Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Coast!

www.coast-stores.com

og ja lucy, jeg er her! sitter og fikser og trikser masse småting.

må få økonomien litt på stell, mange som skylder meg penger nå, har vel over 10 000 kr utestående faktisk! :jepp:

og nå laster jeg ned masse sommersanger.

ferie neste uke, gleder meg!

neste år tar jeg ferie hele juli, er søren ikke noe poeng å være her, jobber i gjsnitt 4 timer hver dag. så neste år sier jeg bare at jeg gjerne jobber mai og juni, men juli kan jeg ikke. simple as that! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.000!!! det er mye penger det, da er det bare å begynne å kreve inn også stikker du på shopping og lever livets glade dager :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

jeg skal nok spare de. skal jo på ferie, og har planer om å reise til våren!

koselig å se deg igjen Janne, lenge siden du har vært her! har du hatt en fin sommerferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Åh, deilig med så mye utestående! Jeg får 16 000,- penger fra skatteetaten snart, det gleder jeg meg til! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha penger! Fy som jeg gleder meg til å bli ferdig med lappen, så kan jeg bruke penger på morsomme ting istedet :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ekstra penger er aldri å forakte! :nigo:

jeg er så fornøyd med meg selv, jeg har virkelig vært flink og fornuftig med pengene mine. fikk lønn for to uker siden og har fortsatt 80% av lønnen igjen og har betalt alle regninger. har tilogmed betalt to regninger dobbelt! :ler:

tour de france er så gøy! er det ingen av dere som ser på?

heia thor!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
tour de france er så gøy! er det ingen av dere som ser på?

heia thor!! :danser:

Onsdag blir Thorsdag

Thor de France

En skikkelig sykkelmoThor

Thorumf i fjellene

osv

:ler:

Jeg er egentlig ikke veeldig engasjert, men jeg blir fortløpende oppdatert på chatten av en veldig ivrig ektemand, så jeg har skrudd på tven jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag blir Thorsdag

Thor de France

En skikkelig sykkelmoThor

Thorumf i fjellene

osv

:ler:

Jeg er egentlig ikke veeldig engasjert, men jeg blir fortløpende oppdatert på chatten av en veldig ivrig ektemand, så jeg har skrudd på tven jeg også ;)

:hoho:

du altså.. ordspill-dronningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på TdF! :jepp:

Den kjolen var superlekker på deg!!! Du MÅ kjøpe den!!

Og du trenger ikke gå ned mer i vekt. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg må nok litt mer ned, har baby-tjukke-armer! :ler: det bare syns ikke så godt for jeg strekker de :fnise:

og magen kamuflerer kjolen.. hehe.

så ja, jeg skal kjøpe kjolen. ville egentlig ha mørkeblå, men det får jeg ikke tak i. så sånn er det.

tourdefranceergøøøy! men nå må jeg på jobb så får ikke sett avslutningen :(

ha en fin kveld alle! gleder meg til å komme hjem fra jobb, skal legge meg tidlig og se på Greek til jeg sovner :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eneste grunnen til at jeg ikke har grevinnesleng er fordi jeg har så mye underhudsfett på overarmene at de er helt stive :ler:

velvel.

kort dag på jobb, 5-9. blir nok en bemerkelsesverdig liten lønn denne mnd, derfor jeg er litt skeptisk til å svi av 2000 kr på en kjole.. selvom jeg vet at mange andre jenter kjøper så mye dyrere ting, mye oftere.

i morgen skal jeg ta meg en tur i byen og se, og hvis jeg ikke finner noe annet som jeg liker og er rimeligere, så kjøper jeg Coast kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sulten jeg..

har noen kyllingfileter i kjøleskapet som jeg burde brukt, men akk.. det frister ikke. har mest lyst på et knekkebrød ellernoe bare..

jeg tok opp kyllingfiletene fra fryseren igår-hvor lenge tror dere de holder seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...