*Enigma* Skrevet 25. mai 2009 #2241 Del Skrevet 25. mai 2009 Synes absolutt ikke du skal gå på jobb i morgen, når du har vært syk. Du må passe på deg selv og din egen helse vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. mai 2009 #2242 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg synes heller ikke du skal dra på jobb i dag, du har tross alt vært/er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. mai 2009 #2243 Del Skrevet 26. mai 2009 Du burde ikke dra på jobb i dag, og i alle fall ikke når du jobber på restaurant og med mat. Håper du snart blir frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 26. mai 2009 #2244 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg bare støtter de andre her jeg... Er ikke noe særlig å jobbe når du er syk, så ta deg en dag eller to til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. mai 2009 #2245 Del Skrevet 26. mai 2009 neida.. er sant det altså. uff. ikke enkelt! har litt tunge tanker nå - har ikke lyst å dra tilbake til Bergen i morgen. føles jo som jeg nettopp kom hjem.. savner nærheten til familien min. og kunne trengt litt mer tid å være for meg selv på. Skjønner deg godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mai 2009 #2246 Del Skrevet 26. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 26. mai 2009 #2247 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei snuppa, åssen er formen? Håper du enten er helt bra, eller ligger hjemme og sover hos mammaen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 27. mai 2009 #2248 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei snuppelura:) hvordan går det med deg? Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. mai 2009 #2249 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvordan går det med deg i dag? Hvordan er formen? Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. mai 2009 #2250 Del Skrevet 27. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2251 Del Skrevet 27. mai 2009 er tilbake i bergen og på vei til jobb. formen er OK. har det grått inni hodet mitt i dag ting er vanskelig med E og jeg vet ikke hvordan vi skal gjøre det bra.. føler vi er på så forskjellige sider i livets bok liksom. vet det høres litt teit ut men. må bare skrive det et sted, for jeg har ikke lyst å snakke med noen om det. hater å høre at "ja kanskje dere burde gjøre det slutt da" osv, det er jo ikke det jeg vil - jeg vil bare at ting skal være annerledes. jaja. må på jobb. forhåpentligvis jobber jeg bare til 22 i dag. hadde vært godt å få lagt seg litt tidlig, og jeg vil lese mer på boken jeg har begynt på, nemlig Øya. har noen av dere lest den? den virker veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 27. mai 2009 #2252 Del Skrevet 27. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 27. mai 2009 #2253 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva er det du leser da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2254 Del Skrevet 27. mai 2009 Øya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 28. mai 2009 #2255 Del Skrevet 28. mai 2009 I et forhold er det helt vanlig at ting går opp og ned.. Er tider da jeg ønsker jeg ikke var med F, nettopp fordi vi er så forskjellige. Men jeg håper og tror det er vi som hører sammen, for jeg ser ikke for meg et liv uten han og det må jo bety noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #2256 Del Skrevet 28. mai 2009 ja tror du ahr rett janne.. nå skal E hjem til Bærum i over en uke, så da får jeg jo hvertfall kjent litt på det. vi har fortsatt ikke fått snakket ordentlig ut om ting og det gnager meg litt kjenner jeg. spesielt når han da skal hjem og vi ikke ser hverandre på en uke til. gruer og gleder meg til å være alene her en uke - blir deilig å kunne gjøre akkurat hva jeg vil, men samtidig så blir det jo kjedelig at det ikke er noen som venter på meg når jeg kommer fra jobb eller noen å våkne med om morgenen. men skal stort sett jobbe da. jobber 14-00 i dag, 13-23 i morgen og 10:30 til sent på lørdagen. søndag har jeg fri, da skal jeg gå til fløien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 28. mai 2009 #2257 Del Skrevet 28. mai 2009 Mange opplever perioder som ikke er fullt så gode, er sikkert ikke unormalt å tvile litt nå og da heller.. Har ingen gode råd.. Dere har jo snakket sammen før om jeg husker rett, så kanskje det beste bare er å forsøke å slappe av og fokusere på noe annet - hvertfall mens han er borte.. venner, jobb, fritidsaktiviter Skal du fremdeles til Barcelona i høst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 28. mai 2009 #2258 Del Skrevet 28. mai 2009 I et forhold er det helt vanlig at ting går opp og ned.. Er tider da jeg ønsker jeg ikke var med F, nettopp fordi vi er så forskjellige. Men jeg håper og tror det er vi som hører sammen, for jeg ser ikke for meg et liv uten han og det må jo bety noe?? Enig med deg Janne. Lekis, jeg håper du får noen fine dager Tur til Fløien høres deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 28. mai 2009 #2259 Del Skrevet 28. mai 2009 Underskriver Janne jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. mai 2009 #2260 Del Skrevet 28. mai 2009 Som janne sier, det går opp og ned i alle forhold. Prøv å finn noe å gjøre mens E er borte, kanskje dere faktisk har godt av litt tid fra hverandre? Trenger du noen å snakke med så vet du hvor vi er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå