MarianneE Skrevet 14. juni 2009 #2401 Del Skrevet 14. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 14. juni 2009 #2402 Del Skrevet 14. juni 2009 God morgen, god morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 14. juni 2009 #2403 Del Skrevet 14. juni 2009 hvis du vil kan du få login infoen min, så kan du se på alt du vil Hoho, så ikke denne før nå. Ja, det hadde vært dødskult, men da tror jeg ikke vi kan være pålogget samtidig, så blir kanskje litt kåmplikeitet, eller? Hva tycks? Veldig snilt forslag, ihvertfall. Ha en strålende dag, vakre vene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. juni 2009 #2404 Del Skrevet 14. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #2405 Del Skrevet 14. juni 2009 kjartan salvesen er teit i seg selv, men sangen er noe av det fineste jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. juni 2009 #2406 Del Skrevet 14. juni 2009 Kjære, søte, herlige LekeHusmor! Jeg er så utrolig glad for at jeg ble kjent med deg. Du er en av de nydeligste personene jeg kjenner. Håper virkelig vi kan sees igjen i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #2407 Del Skrevet 14. juni 2009 takk Enigma, det var en koselig post å få i boken min! ---- har jobbet i dag, sliten kjenner jeg, jobbet 7 dager i strekk nå og 6 more to come. men har hvertfall en rolig kveld, da vi stenger 5 på søndager. isted satt jeg ute på benken i solen med min kjære med et glass rosevin og disktuerte ferien vår. koselig. nå sitter jeg inne og ser på topmodel på megavideo, blitt helt hekta! morsomt er det, men kommer til å angre når den nye sesongen begynner på tv3 og jeg har sett alt har kommet litt ut av matlagingstørken min, og har i dag lagd ovnsbakt kveite med sautert kål, squash, purre og rødløk, små amadinepoteter og nektarinsaus. godt var det forøvrig anbefaler jeg virkelig Tariquets rosevin. den er helt nydelig, og veldig lett å like! fruktig og med god smak av villbringebær. er ikke noe rosevin-menneske, men denne vinen begynner å endre min mening altså finnes på de fleste pol, til rundt 100lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. juni 2009 #2408 Del Skrevet 14. juni 2009 Nam! Både mat og vin hørtes godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #2409 Del Skrevet 14. juni 2009 JEG VIL BLI TYNN!! jeg vil gå på stranden i bikini på Kreta i september og føle meg VEL! jeg er lei av å føle meg uvel, lei av å ha så jævla mye overflødig fett på kroppen. livet mitt hadde vært så mye bedre om jeg var slank, og hadde en kropp jeg følte meg vel med. hvorfor ser alt så mye bedre ut på slanke mennesker? jeg begynner å bli sprø, for jeg syns nesten at psykotynne modeller ser kule ut. BLÆ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. juni 2009 #2410 Del Skrevet 14. juni 2009 Sånn litt på sidelinjen: Det er lov å synes at syltynne modeller er pene å se på. Det er lov å si det høyt. Hva øyet finner estetisk pent å se på kan man ikke styre, men sette pris på. Estetikk i kunst (fotografi, motevistninger, fashion spreads osv) er noe helt annet enn hva man finner tiltrekkende eller egentlig synes er pent. Noen synes kjempefeite mennesker er vakre på bilder, men foretrekker slanke damer i virkeligheten, og omvendt. Så lenge ikke en slik kropp er det en ser på som idealkroppen, og prøver å nå det ved usunne mål som å sulte seg, er det ikke noe galt i å finne det pent å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. juni 2009 #2411 Del Skrevet 14. juni 2009 JEG VIL BLI TYNN!! jeg vil gå på stranden i bikini på Kreta i september og føle meg VEL! jeg er lei av å føle meg uvel, lei av å ha så jævla mye overflødig fett på kroppen. livet mitt hadde vært så mye bedre om jeg var slank, og hadde en kropp jeg følte meg vel med. hvorfor ser alt så mye bedre ut på slanke mennesker? jeg begynner å bli sprø, for jeg syns nesten at psykotynne modeller ser kule ut. BLÆ!! Først av alt; jeg har vært tynn, 20 kg lettere enn jeg er nå - sykt tynn - jeg var ikke lykkeligere da enn nå, selv om jeg kunne kle meg i hva som helst og vekta stoppet på et tall som fikk meg til å smile stort - jeg var ikke lykkelig, jeg var bare fornøyd med hva vekta viste! Jeg skal ærlig innrømme at jeg har vært mer fornøyd med kroppen min enn hva jeg er nå, men nå gjør jeg noe med det...fordi jeg vet at når jeg føler meg vel med kroppen min - noe jeg gjør når jeg trener - så stiger selvtilliten mange hakk!! Ta en tur på treningssenter, bestill time hos personlig trener, vei deg og mål fettprosenten din. Er den for høy så gjør du noe med det, er den normal så prøv å se hvilken flott jente du er..jeg har sett 1 bilde av deg, og på det ser du veldig slank ut - men jeg vet at det ikke hjelper hva andre sier om du har en annen oppfatning Det er skremmende hvor opptatt vi jenter er av å være tynne - myself included, jeg liker ikke trenden Hva med å se alle de positive sidene ved seg selv, hva med å finne ting vi liker på kroppen vår istedet for alt det negative?? For de negative tingene er vi gruelig flinke til å finne :slåss: Hvorfor er vi jenter skrudd sammen sånn at vi bare ser det negative når gutta rundt oss synes vi er flotte? :klø: Vi er rare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. juni 2009 #2412 Del Skrevet 15. juni 2009 JEG VIL BLI TYNN!! jeg vil gå på stranden i bikini på Kreta i september og føle meg VEL! jeg er lei av å føle meg uvel, lei av å ha så jævla mye overflødig fett på kroppen. livet mitt hadde vært så mye bedre om jeg var slank, og hadde en kropp jeg følte meg vel med. hvorfor ser alt så mye bedre ut på slanke mennesker? jeg begynner å bli sprø, for jeg syns nesten at psykotynne modeller ser kule ut. BLÆ!! Kjenner igjen tankene dine. Vet at det ikke hjelper at jeg sier at du ser utrolig flott ut, eller at det ikke er tallet på vekta som gjør deg lykkelig. Ser jo det på meg, jeg har gått ned siden vi så hverandre, jeg er ikke mer lykkelig fordi jeg nå går inn i klærne mine igjen. Likevel skal jeg ikke si at du ikke skal forsøke å gjøre noe med det. For bare det å forsøke kan få en til å føle seg bedre. At man i det minste vet at en tar tak i ting, og det å prøve å gå ned i vekt er noe konkret, noe man kan ta tak i og se resultatene av, i motsetning til når man jobber med følelser og tanker. Der er ikke målet visuelt eller håndfast. Håper dagen i dag blir en bedre dag, uten vanskelige tanker. Tenker mye på deg om dagen. Er glad i deg, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #2413 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) jeg vet at jeg må trene, jeg må bare komme igang med det igjen. jeg vet jo hvor bra jeg følte meg når jeg trente regelmessig. iblant føler jeg bare at jobben sluker livet mitt fullstendig. jeg får ikke spist ordentlig, jeg er sliten hele tiden, frister liksom ikke å trene etter å ha løpt rundt i 8-9 timer. jeg hadde også trodd jeg skulle merke det, at jeg faktisk bare går og går og går på jobb, jeg må jo forbrenne mye mer enn jeg gjorde før.. men merker ikke noe til det. føles som at alt fettet er bare smidd fast i kroppen min og jeg aldri kommer til å bli kvitt det. og så er jeg så skuffet over meg selv. jeg hadde lyst å være slank innen sommeren, og jeg er så skuffet over at jeg ikke har jobbet hardere og gjort mer for å klare det målet. det får meg til å føle at jeg aldri kommer til å klare det. jeg har fått time hos psykolog i morgen, og det fikk jeg brev om på lørdag :klø: han skrev riktignok at han beklaget så mye at han hadde glemt å sende meg brev, og at jeg skulle ringe hvis jeg ønsket å endre timen. vet ikke hva jeg skal gjøre, føles så merkelig å liksom ha fått time endelig. og så er jeg litt skeptisk til det hele, han er en mann på 67 år, jeg har liksom allltid sett for meg en kvinnelig psykolog.. føler at jeg ikke helt kommer til å klare å snakke ordentlig med han. pluss at kontoret hans ligger sånn til at jeg må ta buss ut av sentrum, det blir så mye styr.. nei vet ikke jeg. Endret 15. juni 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. juni 2009 #2414 Del Skrevet 15. juni 2009 Prøv i hvertfall! Om du reiser dit i morgen så er det ikke som om du må skrive under på bindende kontrakt om at du skal gå der i fire måneder. Du taper ingenting på å dra Det kan godt være at du connecter skikkelig bra med ham. Håper du drar for å se hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. juni 2009 #2415 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg synes du skal gi han en sjanse. Jeg gikk til en eldre mann for et drøyt år siden, og var veldig skeptisk. Men det funket, han fikk meg til å åpne meg og det hjalp veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. juni 2009 #2416 Del Skrevet 15. juni 2009 Enig med Grafica og Nótt, du har ingenting å tape og det er store sjanser for at det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. juni 2009 #2417 Del Skrevet 15. juni 2009 Kjære LekeHusmor. Tenk på all den erfaringen hans!! Han har sikkert gjort detta i 100 år, og er sikkert dritflink! Gi det en sjanse vennen, bedre å angre på noe du har gjort enn noe du ikke har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. juni 2009 #2418 Del Skrevet 16. juni 2009 Kjære LekeHusmor. Tenk på all den erfaringen hans!! Han har sikkert gjort detta i 100 år, og er sikkert dritflink! Gi det en sjanse vennen, bedre å angre på noe du har gjort enn noe du ikke har gjort. Det tenkte jeg også Det er jo mye verre å gå til en nyutdannet ung person som nesten ikke har noe erfaring og som sitter og nøler og gjør deg usikker! Har møtt på en del slike leger og det er ikke en god følelse.. Angående det å være tynn.. Jeg har også vært veldig tynn, og jeg var ikke noe lykkeligere! Livet ble faktisk ikke bedre av å være tynn. Men jeg følte meg mer komfortabel med kroppen min og det var lettere å finne fine klær, og det savner jeg.. For helsa sin skyld og kanskje selvfølelsen så er det sikkert greit for deg å fortsette med treningen Jeg meldte meg inn på Elixia i går så i høst skal jeg begynne å trene på treningssenter, gruer meg noe helt sinnsykt men Men ja ville bare påpeke at jeg har samme erfaring som madam_mim der altså, tynn betyr ikke nødvendigvis lik lykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juni 2009 #2419 Del Skrevet 16. juni 2009 kjartan salvesen er teit i seg selv, men sangen er noe av det fineste jeg vet! Den var jo fin! Trodde liksom ikke Salvesen hadde fine sanger, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. juni 2009 #2420 Del Skrevet 16. juni 2009 God morron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå