Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

oh fuck it.. here we go, dette er meg folkens :gjeiper:

er kjolen litt too much? ser det ut som en nattkjole?

og ikke minst.. ser jeg svær ut?

værsåsnill, be honest! (vet det ser ut som jeg har en utvekst på ene siden av rompa, men det er bare fordi jeg står litt skjevt :tunge1:)

post-18917-1248191896_thumb.png

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tweek

Du var utrolig fin med den kjolen på! Jeg er også litt usikker på det mønsteret, men samtidig så var den ikke stygg.

Og så hadde du så fint hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er livredd for å se billig ut, sånn illusion.no-trashy..

men kjolen er veldig fin på, sommerlig liksom.

og stoffet er eksklusivt, det syns kanskje ikke på bildet, men det kjennes skikkelig luxurious liksom, ikke sånn billig leatherman ting.

er så usikker :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var utrolig fin med den kjolen på! Jeg er også litt usikker på det mønsteret, men samtidig så var den ikke stygg.

Og så hadde du så fint hår!

:nigo: takk! sjelden jeg får skryt for håret mitt. og på bildet har jeg ikke gjort noe med det en gang, det bare henger rett ned :ler:

jeg er som regel ikke så glad i mønstere, men det er veldig delikat, ikke sånn skrikende liksom..

Den var NYDELIG på deg!

takk kjære :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du har på den ene siden av rumpa? Ser ut som en...utvekst...?

(Fristelsen ble for stor. Unnshyll :fnise: ).

Pretty-pretty, ooooh! Du er superflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

din tosk, milla. ventet igrunn bare på det :gjeiper:

jeg ser jo nesten litt bootylicious ut på bildet, noe som er veldig feil for jeg har vunnet VM i ikke-eksisterende rumpe :ler:

nå har jeg spist 7 plommer på 5 minutter. djezuz.. noen som vil utfordre meg? ellers blir jeg vel vinner av VM i å spise flest plommer fortest også. bra det ikke er sjokolade jeg trøkker i meg, for da hadde jeg vel etterhvert sunket i plasseringen i ikke-eksisterende rumpe-VM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kjolen satt veldig bra på jeg da.. syns ikke du behøver å gå ned noe i vekt.. likte veldig godt fargen!!!! love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

du, den var kjempefin synes jeg! :) likte mønsteret faktisk! hehe, faktisk..

(å,nå ble jeg så nysgjerrig på hvordan du ser ut i ansiktet :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oh ladies! takk :nigo:

merker selvtilliten min gikk opp noen hakk nå!

jeg går å kjøper den i morgen :)

koster meg 1500 kr men det får så være. sjelden jeg kjøper meg så dyre ting og jeg har brukt generelt lite penger i det siste.

skorpio, jeg sladdet faktisk ansiktet mest fordi jeg så helt mongis ut på det bildet :ler: ikke mest for å skjule det.

kanskje jeg klinker til å legger inn et ordentlig bilde av meg når jeg har kjolen på meg og er pyntet og sminket ;)

har spist ca 17 plommer idag og kjenner det litt i magen ja :rolleyes:

skal se litt mer desperate housewives nå, kom på at jeg ikke hadde sett alt! har vært hos M&G og sett litt tv, greit å komme seg litt ut også, syklet en fin omvei opp en bratt bakke hjem bare for å bli litt svett. good girl!

håper alle har hatt en fin kveld, og takk for at dere har hjulpet meg å velge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

på tide å sove nå ja..

begynte å se på en ny serie, Greek. morsom! :nigo:

trigger bare lysten min til å flytte til USA enda mer.. hehe.

sleep tight!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damn woman, you're FINE!!

(selvom jeg alltid har trodd du er mørk...)

Og om du synes den kjolen er litt.....mye (evt lite... :fnise: ) går det jo ann å hive en bolero over skuldrene så blir du straks litt mer påkledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

takk MarianneE!

men mørk, jeg? hehe. har alltid vært blond, har aldri farget håret heller. er min naturlige hårfarge!

blæ. sovet skikkelig dritt i natt. må bare ta meg sammen og komme meg i seng tidligere, det ødelegger humøret for meg å sove så dårlig. men det er så kjekt å ligge oppe om natten og se på serier! :sjenert:

begynner ikke på jobb før kl 17 i dag, har en haug av ting jeg skal fikse først.. *lage liste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...