LekeHusmor Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2621 Del Skrevet 23. juli 2009 jeg må finne ut hvor jeg kan ta spraytan i kristiansand :klø: får bare opp en salong så langt, og det står ikke noe om pris.. hmm. i tilfelle det ikke blir nok sol på hytta så må jeg prøve å få gjort det der nede på lørdag formiddag. men det kan jo bli en smule klønete, siden vielsen er kl 1.. hmm. får heller kjøre på med selvbruning og håpe på sol på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 23. juli 2009 #2622 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Du ser da riktig så brun og lekker ut på bildet! Alle som skal gifte seg anbefales å ta spraytan/siste selvbruning 2-3 dager FØR vielsen for at fargen ikke skal smitte av på kjolen... Endret 23. juli 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2623 Del Skrevet 23. juli 2009 da håper vi på sol! og NÅ må jeg sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. juli 2009 #2624 Del Skrevet 23. juli 2009 god morgen! planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 23. juli 2009 #2625 Del Skrevet 23. juli 2009 Det er meldt dritfint vær i Kr.sand :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2626 Del Skrevet 23. juli 2009 jeg skal ikke til Kristiansand før 1 august helgen. jaja, sovet dårlig i natt og men kom meg opp litt over 10 sånn at jeg hvertfall får sove i kveld.. Planene for dagen er ganske mange, skal jobbe noen få timer fra 12-15 og så skal jeg få skikk på leiligheten. Har massive mengder klær som må ryddes opp i, og jeg må få støvsugd og vasket over gulvet her. Samtidig må jeg prøve å finne ut hvordan vi skal gå frem for å få revet veggen her, slik at arbeidene kan fortsette.. utrolig infløkt sak, føler det er hundrevis av baller oppe i luften og at jeg ikke klarer å ta de ned.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2627 Del Skrevet 23. juli 2009 off to work.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 23. juli 2009 #2628 Del Skrevet 23. juli 2009 Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2629 Del Skrevet 23. juli 2009 møkkadag, iblant så hater jeg sjefen min altså. D som også er min venninne da, iblant virker det som hun tror at hun er perfekt og at hvis alle andre bare hadde vært som henne så hadde alt vært fint! :slår: eller egentlig ikke møkkadag da. har vært å kjøpt Kjolen og har også fått to bikinier jeg hadde bestilt i posten.. i kveld er det full rulle, jeg skal shine og fikse her og så har jeg kjøpt meg litt vin som jeg skal kose meg med i kveld. har planer om å endelig få sett Confessions of a Shopaholic. jobb i morgen, lang dag til en forandring, skal jobbe fra 11:30-21:00 ca.. men det gjør ikke noe, trenger timene. jobbe lørdag også, og så er det tidligflyet hjem søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. juli 2009 #2630 Del Skrevet 23. juli 2009 Den filmen er faktisk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2631 Del Skrevet 23. juli 2009 åh! da må jeg se den i dag. var jo en haug av ting jeg skulle gjøre, men jeg kjenner at jeg er så sulten og trøtt og ikke har så mye ork.. skal lage meg fajitas nå, og så får jeg se hva kvelden bringer. det er teknisk sett ikke noe krise om jeg ikke får ryddet og fikset her nå, fordi etter ferien er det jo jeg som kommer tilbake uansett. på en andre siden så vil det ta meg max en time å gjøre det, så jeg syns igrunn jeg kan skjerpe meg og gjøre det i dag; rydde opp i klærne og få satt på den siste vasken slik at jeg ikke kommer i en stress-situasjon etter jobb på lørdag siden jeg skal reise søndag morgen.. skal spise hvertfall, og så se en episode Greek mens jeg spiser. og så får jeg ta ting litt peu an peu :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. juli 2009 #2632 Del Skrevet 23. juli 2009 Er jo herlig å komme hjem til ryddig leilighet.. Bruker alltid å rydde når vi skal ut å farte.. også vasker jeg opp alt skitten tøyet, har jo som regel et par bagger med skittentøy når vi kommer hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. juli 2009 #2633 Del Skrevet 23. juli 2009 jeg pleier og å gjøre som janne. Lot være en gang, og da vi kom hjem vurderte jeg å snu i døra.. Hvordan var filmen? Lyst til å se den men har hørt den er møkk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. juli 2009 #2634 Del Skrevet 23. juli 2009 Den filmen har jeg lyst til å se også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2635 Del Skrevet 23. juli 2009 ser på Greek isteden. fått dilla på serien! så har ingen rapport på filmen enda. jeg har igrunn ikke ryddet noe særlig, bare litt. men reiser jo ikke før søndag. jegerubrukelig.com føler meg dritt. hvem er jeg, og hva vil jeg med livet mitt egentlig? sitte å drikke rødvin alene hjalp ikke på humøret igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. juli 2009 #2636 Del Skrevet 23. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2637 Del Skrevet 23. juli 2009 jeg vet det er provoserende å lese, men jeg må bare syte og skrive det her. jeg hater at jeg er lubben, jeg vil ikke være det, jeg har lyst å være slank og kunne gå med hva jeg vil. jeg hater at jeg har rotet det til tidligere, slik at jeg kommer til å være 103 år innen jeg får begynt på det jeg vil studere. jeg hater at jeg har problemer med å stole på folk og at det til tider ødelegger forholdet til meg og E. jeg hater at jeg i det hele tatt er i tvil om meg og E, om det er det rette. jeg hater at jeg ikke har noen jeg stoler nok på til å være 100% ærlig med, jeg lar vær å si ting og fortelle hva jeg føler fordi jeg vil ikke bli dømt. jeg hater at jeg ikke har fulgt drømmene mine, om å studere i utlandet. jeg hater at jeg ikke klarte å nå målet mitt om å kunne føle meg vel i bikini i sommer. jeg hater at jeg ikke får sove ordentlig om natten fordi jeg ligger å tenker på alle disse tingene som jeg hater. jeg hater at jeg er så usikker på meg selv og får tårer i øynene så fort jeg føler at noen kritiserer meg. jeg hater meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. juli 2009 #2638 Del Skrevet 23. juli 2009 Trist å lese, ja, men ikke provoserende. Få det ut, det er mye bedre det enn at du skal gå og gnage på det på egenhånd. Skjønner deg veldig godt på mange av punktene jeg. *sender over litt fudge* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 23. juli 2009 #2639 Del Skrevet 23. juli 2009 Om noen synes det er provoserende å lese så får de heller snu i døra. Det er din dagbok, og her skal du få lov til å rante om alt du vil. Og det hjelper å få skrevet det ned; man blir litt ferdig med det på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2640 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) jeg føler at hva er vitsen med å leve liksom bare gå rundt og eksistere i 70 år til før jeg kaster inn håndkle. har ikke tenkt å gå å henge meg på badet, men bare føler det sånn. drømmene mine om å studere i australia eller i california, de kommer ikke til å skje. jeg får ikke meg og E til å funke skikkelig, men jeg tør ikke snakke med noen om det fordi jeg syns det er flaut. det jeg bruker det meste av tiden min på er å drømme meg bort når jeg ser på serier og håpe at jeg en dag kan leve som de. jeg er så komplisert oppi hodet mitt. aner ikke hva jeg vil og hva som er best og er feig og usikker. tragisk. det er ordet som beskriver meg. Endret 23. juli 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå