Nótt Skrevet 5. juni 2009 #2341 Del Skrevet 5. juni 2009 Da må du gå og gjøre ting da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #2342 Del Skrevet 5. juni 2009 måtte det ja! og her er jeg igjen! har ryddet inn sengen og ryddet litt da. men ahr litt igjen. gå ut igjen. dumme KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juni 2009 #2343 Del Skrevet 5. juni 2009 Gjør resten så kan du kose deg med god samvittighet etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. juni 2009 #2344 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg tror det ble kos etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. juni 2009 #2345 Del Skrevet 6. juni 2009 Håper du har det bra, og at du og E får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #2346 Del Skrevet 6. juni 2009 jeg ble omtrent ferdig til slutt da. så kom han hjem og det var veldig koselig å se han igjen. har vært en merkelig uke, for jeg har på en måte kost meg veldig alene.. så jeg var litt redd for at jeg ikke skulle "bli glad" når han kom hjem. men det gjorde jeg altså, var koselig å være med han igjen. vi spiste god mat, indrefilet med ovnsbakte poteter, rødvinssaus og sautert sopp og spinat. hadde litt salat til også, og rødvin. så så vi litt av filmen "W", men den var ikke noen høydare.. og ja... resten er historie har sovet såå godt i natt, sovnet halv 1, stor forskjell fra de siste nettene hvor jeg har lagt meg halv 4! nå skal jeg sløve litt før jeg står opp, kl 12 kommer C med sine to barn som jeg skal passe for henne noen timer. så skal jeg på jobb kl 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. juni 2009 #2347 Del Skrevet 6. juni 2009 Jobber du i dag søndag, eller mandag? Kanskje Skorpa og jeg kommer og besøker deg på jobb.. :lur:l Vi skal til byen din på jentetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. juni 2009 #2348 Del Skrevet 7. juni 2009 Koselig å få han hjem da Er bare godt å være litt fra hverandre, jeg og F skal være noen dager fra hverandre i sommer, det skal bli godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #2349 Del Skrevet 7. juni 2009 Jobber du i dag søndag, eller mandag? Kanskje Skorpa og jeg kommer og besøker deg på jobb.. :lur:l Vi skal til byen din på jentetur! skal dere! så koselig da gitt i dag har jeg ikke jobbet, men i morgen skal jeg jobbe! fikk nemlig fri i dag. deilig var det! hvor lenge skal dere være her da? Koselig å få han hjem da Er bare godt å være litt fra hverandre, jeg og F skal være noen dager fra hverandre i sommer, det skal bli godt sant det. hatt fri i dag, sovet lenge og så vært i byen og spist med Es familie. så har vi vært ute hos farmoren til E og jeg har sittet og lest bok i solen i tre timer. deilig.. kommet hjem og så blitt oppringt av venninne D og C som vil ha med meg ut, når alt jeg egentlig vil er å ta på meg joggebuksen og krype opp i sofaen..jeg og E skulle egentlig se film også.. så jeg vet ikke helt hvorfor jeg ikke klarte å si nei når de spurte. jeg har jo ikke lyst en gang egentlig, de bare er så overtalendes :klø: kanskje jeg bare skal ringe og si nei vet du hva, jeg beklgaer, jeg blir hjemme... årr. hater folk som ikke tolererer et nei, jeg vet at om jeg ringer D og sier det så kommer hun ikke til å gi seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2009 #2350 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Vi drar på tirsdag, tenkte kanskje spise lunch hos deg i morgen, vi skal på konsert om kvelden. Endret 7. juni 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. juni 2009 #2351 Del Skrevet 7. juni 2009 (jeg tyvlåner data i respsjonen.. litt sånn til og fra. Nå skal vi legge oss) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #2352 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) som du kanskje har sett har jeg ikke vært på jobb i dag - skulle ikke begynne før halv 4, skal servere på et privat kurs med sjefene sjøl i kveld men håper du spiste der uansett og at du syns maten var god! er hjemme, har vært oppe siden kvart over 9 og det føles godt. E har begynt i sommerjobb i dag, så han begynner 10 hver dag, egentlig like greit for da kommer jeg meg opp også har litt av hvert som må gjøres, det ser for det første ikke ut her og for det andre så bør jeg lage et budsjett og se litt på hvordan jeg kommer til å ha det i mnd fremover. jeg husker ikke om jeg har skrevet så mye om det her, men jeg og min nye venninne M fra jobben planlegger å reise sammen til våren. jeg tror nemlig ikke jeg kommer til å komme inn på jussen. så jeg får bare begrave de tankene om at jeg kommer til å føle meg gammel osv, for jeg kommer nok til å føle meg enda eldre når jeg først begynner der-siden det tydeligvis ikke er i år.. jaja. uansett: å reise har jeg jo veldig lyst til, og sepsielt hvis jeg har muligheten til å reise med en venninne! hun har kjæreste i australia, så vi tenkte å ha det som utgangspunkt, og så reise rundt i australia, til New Zealand, Fiji og så har jeg litt lyst å reise gjennom USA hjem, eller kanskje møte E i Thailand ellernoe. men for å få til noe sånt må jeg jo ha endel penger, så jeg må sette meg ned og lage et budsjett og se om det lar seg gjennomføre. livet mitt altså. angrer sånn på at jeg gikk på BI og kastet bort tid. føler tiden bare løper fra meg og at jeg kommer til å være gamlingen i klassen som alle ler av når jeg først begynner å studere blæ. litt grå tanker i dag. denne uken har jeg en stor plan om å komme i gang med trening på treningssenteret igjen, ikke bare gå til fløien. savner det, og er veldig klar for å komme i bedre form. selvom jeg har innsett at jeg ikke kommer til å føle meg vel i bikini i år heller, til det har jeg vært for slapp Endret 8. juni 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. juni 2009 #2353 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hva skjedde med Barcelona til høsten? De andre reiseplanene høres også morsomme ut da! Fiji og New Zealand - eksotisk og spennende!! Jeg vil og Dumt at du føler du har kastet bort tid på studier du ikke trivdes med, men tror det er veldig vanlig altså! Jeg er superfornøyd med BI, så synd det ikke funket for deg da.. men det er jo ingen krise. Mange som bruker lang tid på å finne ut av hva de vil. Nå husker jeg ikke hvor gammel du er, men jeg har flere venninner som er eldre enn deg (tror jeg er eldre enn deg så da er vennene mine også ) som ikke er ferdige - eller som ikke har begynt! Tror det er MANGE i samme båt altså Endret 8. juni 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. juni 2009 #2354 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) I klassen min på Noroff var de fleste rundt 25, noen opp mot 30, og han eldste var faktisk 50. De som kom "rett fra VGS" var faktisk i kraftig mindretall. Så det! Det er INGEN øvre aldersgrense på å studere i Norge, og MANGE bytter studie eller tar seg en 2-3-4 friår hvor de jobber, reiser, går på FHS, sitter hjemme på ræva og fiser... Jenta mi, du er bare ett år eldre enn meg jo! En ting hadde vært om du "sosa rundt" rundt til du var 27-28, da hadde kanskje disse tankene vært riktige. Men come on, du er 22! Det er jo ingenting i det hele tatt. Endret 8. juni 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #2355 Del Skrevet 8. juni 2009 barcelona utgikk rett og slett.. fikk vite at jeg ikke fikk integrert exfacen på jussen, og da ble det plutselig veldig dyrt for å bare ta exphil. og så ja.. følte jeg alle var så unge og når muligheten for å reise med en venninne, noe jeg virkelig har hatt lyst til men ikke hatt mulighet til fordi det har ikke eksistert noen venninne å reise med, kommer frem, så har jeg så lyst å gripe den sjansen! vi klikker så bra, og jeg tror vi hadde hatt det helt fantastisk! men det er jo mye logistikk som må ordnes; jobb, permisjon/pause fra jobb, spare opp penger, være lenge vekke fra E osv osv. jeg blir sliten og frustrert av meg selv, når jeg setter slike regler inni hodet mitt. at jeg må være så og så gammel og ting skal gjøres slikt og sånn. det er jo ingen andre enn meg som lager disse normene, så hvorfor gidder jeg, når alt det gjør er å gjøre meg lei meg? hvor mye har det egentlig å si om jeg begynner å studere når jeg er 22 eller 23? eller hvor mye har det å si at jeg er ferdig utdannet når jeg er 27 eller 28? hvorfor skal jeg alltid bry meg som mye om hva alle andre tenker om meg og mine valg? jeg legger så stor vekt på det, og lar det ødelegge alt for mye for meg. det er jo mitt liv, det er jeg som lever det, det burde jo være mitt eget syn på det som teller mest. jeg er bare så redd for å velge feil og angre. vil alt og ingenting på en gang. hjææælp! beklager så mye til dere som må lese dette :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. juni 2009 #2356 Del Skrevet 8. juni 2009 Man blir heldigvis aldri for gammel til å studere Jeg surret litt rundt før jeg endte opp med hovedutdannelsen min, og den begynte jeg på da jeg var 23. Jeg var ikke den eldste i klassen, og selv om de fleste var litt yngre så spilte ikke det noen særlig stor rolle. Så du er absolutt ikke for gammel til å begynne på jussen. Ellers så høres jo de reiseplanene spennende ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #2357 Del Skrevet 8. juni 2009 takk ansjoni-det hjelper faktisk å høre at det er andre i samme situasjon! eller har vært i samme situasjon da. reiseplanene blir knall, skal virkelig leve livet altså, se verden og gjøre alt jeg ikke har fått gjort! hoppe i fallskjerm, ligge en hel dag på en strand og sløve, dra på vinsmaking på NZ, kose med koalabjørner, svømme med delfiner og alt mulig.. og innen vi drar skal jeg være FIT, jeg skal kunne gå rundt i bikini og føle meg vel altså! nå må jeg dra meg selv opp av gropen her, slutte å sutre. jeg har det bedre enn de fleste andre i denne verden, er helt drittunge av meg å sitte her og syte fordi jeg ikke vet om jeg skal reise jorden rundt eller begynne å studere. blir egentlig litt flau over meg selv! get it together! jeg har en jobb jeg liker, tjener gode penger, en mor som gjør alt for meg, en kjæreste som er fantastisk og jeg har hele livet foran meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 8. juni 2009 #2358 Del Skrevet 8. juni 2009 Innom med en på en litt grå dag. Mannen begynte forøvrig å studere igjen da han var 37. Han stortrivdes sammen med alle snellene på 20 år. Jeg synes faktisk det er bedre å bruke litt tid på å finne ut av hva man vil gjøre, og være litt mer sikker på valget sitt, enn å føle at man kanskje har tatt feil utdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #2359 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) I klassen min på Noroff var de fleste rundt 25, noen opp mot 30, og han eldste var faktisk 50. De som kom "rett fra VGS" var faktisk i kraftig mindretall. Så det! Det er INGEN øvre aldersgrense på å studere i Norge, og MANGE bytter studie eller tar seg en 2-3-4 friår hvor de jobber, reiser, går på FHS, sitter hjemme på ræva og fiser... Jenta mi, du er bare ett år eldre enn meg jo! En ting hadde vært om du "sosa rundt" rundt til du var 27-28, da hadde kanskje disse tankene vært riktige. Men come on, du er 22! Det er jo ingenting i det hele tatt. du snek deg mellom du har rett - jeg må skjerpe meg, slutte å tenke sånn. jeg er 22 år, og jeg har faktisk allerede vært på FHS, fullført videregående, jobbet et halvt år i Kristiansand, gått 1,5 år på BI, har tittelen markedsøkonom allerede faktisk, jobbet ræva av meg i to år ved siden av skolen og nå fulltid for å få en ordentlig og god økonomi, hatt et helvete med å få forholdet til faren min opp og gå igjen, vært gjennom en del tøffe ting selv også, jobbet kontinuerlig med å få forholdet mitt til E til å være best mulig, blitt samboer og bygd meg opp masse livserfaring gjennom alt dette. så at jeg da utsetter å begynne på jusstudiene et år, fordi jeg har lyst å jobbe og så reise og oppleve verden (altså faktisk LEVE en av drømmene jeg har hatt siden jeg var liten) sammen med en god venninne, er faktisk helt OK! Endret 8. juni 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 8. juni 2009 #2360 Del Skrevet 8. juni 2009 Så mye du har gjort!! Og du er jo bare 22! Reis rundt verden og kos deg med god samvittighet, du er kjempeflink Og tenk så mange minner du får på det året! Og det eneste du går glipp av er å bli ferdigutdannet et år tidligere - og du skal jo uansett jobbe hele resten av livet ditt, hvis man skal se på det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå