Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

vel millus, han skal se fotballkamp, så du er hjertelig velkommen :nigo:

hva vil du ha, bolognese eller carbonara?

så lenge det inneholder grusomme mengder parmesan er det OK for meg.

moreller + do ja.. hadde glemt det. jeg har spist sikkert 70 :sjenert:

har i dag betalt 9$ for å kunne se så mye jeg vil på megavideo. geek. men jeg er snart gjennom hele cycle 11 av ANTM da.

og det kostet bare 9$ for en hel mnd, og de har alle mulige serier!!

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er dessverre allergisk mot fotball, så jeg tror det er best at E er et annet sted. Bolognese er best, og grusomme mengder parmesan er da en selvfølge. Man bør absolutt utstyre spisegjenstander med produkter som lukter tåfis.

Jeg ble møkksur på megavideo igår, for jeg visste ikke om den maksimum-tiden, så jeg var på slutten av en spennende film, da den plutselig ble stanset. Wooot?? De kunne sagt fra på forhånd, eller...? Nå aner jeg jo ikke om hun shopoholikeren får den kule jobben og den fine mannen, eller om hun blonde med de lange leggene ødelegger alt. Ikke rart jeg sov dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre allergisk mot fotball, så jeg tror det er best at E er et annet sted. Bolognese er best, og grusomme mengder parmesan er da en selvfølge. Man bør absolutt utstyre spisegjenstander med produkter som lukter tåfis.

Jeg ble møkksur på megavideo igår, for jeg visste ikke om den maksimum-tiden, så jeg var på slutten av en spennende film, da den plutselig ble stanset. Wooot?? De kunne sagt fra på forhånd, eller...? Nå aner jeg jo ikke om hun shopoholikeren får den kule jobben og den fine mannen, eller om hun blonde med de lange leggene ødelegger alt. Ikke rart jeg sov dårlig.

hvis du vil kan du få login infoen min, så kan du se på alt du vil :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

:legrine: av puppehyllene! Er det rart i at det kalled "racks" på engelsk liksom :fnise:

Hmm jeg har egentlig fryktelig lyst til å lære meg å lage en "ordentlig" bolognese, kom jeg på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

litt trøttere i dag.

skal på jobb kl 11:30, jobber til ca 18. så skal jeg bare slappe av i kveld, lese bok og kose meg. blir tre heftige uker med jobb nå, så må slappe av som best jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var så koselig å treffe deg, søta! :klemmer:

Og du er absolutt IKKE for gammel til å studere om ett år eller to. Mange begynner i godt voksen alder å studere, eller de vil begynne på nytt. Det er helt vanlig. :Nikke:

Høres helt fantastisk ut å reise et år! :tommelsmil:

Håper du får en bra dag på jobben. Med all den gode maten. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Fordeler med å ha (relativt) store pupper:

du kan hvile en tom skål på de når du ligger på sofean og spiser moreller, så du kan spytte steinene rett ut i den uten å bruke hendene :ler:

:skratte:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
:hoho: Men spørsmålet er: Er du stor nok i kjeften til å renske nektarinen for steinen uten å bruke henda? :ler: Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

denne prosessen med leiligheten og råte og sopp og advokater og forsikringsselskap sliter meg helt ut.

spesielt siden ejg må holde hodet hevet og være den som er optimistisk ovenfor E, han er jo helt i kjelleren og angrer bittert på at han noen gang kjøpte her..

realistisk så tror jeg faktisk ikke at vi kommer til å være "ute" herfra før hvertfall oktober.. ting tar så utrolig tid, og alt skal foregå via brev og frem og tilbake.

det er så lite her, det er ikke plass til tingene våre og det er ikke plass til oss to omtrent. hvertfall ikke når vi må sove på stuen pga fukt på soverommet...

blæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, men det er en sjanse for at dere får erstatning da?

Dere kunne jo ikke vite om fuktskaden når dere/han kjøpte leiligheten? Skjønner at det er en kjip situasjon.. huff :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jaja.. så går no dagane.

lei av leiligheten, lei av at sommerværet ikke kommer.

:kose:

Håper du får en fin helg uansett. Ta et glass :vin: med meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok litt mange glass etter jobb i går kjenner jeg :sprettoy:

satt bare igjen sammen med M, som skulle sove hos meg siden hun begynte tidlig i dag, og tok noen glass sammen med de andre fra jobb. følte meg overhode ikke full, men kjenner meg litt sånn ja.. i magen og hodet i dag. håper det går over, og at det er mest fordi jeg har sovet lite. det fikser seg vel, for nå har jeg tenkt å sove litt mer.

har fått E og M på sine respektive jobber, men jeg begynner ikke før kl 13, og det er igrunn ikke noe jeg skulle ha gjort osv. eller DET er det jo, men det er ikke noe jeg gidder å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært på jobb fra kl 13, kom nettopp hjem. sliten.. :Gjesp:

komme meg i dusjen og så legge meg.

håper alle har hatt en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...