Gjest Ansjoni Skrevet 18. juli 2009 #2541 Del Skrevet 18. juli 2009 Tror nok ikke ett knekkebrød knekker hele dietten Du kommer til å bli i den kjolen, jeg vet det nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #2542 Del Skrevet 19. juli 2009 hiv og hoi .. så havnet jeg utpå igår men klarte å ikke spise noe drit likevel da.. ikke det at alkohol er så sunt men. var først på jobb, skikkelig stress.. utrolig hvor mange folk som faktisk er igjen i byen midt på sommeren! så var ganske sliten men ble mast på og dermed ble jeg med en liten tur..hadde det utrolig gøy! var på vors hos M og G, var bare meg + de og en kamerat av de, og så gikk vi ut og da møtte jeg de fra jobben.. vi var på Silver og så gikk vi på Lille, og på Lille møtte vi noen utrolig kule sveitsiske gutter, danset i flere timer! så jeg er hellig overbevist om at jeg må ha danset av meg noen kalorier de var ikke så ivrige på å prøve seg ogsånn, det var deilig, vi bare danset og hadde det gøy.. og så gikk jeg og venninne M fra jobben hjem til meg.. sovnet ca på flekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #2543 Del Skrevet 19. juli 2009 vært en rolig dag, var på cafe med M og B og J fra jobben og så har jeg vært hos andre M og G etterpå og sett på touren.. sovet og slappet av litt så har jeg kommet hjem og ryddet og vasket litt her og nå skal jeg lage meg wok med strimlet svinekjøtt til middag og se på Brothers and Sisters. Kort dag i morgen på jobb så har gjort avtale med G om at vi skal gå opp Fløien og ned "bak" til Starefossen og hjem. det blir en god tur! kjole - here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #2544 Del Skrevet 19. juli 2009 jeg kom ikke inn på jussen hvertfall. jaja. litt skuffet på en måte. teite meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 19. juli 2009 #2545 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei, jeg skriver jo i boka di! Utrolig kjedelig med å ikke komme på førstevalget. Fikk du tilbus om noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. juli 2009 #2546 Del Skrevet 19. juli 2009 jeg kom ikke inn på jussen hvertfall. jaja. litt skuffet på en måte. teite meg. Jeg vet akkurat hvordan det er. Kom ikke inn på jussen da jeg søkte heller. Tok istedet en bachelor i andrevalget og har det ganske fint nå i jobb og greier. Ting ordner seg alltid, men søren det føles litt håpløst noen ganger. Ang maten din, jeg ville heller kuttet yoghurt og frukt og spist en knekkebrød eller to Gir en bedre metthetsfølelse og det er jo faktisk endel karbs i frukt. Yoghurt er kanskje ikke så ille hvis den er sukkerfri (det vet jeg ikke så mye om, for jeg spiser bare de med sukker jeg..). Det ordner seg med kjolen vennen, bare ikke mist håpet! Og pass litt på alkoholen Nuss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #2547 Del Skrevet 19. juli 2009 jeg søkte bare på jussen. så da blir det et år med jobbing og forhåpentligvis reising, og så kommer jeg til å være den eldste i klassen neste år. jippi.. sorry. er litt skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 19. juli 2009 #2548 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg skjønner godt at du er skuffa. Ingenting å unnskylde seg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. juli 2009 #2549 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er så innmari lov å være skuffet! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #2550 Del Skrevet 19. juli 2009 visste ikke det var karbohydrater i frukt! jeg har jo pumpet i meg frukt jeg har gitt litt opp ingen karbogreiene, men jeg er bevisst. spiser bare grovt og prøver å spise regelmessig og små måltider. så skal jeg trene masse denne uken, og så får vi håpe jeg kommer inn i kjolen. hvis ikke dauer jeg. da kan hele det juridiske fakultet + kjolen min bare brenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. juli 2009 #2551 Del Skrevet 19. juli 2009 Det årner sæj, det jør det alltiii, jo det løser sæææj, det jør det alltiii, kommer fiksa sæææj tel sluuuut Nå håper jeg du sover godt i natt, det skal i alle fall jeg prøve på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #2552 Del Skrevet 19. juli 2009 jeg kjeder meg og savner kjærsten min. lei av å være her alene, og det er en hel uke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. juli 2009 #2553 Del Skrevet 19. juli 2009 jeg kjeder meg og savner kjærsten min. lei av å være her alene, og det er en hel uke igjen jeg skal passe på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 19. juli 2009 #2554 Del Skrevet 19. juli 2009 jeg kjeder meg og savner kjærsten min. lei av å være her alene, og det er en hel uke igjen Da er vi 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #2555 Del Skrevet 19. juli 2009 har igrunn kjedet meg i kveld. og med avslag på jussen så begynte tankene å gruble avsted.. dumme meg som har kastet bort så mye tid. jeg kommer ikke vekk fra tanken. skulle ønske jeg kunne endre fortiden, skulle gjort mye annerledes. jeg skulle ønske jeg var stolt av meg selv og det jeg har gjort, at jeg var fornøyd. men det er jeg ikke.. og det "syns", på meg liksom, for jeg blir usikker og rar. føler meg mislykket og vil ikke at andre skal vite det.. blæ. får prøve å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. juli 2009 #2556 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Unnskyld Lekis, men nå :slår: jeg deg fordi du fortjener det! Det er absolutt ikke sikkert at du er eldst i klassen din neste år, og SO WHAT om du er det? Det betyr ikke at de andre i klassen din kommer til å være hjernedøde bimboer som det ikke går ann å snakke med bare fordi de er 1-2-3 år yngre enn deg... Eller at du kommer til å skille deg ut negativt på noe som helst vis. Skulle likt å se de andre på Noroff bare ga opp oss som var under 20 og ikke gadd å snakke med oss fordi vi var automatisk barnslige tenåringer... Jeg vil dessuten si det er bedre å være eldst enn yngst! På NKF var det 2 år mellom meg og nest-yngstemann, og der ble jeg fryst ut fordi jeg var så mye yngre enn de andre. Kunne jo umulig være noe særlig i topplokket hos meg da, det sa jo seg selv... Du kommer inn neste år, og du kommer til å stortrives uansett hvor gamle de andre i kullet ditt er. Opplest og vedtatt (jeg er streng med deg nå. Men du trenger det av og til, akkurat som at jeg trenger det når du er streng med meg. Av og til trenger fornuften å bankes inn! ) Endret 19. juli 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #2557 Del Skrevet 19. juli 2009 neinei, det er ikke det at jeg ikke tror jeg kommer til å bli kjent med folk og at jeg hater alle som er født senere enn 1986.. det er bare det at alle andre på min alder er nesten eller helt ferdig med bachelorene sine og jeg føler bare at jeg henger etter. at jeg har feilet, og at det kommer til å bli enda mer synlig når jeg begynner på jussen til neste høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. juli 2009 #2558 Del Skrevet 20. juli 2009 Du har ikke feilet, vennen... Det står ikke i noen som helst regel at man skal være ferdig innen man er så og så gammel. Husk at du kunne også vært snart ferdig med en bachelor. MEN du hadde selvinnsikt nok til å forstå at det faget ikke var det rette for deg! Jeg kan garantere deg at flere av de du kjenner er egentlig ikke helt fornøyd med valget de har tatt, men er for feige til å bytte/ikke vil ta på seg mer lån/nekter å innse det... Og de kommer til å ende opp drittleie av jobben sin etter få år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #2559 Del Skrevet 20. juli 2009 takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. juli 2009 #2560 Del Skrevet 20. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå