Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

"Sånn har jeg sett på tv" "Er den morsom da?" "Ja, tror du vi kan se på sånn nå?"

Samtale mellom meg og niesa mi på 4 om avantaren din :fnise: Hun syntes iallefall den var veldig fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Sånn har jeg sett på tv" "Er den morsom da?" "Ja, tror du vi kan se på sånn nå?"

Samtale mellom meg og niesa mi på 4 om avantaren din :fnise: Hun syntes iallefall den var veldig fin ;)

så søtt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk jenter. vet jeg er litt fraværende om dagen - jobben sluker meg helt. jobber og sover, det er alt jeg gjør. men jeg tenker på dere likevel, og følger med hos dere. og jeg setter stor pris på at dere trass min inaktivitet fortsatt skriver hos meg og bryr dere. det betyr mye!

E har dratt nå og jeg kjente vel ca 2 timer allerde etter han dro at jeg kom til å måtte bite i meg alle følelsene og tankene jeg har hatt om at jeg er lei. jeg har nok veldig godt av å være litt for meg selv, kjenne på at jeg savner han og innse at jeg bør bli litt flinkere til å sette pris på den fine kjæresten jeg faktisk har. jeg har vel igrunn innsett at det er jeg som har vært lei, jeg som har tatt han for gitt - men isteden for å innse det og gjøre noe med det har jeg dyttet det over på han.. ikke noe allright av meg, han fortjener bedre.

det har vært mye jobb og lite tid til å pleie "oss" og det er faktisk min feil, ikke hans. time to wake up and face the music, Lekehusmor!

så nå ligger jeg her og hører på gamle BSB sanger, If I Don't Have You for øyeblikket.. og savner den fine kjæresten min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puh. jobbet 13-23:30 i dag. heldigvis ikke så lang dag i morgen.

ønsker alle en god pinsehelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Så flott at du greier å innse selv at det er du som har tatt ham for gitt, det er en vanskelig tanke å anerkjenne :Nikke: Kanskje dere kan sette dere ned og avtale en ting dere skal gjøre sammen hver uke, om det så bare er å ligge på sofaen sammen og kose og se på en film? Pleie kjærligheten litt :hjerte:

Tenker på deg, selv om du ikke er så mye på nett! :klemmer: Har du mobilnr mitt forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har det bra, jeg bare jobber så mye om dagen og i tillegg ahr det vært så fint så når jeg først har hatt fri har jeg bare vært ute! utrolig deilig.

E er jo hjemme på Østlandet nå, så jeg er alene her. savner han så klart, men er litt deilig å være alene også. pusle rundt med mitt :)

igår hadde jeg tidligvakt og var hos D og grillet på kvelden - veldig koselig altså. venninne M fra jobben har sovet hos meg hele helgen, det er hun som jeg tidligere fortalte at jeg kommer så godt overens med.. hun er virkelig skikkelig allright altså :) koselig å ha en venninne å gjøre ting med!

i morgen er det jobb kl 12-20, så nå skal jeg se litt The Hills og så skal jeg sove :)

skal prøve å stikke innom dere alle også før jeg lukker øynene! :klemmer: til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det blir lite tid til KG, du var jo på barneTV i går!

Fælt å mye du skal rekke!!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

ja jeg er en travel person.

jeg tror også jeg er litt lite på kg fordi jeg har fått litt sperrer for å skrive her.. føler jeg har skrevet så mye frem og tilbake om mine problemer, og da spesielt i forhold til E. og det går så mye opp og ned, så det har blitt sånn som det er med vennene mine: jeg tør/vil ikke fortelle det når jeg er lei meg og føler det tungt i forhold til meg og han, fordi jeg syns det er blitt flaut. flaut at jeg ene dagen er trist og lei meg og oppgitt og neste dag går det liksom så bra. føler at jeg fremstår falsk.. det er litt dumt, for KG var liksom det ene stedet hvor jeg fikk ut alt jeg tenkte.. uansett liksom. men nå har det blitt sånn.. jaja.

skal på jobb kl 13-20 i dag, helligdagstillegg og greier. deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal ha sperrer for å skrive om det du føler, selvom det går opp og ned. Sånn er det for alle. Jeg synes ikke du fremstår som falsk, derimot synes jeg du virker som en jente som faktisk er som alle andre - med sine små og store problemer, hvor noen opptar mer plass enn andre. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk Nótt.. jeg bare føler meg litt teit/dramaqueen som ene dagen skriver hvor flott vi har det og så neste dagen så føler jeg at ting er vanskelig og vet ikke hva jeg vil ..

er vel kanskje det at jeg er litt redd for å skrive for mye "dritt" også, for da må jeg jo på en måte til slutt forsvare at jeg fortsatt velger å være i forholdet.. ikke lett :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det ikke er lett, og at du føler at du må forsvare hvorfor du blir i forholdet. Men på den annen side så kan det faktisk være greit å lufte ting her og få objektive meninger om ting - selvom man ikke alltid vil høre hva andre mener. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noen ser på deg som en dramaqueen, kjære LekeHusmor. I så fall er vi jo alle dramaqueens her. Det er på KG vi lufter tankene man ikke alltid kan lufte andre steder. Tanker man har der og da, men sånne ting kan forandre seg fra dag til dag. Tror de fleste av oss som følger deg fast vet at ting ikke er bare slik du i blant beskriver dem. Vi støtter deg uansett, og bryr oss om deg. Vi vil bare at du skal ha det bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio

Hei LekeHusmor=) du må ikke føle at du behøver å forsvare deg, men jeg skjønner på en måte hvorfor du gjør det. Jeg følte ikke sånn før jeg heller, men etter at jeg liksom har noen av KG-jentene på face og msn og sånn, så er det plutselig ikke anonymt lenger. Man føler at man lettere blir dømt siden de du snakker med vet hvem du er. Hvertfall føler jeg sånn da, vet jo ikke om du føler det akkurat sånn, men.. Du behøver hvertfall ikke tenke sånn med deg og E da. De fleste opplever vel ups & downs, og i en dagbok vil man jo gjerne skrive om det.

Håper du har hatt en fin helg altså :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg LekeHusmor! Særlig om man har truffet folk fra KG/planer om å treffe folk, så mister man jo litt av den anonymiteten man hadde i utgangspunktet. Tror ikke noen her kommer til å dømme deg, men skjønner sperren din absolutt!

Har du vært på Bølgen & Moi på Aker Brygge/Tjuvholmen forresten? Vet du om den er any good ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme fra jobb - tjent 1700 kr på 6 timer.. ikke galt :hoppe:

nå har jeg rigget meg til og skal se top model, the starter wife, paradise, sex og singelliv og ja.. kanskje jeg skal se confessions of a shopaholic som jeg har lastet ned. igår ( i natt) så jeg he's just not that into you, likte den godt jeg altså! føltes nesten som en serie, en serie jeg kunne tenkt meg å se mer av :Nikke:

koser meg med et deilig glass hvitvin, fra NZ. de smaker så godt, friskt og biiittelitt av tropisk frukt - love it.. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...