*Enigma* Skrevet 23. juli 2009 #2641 Del Skrevet 23. juli 2009 Nydelige, herlige LH, du må ikke gi opp drømmene dine. Du må jobbe for at de skal gå i oppfyllelse, og tro på dem. Det er lov å dagdrømme, det er lov å føle at ting er håpløst, men når alt kommer til alt så kan man ikke begynne å tro at alt er håpløst. Man må ikke gi opp. Det er ingen vits å bare eksistere, du har helt rett i det, men den eneste som kan sørge for at du får mer ut av livet ditt enn som så, er du selv. Alle de tingene du sliter med, du er ikke alene om å slite med dem. Tankene dine deles av flere her inne og selv om vi ikke alltid kan komme med råd, eller fortelle deg hva du bør gjøre, så kan du skrive av deg alt her inne, og vi vil være der for deg. Om ikke annet, så med en klem. Jeg vet at du har alle muligheter til å lykkes i livet, du er smart, sterk og en utrolig flott jente. Du må bare tro på det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2642 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) :dåne: jeg må bare le. holder på å dø E ringer meg og vi prøver å snakke om hva som er galt (han skal i et utdrikiningslag i helgen i Krsand og jeg klarer ikke stole på han og ønsker at vi ikke skal snakke sammen mens han er der og det lager vansker og dermed blir ting surt) og i det jeg skal til å si noe veldig heart-felt, så velter jeg rødvinsglasset mitt utover hele sengen. jeg drikker altså rødvin i sengen fordi vi bor i en så crappy liten leilighet at sengen min = sofaen i stuen. så ja, rødvin over alt. hipp hurra! har brukt opp ca en saltbøsse, og heldigvis var det bare et billig drittlaken + overmadrassen som fikk flekker. jeg var seriøst EN CENTIMETER fra å søle rødvin på den nye kjolen. da hadde jeg faktisk skutt meg selv. Endret 23. juli 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. juli 2009 #2643 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Først så må jeg bare takke for det hyggelige innlegget i boka min, ble veldig glad da jeg leste det Så søt og god du er :rødme: Og kjære Lekehusmor, "if your heart is in your dream no request is too extreme" Og du har virkelig drømmene i hjertet ditt, det er derfor du blir så lei deg når de ikke ser ut til oppfylles med en gang. Ikke alle drømmer blir virkelige, men det betyr ikke at man skal slutte å drømme og kjempe for dem av den grunn. Håper du føler deg litt bedre etterhvert Så bra du fikk deg en god latter ut av vindramatikken, må si at jeg trakk på smilebåndet jeg også, det hadde vært så typisk meg å kunne gjort det samme Hell i uhell at du berga kjolen, som du forøvrig ser smashing ut i Endret 23. juli 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #2644 Del Skrevet 24. juli 2009 flott, deilig, herlig. tårene triller, ingenting som å krangle med sin kjære over telefon i to timer og ikke finne noen løsning. FAEN ta han, faen ta oss. jeg har så vondt i hjertet mitt, vi er så langt fra hverandre og jeg gruer meg så inderlig til han skal til kristiansand i helgen, men han forstår det ikke.. jeg hater når det blir sånn her mellom oss, det er så utrolig vondt, en smerte inni meg som jeg ikke klarer å forklare han bryr seg ikke på den måten jeg ønsker han gjør, mulig jeg er sjuk i hue men jeg skulle ønske at han ikke bare klarte å legge seg og sove når han visste jeg lå og gråt. han er en flott fyr, virkelig, og på mange måter en flott kjæreste, men iblant føler jeg at han ofrer lite for meg. kanskje jeg er rar, det er jo ikke nødvendigvis det å ofre seg for hverandre som er essensen i et forhold. men jeg er bare så lut lei av å føle meg som den svake parten i dette forholdet. det er jeg som feller tårer, jeg som ringer og sender meldinger og ikke klarer å bare vende det døve øret til og stenge igjen. jeg føler for mye. akkurat nå føler jeg at jeg bare hadde vært better off alone, at det ikke er verdt det. jeg er så lei av å ligge her å gråte. er så lei av å få "falske" sympatimeldinger hvor han skriver at han syns det er trist at jeg er lei meg og han er så glad i meg, men god natt.. B L Æ ! jeg er mottagelig for kritikk for min oppførsel forøvrig, kanskje jeg trenger å høre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #2645 Del Skrevet 24. juli 2009 James Morrison - The Pieces Don't Fit Anymore ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #2646 Del Skrevet 24. juli 2009 jeg begynner å lure på om jeg er skadet i hodet og det er det som ødelegger forholdet vårt. at jeg forventer, krever og ønsker for mye.. jeg blir så forvirret. det er så komplisert, skulle ønske ting var mer svart/hvitt slik det er på film og i serier.. jeg elsker han, gud det gjør jeg virkelig, men det føles så håpløst nå. jeg føler ikke at han virkelig elsker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. juli 2009 #2647 Del Skrevet 24. juli 2009 Et forhold er å gi og ta, det er snakk om å inngå komprimisser, finne løsninger som passer best for begge to... Jeg synes du gir og gir og tøyer deg veldig mye; og at han kanskje er litt for vant til at du gir etter istedet for å sette grenser for hva som er best for deg. Jeg personlig synes det er riktig av deg å kreve at han bryr seg mer. Og viser litt mer takknemlig over hvor langt du faktisk strekker deg for å få det til å funke. At han bare kan gå og legge seg når han vet at du gråter og er lei deg, synes nå hvertfall jeg at er feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 24. juli 2009 #2648 Del Skrevet 24. juli 2009 Åå Trist lesning lekehusmor Det med at kjæresten "skrur av" i en krangel kjenner jeg meg igjen i.. eksen var veldig sånn også. Man gråter og er lei seg, så får man en "det er trist at du er så lei deg bla bla, men vi kan jo snakke mer om det i morgen." Man (hvertfall jeg) har lyst på en kjæreste som hører på meg, trøster meg og ofrer litt søvn for min skyld.. føles veldig ensomt når man sitter der og er helt utrøstelig, også vet man at de ligger og sover selv om de vet hvordan man har det.. Uff, håper disse følelsene dine går over snart. Og jeg synes absolutt ikke du trenger kritikk for hva du skriver, alle har slike kjipe, kjipe dager.. Og da er det utrolig godt å få det ut. Håper du våkner opp i morgen med bedre tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. juli 2009 #2649 Del Skrevet 24. juli 2009 Noen ganger lurer jeg på om du egentlig roter rundt i mitt eget lille hode og skriver ned mine tanker. Skremmende hvor mye jeg kjenner meg igjen i deg. Har ingen gode råd til deg, jeg prøver å finne en måte å slippe opp på, ikke være svak og hele tiden prøve. Tror man bare må finne en måte å leve med at man er et følelsesmenneske through and through, og forsøke å finne en balanse der man ikke lar følelsene ta overhånd. Jeg sier ikke at det er helt greit at han går og legger seg når han vet du gråter, for det synes ikke jeg heller. Det er vel det jeg har hatet mest med alle guttene jeg har vært involvert med, at de klarer å kutte ut når de vet at den personen de er glad i er så til de grader lei seg. Likevel tror jeg det kanskje kan være vanskelig å forstå for andre som ikke er like følsomme, hvor ille det faktisk føles for den andre parten. Man klarer ikke sette seg inn i akkurat hvor vondt det gjør. Man har det vondt selv, men man har ganske enkelt en annen måte å takle det vonde på. Det er heller ikke alltid at det å bli værende oppe og prøve å få ting på plass er det aller beste og mest konstruktive, særlig ikke på telefonen. Uff, får så vondt av deg når du har det sånn du har det nå. Skulle ønske jeg kunne vifte med tryllestaven og trylle vekk de vonde følelsene dine, gjøre deg glad og lykkelig. Jeg håper du og E klarer å løse ting til det beste, uansett hva løsningen er. Det er i alle fall ikke bra at du går rundt og føler på den måten du gjør, men noen ganger må man kanskje prøve å selv ta tak i ting og finne ut hvorfor man føler og tenker som man gjør, og prøve å snu på det. Does that make sense to you? