Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

trusen er magisk altså milla! den swooosher inn magen min :ler:

velvel. da er det ferie! jobbet i dag, kom nettopp hjem. skal pakke, rydde og fikse litt her og så kommer M etter jobb og skal overnatte, så hun slipper å dra helt hjem (Bor utenfor byen). Hadde egentlig mest lyst til å sulle rundt alene, men har bare godt av å presse meg selv til å være litt mer sosial. hun er bare søt og behagelig å være med uansett så.

Flyet mitt går kl 9 i morgen tidlig, så skal jeg være med E i noen timer, har ikke sett han siden tirsdag så det blir koselig.. :) og så reiser jeg og lillesøs til Skagen for å møte mamma i morgen ettermiddag. Skal være der frem til fredag, fullstendig avslapning og rolig ferie. blir deilig!

Håper alle koser seg i varmen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er veldig fint der, og veldig avslappende :nigo:

jeg prokrastinerer - må komme i gang med pakking + rydding av leilighet, da M skal låne leiligheten noen dager mens jeg er vekk. vil jo ikke hun skal se at jeg ikke er en ekte LekeHusmor! :ler:

så kom igjen nå leksi, opp og hopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig fint der, og veldig avslappende :nigo:

jeg prokrastinerer - må komme i gang med pakking + rydding av leilighet, da M skal låne leiligheten noen dager mens jeg er vekk. vil jo ikke hun skal se at jeg ikke er en ekte LekeHusmor! :ler:

så kom igjen nå leksi, opp og hopp!

Hypp hypp!!

:pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Hei vennen :kose:

Håper du koser deg på ferie, her i Oslo er det grått og trist, men jeg reiser til Bergen i morgen og der er det sol! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

hei alle..

da er det siste dag i ferien min for nå, sitter hos E og koser meg, skal snart hjem og lage middag og spise med mamma i kveld. i morgen går flyet til bergen kl 12:40, så er det rett på jobb.

skal være i bergen, alene, i 10 dager nå, så da kommer jeg nok til å være litt mer her ;)

har et par ting jeg trenger råd til fra dere, bl.a jeg skal inn i en kjole som var aaakkurat litt for trang til 1 august. egentlig vurderer jeg å gå på sånn juicekur eller suppekur i en uke, for det er bare snakk om et par kg jeg trenger å miste, spesifikt for den dagen liksom..

eller så vurderer jeg å få trent hver dag og kutte ut karbohydrater i tiden frem til 1 august. hva tror dere vil gi best resultat? jeg er ikke opptatt av å gå ned i kg, men jeg må ned bare et paar stakkarslige cm :grine:

forøvrig har jeg gått ned enda litt mer, har nå faktisk gått ned 6 kg siden jeg begynte i mars! ganske fornøyd med det egentlig, tatt i betrakning at jeg ikke har trent så hardt som jeg egentlig planla og ønsket; jeg har bare vært bevisst og prøvd å være så aktiv som jeg kan.

koselig å se at dere stikker innom her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

:5: for seks kilo! Wow, så bra!

Jeg vil tro at de fleste vil anbefale det siste alternativet ditt, for å forhindre at du går opp mer igjen etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men det gjør ikke noe at jeg går opp igjen, fordi jeg skal bare ha den på den ene dagen, jeg skal jo trene og stå på etterpå, så forhpåentligvis skal jeg klare å ikke gå opp mer enn jeg tok av hvertfall! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Oi, 6 kilo, så bra :hoppe:

Hvis du går ned for fort på en sånn diett så er det vel større sjans for at du legger på det du gikk ned pluss moms, så jeg hadde nok anbefalt det siste alternativet tror jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suppekur eller juicekur er bare tull, og det tror jeg du også vet innerst inne, LekeHusmor. Det er ikke sunt, og det bør telle mer enn at du risikerer å gå opp igjen alt med en gang igjen og mere til. Nå har du fortsatt 2,5 uker på deg. Pass på å trene minst halvtime hver dag, kutt alt av raske karbohydrater, og spis veldig moderat. Det har du mye bedre av, og du vil også få et mye mer varig resultat av det, noe jeg tror du vil være veldig fornøyd med i lengden.

Lykke til, kos deg masse framover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok - dere har rett, jeg vet det.

men bare prepare yourself, for jeg kommer til å gnåle høl i hue på dere! :ler:

kan det ha noe for seg å kutte ut karbohydrater da? eller skal jeg bare holde meg til langsomme (fullkornspasta, brun ris osv)?

jeg må prøve å finne en eller annen oversikt på nett over hva jeg bør spise osv. er helt tom for inspirasjon om dagen og dermed blir det til at jeg stort sett bare spise brødskiver eller knekkebrød, det er jo ikke helt heldig når jeg skal prøve å gå ned noen cm så fort som mulig.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok - dere har rett, jeg vet det.

men bare prepare yourself, for jeg kommer til å gnåle høl i hue på dere! :ler:

kan det ha noe for seg å kutte ut karbohydrater da? eller skal jeg bare holde meg til langsomme (fullkornspasta, brun ris osv)?

jeg må prøve å finne en eller annen oversikt på nett over hva jeg bør spise osv. er helt tom for inspirasjon om dagen og dermed blir det til at jeg stort sett bare spise brødskiver eller knekkebrød, det er jo ikke helt heldig når jeg skal prøve å gå ned noen cm så fort som mulig.

Kutt karbohydrater i størst mulig grad. Hold deg unna brød, pasta, ris osv. Bruk grønnsaker i stedet. Linser, bønner osv. er kjempefint, masse proteiner og kan brukes litt på samme måte som tilbehør som ris, pasta osv. Spis salat, egg, kjøtt og fisk. Tomat, paprika og agurk kan du lesse på med. Havregrøt er også egentlig greit nok da, du trenger ikke bli helt ekstrem. Til frokost kan du jo også lage smoothies, yoghurt er finfint sammen med bær. Ha i bittelitt kli og/eller linfrø i tillegg. Cottage cheese er også veldig godt, og gir deg masse proteiner. Finfint sammen med bær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...