Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner godt at det ikke er lett, og at du føler at du må forsvare hvorfor du blir i forholdet. Men på den annen side så kan det faktisk være greit å lufte ting her og få objektive meninger om ting - selvom man ikke alltid vil høre hva andre mener. :klem:

ja du har rett i det altså. det er fint å ha folk som sier hva de mener, som ikke nødvendigvis bare sier det du vil høre.

Tror ikke noen ser på deg som en dramaqueen, kjære LekeHusmor. I så fall er vi jo alle dramaqueens her. Det er på KG vi lufter tankene man ikke alltid kan lufte andre steder. Tanker man har der og da, men sånne ting kan forandre seg fra dag til dag. Tror de fleste av oss som følger deg fast vet at ting ikke er bare slik du i blant beskriver dem. Vi støtter deg uansett, og bryr oss om deg. Vi vil bare at du skal ha det bra :klem:

åh takk. du sier liksom alltid de riktige tingene, som får meg til å føle meg bedre. jeg trenger i blant å høre at folk ser litt forbi ting jeg sier.

takk :klemmer:

Er du dramaqueen, så er vi alle på KG dramaqueens :ler:

Håper du koser deg på jobben :nigo:

:ler:

ja du sier vel kanskje noe der.. hehe.

Hei LekeHusmor=) du må ikke føle at du behøver å forsvare deg, men jeg skjønner på en måte hvorfor du gjør det. Jeg følte ikke sånn før jeg heller, men etter at jeg liksom har noen av KG-jentene på face og msn og sånn, så er det plutselig ikke anonymt lenger. Man føler at man lettere blir dømt siden de du snakker med vet hvem du er. Hvertfall føler jeg sånn da, vet jo ikke om du føler det akkurat sånn, men.. Du behøver hvertfall ikke tenke sånn med deg og E da. De fleste opplever vel ups & downs, og i en dagbok vil man jo gjerne skrive om det.

Håper du har hatt en fin helg altså :hjerte:

du har så rett . er akkurat sånn jeg tenker. du har også rett i at jeg ikke behøver å tenke sånn. takk for gode ord :jepp:

helgen var veldig fin, jobbet tidlig og koste meg i solen i hele går :hug:

Skjønner deg godt jeg LekeHusmor! Særlig om man har truffet folk fra KG/planer om å treffe folk, så mister man jo litt av den anonymiteten man hadde i utgangspunktet. Tror ikke noen her kommer til å dømme deg, men skjønner sperren din absolutt!

Har du vært på Bølgen & Moi på Aker Brygge/Tjuvholmen forresten? Vet du om den er any good ? :)

:klemmer: takk skal du ha.

nei har ikke vært der, men jobber jo i samme firma så hører jo ting. det skal visst være veldig bra :jepp: så anbefaler absolutt en tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk utrolig hvor mye som løser seg bare man får luftet det litt. Så fortsett og luft. Jeg tror de fleste skriver kommentarer til tankene dine, og ikke spesifikke råd. For vi vet jo at vi kun vet det lille du deler. Ikke alt. Og ingenting av saken sett fra Es side. Så vi skal bli bra dumme her på kg før du må forsvare noe som helst.

Men jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Kanskje ikke fra kg, for her har jeg aldri skrevet så mye om forhold, men jeg kjenner meg igjen i det å måtte forsvare valg for venninner og familie.

Du er fornuftig og reflektert, så som sagt... Bare luft. Det er din dagbok, så ikke la den miste sin plass som ventil, bare fordi du kanskje er bekymret for at noen muligens eventuelt vil tenke at du kaaanskje burde vurdere et eller annet på en liiiitt annen måte enn det som så smått blir referert til.

Blikke no dikt på deg, hva med en :klem: ?

Endret av milla-mor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppis! Kg er her fordi man skal kunne ha en mulighet til å lufte alle slags tanker, både glade, kjipe, masete, triste og sinte.

:hug::klem::kose::kyss2::hjerte:

(Tenk så trist hvis kg var et sted man kun fortalte om de fine tingene, man er jo ikke bare glad hele tiden! Kg er så fint, fordi her kan man få reflekterte råd og meninger, eller bare en klem)

Endret av Kit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

våknet nå av at naboen banket på døren. jeg fikk litt panikk og bestemte meg for å ligge musestille og ikke røre meg slik at han ikke hørte jeg var her. så banket han igjen, og jeg lå enda mer stille. så gikk han.

jeg er ikke helt sikker på hvorfor jeg ikke bare kunne åpnet døren og spurt hva han ville.. :ler:

nå må jeg sove litt mer før jeg skal på jobb, sovnet ikke før kl 03 i natt :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Sånn er jeg også :ler: Men her ringer det på i tide og utide også da, gjerne midt på natta av fulle folk som har glemt kortet :filer: Det er så fælt å bli vekket på en sånn måte, får helt hjertebank!

Håper du fikk sove litt igjen! :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Hei snuppa, har ikke fått skrivd så mye her de siste dagene pga at nettet er helt umulig. Men jeg tenker på deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg akkurat sett på finalen av the hills - for dere som ser på; Kristin altså, hun er jo like fæl og plagsom som hun var i laguna.. hehe

velvel, pusse tenner og så off to work! :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble kort dag idag. greit nok det, vært innom byen på vei hjem og handlet litt praktiske ting; hyllegreier eller kurvskuff ting til badet, og tørkestativ. og litt småting.

fikk nemlig tips i dag! føles temmelig greit å få 4300 kr i en konvolutt, cash og skattefritt :nigo: har fått lønn + feriepenger i tillegg, 28800 kr utbetalt! :hoppe: så nå er det 32000 på vei inn til kontoen min :hoppe:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
ble kort dag idag. greit nok det, vært innom byen på vei hjem og handlet litt praktiske ting; hyllegreier eller kurvskuff ting til badet, og tørkestativ. og litt småting.

fikk nemlig tips i dag! føles temmelig greit å få 4300 kr i en konvolutt, cash og skattefritt :nigo: har fått lønn + feriepenger i tillegg, så nå er det 28000 på vei inn til kontoen min :hoppe:

Wooow :sjokk: you're rich baby!!!

Lurer på hvorfor det aldri er noen forelde som tipser meg når de kommer og henter barna sine... :klø:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooow :sjokk: you're rich baby!!!

Lurer på hvorfor det aldri er noen forelde som tipser meg når de kommer og henter barna sine... :klø:

:ler: den likte jeg!! jeg og vil ha tips fra foreldre :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har lyst å bestille brazilian waxing. men kjenner jeg er skikkelig skeptisk - merkelig at noen skal drive å vokse vekk hår fra mitt underliv, noen som jeg ikke kjenner ogsånn :ler:

litt usikker altså. men hadde vært så deilig å slippe å barbere - jeg hater barberhøvler :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
jeg har lyst å bestille brazilian waxing. men kjenner jeg er skikkelig skeptisk - merkelig at noen skal drive å vokse vekk hår fra mitt underliv, noen som jeg ikke kjenner ogsånn :ler:

litt usikker altså. men hadde vært så deilig å slippe å barbere - jeg hater barberhøvler :dry:

Jeg tok det på lørdag! :) Absolutt verdt smerten og ydmykelsen der du ligger og sprer beina..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det? var det skikkelig jævlig vondt eller?

og hvor langt hår hadde du på forhånd? :fnise:

nå er sak nr to at eneste ledige time Wahwah (som jeg helst vil gå til) hadde, er kl 09:30 i morgen tidlig.. pga jobb osv da, så er det den eneste timen jeg kan rekke. og jeg får litt vondt inni meg av tanken på å stå opp så tidlig :dåne: vet det sikkert høres litt teit ut for dere men :ler: hadde det bare vært 10:30 så hadde det vært supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio
det var det? var det skikkelig jævlig vondt eller?

og hvor langt hår hadde du på forhånd? :fnise:

nå er sak nr to at eneste ledige time Wahwah (som jeg helst vil gå til) hadde, er kl 09:30 i morgen tidlig.. pga jobb osv da, så er det den eneste timen jeg kan rekke. og jeg får litt vondt inni meg av tanken på å stå opp så tidlig :dåne: vet det sikkert høres litt teit ut for dere men :ler: hadde det bare vært 10:30 så hadde det vært supert!

Haha, ja, det høres teit ut (jeg liker nemlig veldig godt å stå opp tidlig :fnise: )!

Jeg hadde bittelittlitt for kort hår (bare snakk om en dag eller to) i forhold til det man bør ha (0,5 - 1 cm), men hun fikk det med hun skulle tror jeg.. :fnise:

Neida, det er ikke så vondt! ;) Jeg sier go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, også rapporterer du til oss i morgen ;) Jeg vil vite hvordan det er. Vurderer seriøst å ta selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel det ble ikke i morgen. håper jeg kan få det til på torsdag.. og lover å komme med rapport! :jepp:

ser på the tudors nå, bra serie altså! jeg er litt over gjennomsnittet glad i historiske fortellinger da, spesielt om Henry VIII tiden i england :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...