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 24. juli 2009 #2650 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg har ikke så mye å tilføye utover det de andre kloke damene her inne har sagt. Håper at dagen blir bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. juli 2009 #2651 Del Skrevet 24. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #2652 Del Skrevet 24. juli 2009 hallo alle sammen, og takk for at dere gidder å engasjere dere i mine problemer.. dagen i dag har vært ganske tung, for jeg sov dårlig i natt og våknet med en sår hals og en litt pjusk form. jeg og E fikk ordnet opp etterhvert, selvom jeg allikevel har litt vondt i magen av at han er der nede.. men jeg tror han forstå at jeg syns ting er vanskelig og sliter med "dårlige erfaringer", men han klarer ikke forholde seg til det. det var uansett ikke så mye å gå inn på over tlf på hver vår kant av landet, så vi fokuserte mest på å skvære opp slik at vi kan ha en hyggelig helg på hver vår kant. det er utrolig trist når vi krangler sånn, og jeg går så inn i meg selv og det ryster virkelig sjelen min.. er så glad jeg har dere her på KG å lufte tankene mine til da. det betyr mye. jeg vet at mye av dette foregår inni mitt hode, og han forklarte meg i dag hvor utrolig frustrerende og trist han syns det er at jeg ikke vil tro på han når han sier han savner meg og elsker meg, at jeg ikke tar det til meg. så jeg ser jo at det er to sider av saken. forhåpentligvis går det bra nå i helgen og så har vi en hel fin uke å være sammen og snakke litt under ordentlige forhold. orker ikke skrive så mye akkurat nå, er som sagt i litt dårlig form og har vært på jobb i 11 timer så er ganske sliten jobbet alene, for det var så stille, men gud det var krevende altså. i morgen er det jobb igjen, regner med det kan bli litt sent derfor må jeg få pakket enten nå eller i morgen før jobb.. jeg diskuterer med meg selv hva som er best; jeg begynner jo ikke før halv 1 så om jeg kommer meg opp rundt 11 så bør det gå greit. jeg har jo ganske oversikt over hva jeg skal ha med uansett, bare viktig at jeg husker dressen til E og kjolen min of course! sko må jeg også huske.. ai. tror jeg må lage en liste bare løpe gjennom dusjen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. juli 2009 #2653 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei søta Innom og sier hei jeg.. Er i Barcelona og tenkte på deg!! Ser du får ut en del frustrasjon her om dagen, håper det går bra med deg nå.. kan være godt å få det ut innemellom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. juli 2009 #2654 Del Skrevet 24. juli 2009 Vil bare gi deg en stor klem jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #2655 Del Skrevet 24. juli 2009 mischa, hvordan syns du det er?! du må dra ned til havnen der, det er såå fint! og i Passeig de Gracia, der ligger den beste Zaraen pluss at det er masse gode tapasrestauranter.. loffen, takk det hjelper å få det litt ut ja. mange tenker sikkert: hvorfor går du ikke bare fra han? det er liksom ikke så enkelt, det er bare så frustrerende når det blir sånn mellom oss for egentlig har vi noe som er veldig bra, han er en flott fyr og iblant er det jeg som kjører meg helt fast.. det er vel normalt, I guess. føler bare at alle andre har så perfekte forhold. vel.. jeg elsker han og han elsker meg, og så lenge vi gjør det så vil vi fortsette å kjempe for forholdet vårt. når vi tross alt har kommet oss gjennom så himla mye sammen, da må det jo være en grunn til det. Og enigma du har helt rett, jeg må ta tak i det selv også, kan ikke bare sitte og vente og se på at han skal fikse alt. jeg vet selv at jeg er alt for kontrollfrik og at jeg kan være litt vel utspekulert.. så det er ting jeg kan jobbe med selv også, før jeg gir opp fullstendig. TAKK jenter, for at dere er her for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #2656 Del Skrevet 24. juli 2009 gud jeg føler meg virkelig ikke i form altså.. tror jeg skal komme meg i seng. sår i halsen og litt uggen i kroppen på en måte. håper det går over til i morgen. et lite sekund ble jeg redd for at jeg har fått svineinfluensa. men det er bare tull å tenke sånn. mest sannsynlig er jeg bare i litt dårlig form pga gårsdagen og kranglingen med E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 24. juli 2009 #2657 Del Skrevet 24. juli 2009 Husmora mi Det er ikke så greit med denne kjærleiken. Ingen forhold er perfekte, ihvertfall, så ikke hig etter komplett uoppnåelighet. De problemene du skisserer er så veldig, veldig vanlige, og av og til lurer jeg på om ikke vi damer bare tenker i stykker ting som egentlig er fint. Jeg mener ikke at den sorgen og forvirringen du må kjenne på ikke er reell, men at du kanskje er som meg, og tenker "men er dette alt? Burde jeg ikke være lykkeligere?", og det er et veldig slitsom tankemønster å havne i. Da kan man jo lure på om der er en selv som er kravstor, og at man kanskje aldri blir fornøyd. Det er uansett ingen grunn til å føle seg ille fordi man tenker slik. Det er helt legitimt å føle tvil, selv i et forhold med stor kjærlighet. Jeg vil heller ikke at en kjæreste skal sove søtt mens jeg ligger og hyler av sorg. Og så kan jeg forstå E også, som åpenbart gir deg mye bekreftelse som du ikke tar til deg. Fina, du må ikke være så hard mot deg selv. (Lurer på hvem jeg er? Bare sende pm. Jeg er hemlis, hihihi!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 25. juli 2009 #2658 Del Skrevet 25. juli 2009 Besteste Lh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. juli 2009 #2659 Del Skrevet 25. juli 2009 Håper du har en fin dag, kjære LH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #2660 Del Skrevet 25. juli 2009 søte dere. jeg har hatt en ok dag, har ikke vært helt i form.. jobbet noen timer og så har jeg vært hos B fra jobb en tur, koselig det, men de var veldig i byen-stemning og jeg var ikke helt der. prøvde, men formen sa nei.. så har kommet hjem og så pakket, og nå skal jeg prøve å sove litt.. flyet går hjem kl 9 i morgen tidlig, dvs at jeg må dra fra byen sånn kvart på 8 som igjen vil si at jeg må stå opp sånn 07:15. gleder meg! sånn for å bare syte litt til før jeg tar ferie så må jeg bare si at åh, så drit det er å være syk og ikke kunne ringe til kjæresten sin for trøst.. han er jo på utdrikningslag og han har vært veldig søt så langt altså, ringt og sendt hyggelig meldinger osv, så er ikke meningen å klage. men er liksom ikke så mye trøst å hente hos en som er på byen :gjeiper: men forhåpentligvis sees vi i morgen, håper han kommer ned på hytta da, hvis ikke blir jeg litt skuffa.. velvel. halsen er fortsatt vond men feberen har gitt seg, så jeg har nok ikke svineinfluensa.. hehe. jaja. tenkte jeg skulle være litt gæren og legge ut et bilde av meg. men vet ikke om jeg turte likevel, hehe. er jo ikke noen "grunn" til å legge ut bilde liksom. var bare en venninne av meg som hadde tatt et bilde av meg som jeg faktisk følte viser litt hvordan jeg er, likte det litt. ser blid og fornøyd ut. har det som prof. bilde for de som har meg på face Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå