Kit Skrevet 2. juni 2009 #2301 Del Skrevet 2. juni 2009 Er the tudors bra altså? Har alltid vært litt skeptisk til den serien, og dømt den litt nord og ned, selv om jeg aldri har sett en episode.. Hmm.. Kanskje det er noe å fylle hodet med i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. juni 2009 #2302 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg synes The Tudors var ganske bra Selv om etter å ha sett The other boleyn girl så er jentene i the tudors litt alminnelige i utseende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 2. juni 2009 #2303 Del Skrevet 2. juni 2009 Uh.. Da tror jeg at jeg må gi det en sjanse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #2304 Del Skrevet 2. juni 2009 jonathan rhys-meyers i baris stadig vekk er grunn nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. juni 2009 #2305 Del Skrevet 2. juni 2009 Han som spiller Henry er jo bare :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. juni 2009 #2306 Del Skrevet 2. juni 2009 Er the tudors bra altså? Har alltid vært litt skeptisk til den serien, og dømt den litt nord og ned, selv om jeg aldri har sett en episode.. Hmm.. Kanskje det er noe å fylle hodet med i sommer! Jeg liker den serien veldig godt! Han som spiller Henry er jo bare :dåne: JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 2. juni 2009 #2307 Del Skrevet 2. juni 2009 Heite mannfolk frister alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. juni 2009 #2308 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hva er The tudors? Jeg har hørt av min bestevenninne at braziliansk waxing er helt for j***** - ALDRI mer i følge henne. Så jeg kan vel ikke akkurat anbefale deg å gjennomføre Men synes du er beintøff om du gjør det! Jeg er jo nysgjerrig selv men vet ikke om jeg tør etter alt jeg har hørt + tanken på å spre bena for en fremmed Endret 3. juni 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. juni 2009 #2309 Del Skrevet 3. juni 2009 Han som spiller Henry er jo bare :dåne: JAA!! Hadde ikke hatt noe i mot å våkne ved siden av han for å si det sånn... Siden vi "alle" er enige om det, spammer jeg dagboka di med et bilde LekeHusmor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juni 2009 #2310 Del Skrevet 3. juni 2009 ser på the tudors nå, bra serie altså! jeg er litt over gjennomsnittet glad i historiske fortellinger da, spesielt om Henry VIII tiden i england Jeg har sett begge sesongene av the tudors og liker den serien veldig godt, synes den faktisk er bedre enn the other boleyn girl. Det derimot kan ha noe å gjøre med at jeg leste boken før jeg så filmen, og dermed var ganske sur for at de nesten ikke fulgte boken i det hele tatt. Trodde jeg hadde lært nå; "Ikke lese bøker som filmer er basert på FØR man ser filmen!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. juni 2009 #2311 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg må innrømme at jeg sikkert kunne likt the Tudors jeg også, hadde det ikke vært for at jeg irriterer meg grønn over historiske feil i den. Nå hadde jeg akkurat lest britisk historie før jeg så første episode da, og det var i grunn en lidelse Men Jonathan Rhys Meyers er nesten grunn god nok til å se på, men liker han bedre i Bend it like Beckham, for der snakker han med irsk akksent i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #2312 Del Skrevet 3. juni 2009 mange som har sett Tudors altså! morsomt. ja det er noen ting som ikke stemmer helt, men morsomt er det lell. hehe. ikke like morsomt når jeg lå å så på i natt og så plutselig kom det et gjenferd med hvitt ansikt og sort hette på. var ikke forbredt i det hele tatt og ble skikkelig redd. jeg er veldig mørkeredd og lar meg spesielt lett skremme av sånne ting på tv/film osv, så jeg slet greit med å sove i natt kan du si.. ble liggende å lese i Øya isteden, utrolig fin bok altså. Spesielt moro å lese når vi nå har bestemt oss for å dra til Kreta i september skal bare spørre for sikkerhet at jeg får fri i dag - håper på det. kunne egentlig tenkt meg to uker, men har ikke råd til det. får jo ikke lønnet ferie. jobb kl 13 i dag, så får vi se hvor mye det blir å gjøre. håper jeg får noen timer i dag, har ikke så mye mer å ta meg til hjemme utenom å vaske klær. skulle ønske jeg hadde tørketrommel, det går så treeegt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. juni 2009 #2313 Del Skrevet 3. juni 2009 Men Jonathan Rhys Meyers er nesten grunn god nok til å se på, men liker han bedre i Bend it like Beckham, for der snakker han med irsk akksent i tillegg SIKL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. juni 2009 #2314 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jonathan Rhys Meyers er vanvittig lekker Han alene gjør det meste han spiller i verdt å se Håper du får en fin dag, og at det blir litt jobbing på deg, LekeHusmor Endret 3. juni 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #2315 Del Skrevet 3. juni 2009 ble ikke så mye jobbing, men det er OK kjenner jeg. jobbet fra 13-18. nå jeg hjemme og skal vaske klær til den store gullmedalje! skal på butikken etterpå, har så lyst på frukt i dag! har skikkelig sug etter frukt i det siste, aner ikke hvorfor skal også få vasket opp og generelt ryddet her.. må lage liste :gjeiper: - betale regninger - vaske opp - sette på tøyvask - henge opp tøyvask - sette på ny tøyvask - gå på butikken - rydde - rydde på badet og lage system - sortere skittentøy - finne ut om jeg er på nett med den ep av Brothers and Sisters som de viser ikveld, eventuelt laste ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #2316 Del Skrevet 3. juni 2009 da har det gått en halvtime og jeg har ikke gjort noe som helst fornuftig - MEN jeg har bestilt time til brazilian kl 11 på fredag!! gruer meg allerede! skorpio-ble du veldig øm og sår osv etterpå? E kommer jo hjem den kvelden, fredag altså, og vil veldig gjerne ikke være ute av funksjon da nei søren. jeg skal jo jobbe kl 10:30 på fredag jeg. det hadde jeg glemt. da må det nesten bare bli kl 09:30 i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #2317 Del Skrevet 3. juni 2009 fy søren... den ene kokeplaten har stått på siden i går kveld jeg har jo vært på jobb og all ting. kunne gått veldig galt! dumme dumme meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2009 #2318 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg synes The Tudors var ganske bra Selv om etter å ha sett The other boleyn girl så er jentene i the tudors litt alminnelige i utseende Snapper opp filmtipset, jeg. da har det gått en halvtime og jeg har ikke gjort noe som helst fornuftig - MEN jeg har bestilt time til brazilian kl 11 på fredag!! du MÅ si ifra hvordan det var! Har lyst selv, but the pain, the pain.... fy søren... den ene kokeplaten har stått på siden i går kveld jeg har jo vært på jobb og all ting. kunne gått veldig galt! dumme dumme meg! Enda godt det gikk bra! Uff, slikt er skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. juni 2009 #2319 Del Skrevet 3. juni 2009 da har det gått en halvtime og jeg har ikke gjort noe som helst fornuftig - MEN jeg har bestilt time til brazilian kl 11 på fredag!! gruer meg allerede! skorpio-ble du veldig øm og sår osv etterpå? E kommer jo hjem den kvelden, fredag altså, og vil veldig gjerne ikke være ute av funksjon da nei søren. jeg skal jo jobbe kl 10:30 på fredag jeg. det hadde jeg glemt. da må det nesten bare bli kl 09:30 i morgen! Ja, det er bra du tar det i morgen isteden, for har hørt at man helst ikke skal ha sex samme dag som du gjør det, nettopp fordi det blir jo litt sårt. Og det du bør gjøre når du er der, er å høre om de har en krem så du slipper inngrodde hårstrå. Gudd løkk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #2320 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) - betale regninger - vaske opp - sette på tøyvask - henge opp tøyvask - sette på ny tøyvask - gå på butikken - rydde - rydde på badet og lage system - sortere skittentøy (delvis gjort) - finne ut om jeg er på nett med den ep av Brothers and Sisters som de viser ikveld, eventuelt laste ned (tv2 funker ikke så har ikke noe å si) - se på priser på hotell i krsand - se på reiser til kreta og finne ut når vi skal dra vi har blitt invitert i bryllup til en kamerat av Eirik, spennende. første bryllupet jeg er i som ikke er sånn familie-ting. jeg kjøpte jo den korallfargede Coastkjolen, håper jeg kan bruke den i begge brylluppene jeg skal i i sommer. ellers har jeg fått vite at jeg kan ta en uke fri i september, så Kreta here we come! Endret 3. juni 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå