LekeHusmor Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2221 Del Skrevet 21. mai 2009 ingen helldigdag for meg, jobb i dag også.. 15:30-01. har sovet til 11 og så gjort ingenting egentlig. nå er jeg så sulten, må spise frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 21. mai 2009 #2222 Del Skrevet 21. mai 2009 Håper det likevel blir en fin dag Helligdagstillegg på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 21. mai 2009 #2223 Del Skrevet 21. mai 2009 Herregud hvor du jobber :dåne: Du er flink altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2224 Del Skrevet 21. mai 2009 ikke tillegg nei vi har bare tillegg på 1 og 17 mai. men ja blir mye jobb.. men mye jobb = mye penger, så det er deilig jeg er hjemme nå, og buuurde egentlig ryddet klesskapet mitt.. jeg innser at det er mange plagg der jeg ikke kommer til å bruke mer. noen er for små blitt, mens andre passer inn i en stil jeg omtrent ikke har mer.. jeg var mye mer sånn jeans og tskjorte, sneakers-jente før.. mens det siste året har jeg fått en mer feminin og litt mer "voksen" stil, så jeg har endel plagg jeg rett og slett ikke tror jeg kommer til å bruke så mye mer. men jeg liker de jo godt likevel, og er redd for å komme til å angre ikke enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mai 2009 #2225 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg skulle også ryddet og kastet ting fra klesskapet, men tør ikke i tilfelle jeg angrer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. mai 2009 #2226 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jeg kaster ett plagg hver dag nå om dagen, det skal jeg gjøre helt til vi flytter. Noen dager smerter det meg i hjertet, men det er vel å innse at når jeg ikke har brukt en ting på over 4 år, er ikke sannsynligheten for at jeg skal bruke det igjen særlig stor Kjipt å ikke ha tillegg, forresten! Jeg som jobber som vikar får ikke betalt for disse bevegelige helligdagene Håper du får en grei dag på jobb likevel! Endret 21. mai 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #2227 Del Skrevet 22. mai 2009 sorry til alle for at jeg ikke skriver så mye om dagen, spesielt i deres bøker. men jeg er innom og leser og holder meg oppdatert på dere og hva dere gjør. bare har ikke så mye tid alltid eller så mye å skrive. nå regner det her, føles som høsten har kommet.. jeg begynner på jobb kl 16, og planlegger å rydde i skapet mitt før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. mai 2009 #2228 Del Skrevet 22. mai 2009 Håper du har det bra, vennen. Hvordan blir det i helgen, rekker du å treffe folket? *krysser fingre* Hadde vært veldig hyggelig å se deg igjen nå, men går det ikke så får man prøve å få til en Bergenstur i løpet av sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 22. mai 2009 #2229 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei og hopp, tullekopp! Skriver ikke så mye i andres bøker, jeg heller. Sånn er det bare iblandt. Men jeg håper du har det fint, og at du ikke sliter deg ut. Idag er det helt Bergen her... Men som de sier: Det finnes ikke dårlig vær, bare klissvåte tær! God helg, snupps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mai 2009 #2230 Del Skrevet 23. mai 2009 Ville liksom bare påpeke at ingen har skrevet her i dag før jeg gjorde det. Godt jeg tar ansvar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. mai 2009 #2231 Del Skrevet 23. mai 2009 Håper du har det fint i helgen :klemmer; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. mai 2009 #2232 Del Skrevet 24. mai 2009 Bli frisk snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. mai 2009 #2233 Del Skrevet 25. mai 2009 God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. mai 2009 #2234 Del Skrevet 25. mai 2009 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. mai 2009 #2235 Del Skrevet 25. mai 2009 God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #2236 Del Skrevet 25. mai 2009 skal tibake til bergen i morgen.. har overhode ikke lyst har lyst å være mer hjemme og slappe av og ja.. være for meg selv. begynner å bli bedre hvertfall. så tror hvertfall det skal gå fint å fly i morgen. skal jo på jobb kl 17 også, så dagen går vel på 1-2-3.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. mai 2009 #2237 Del Skrevet 25. mai 2009 Synes nå du bør ringe inn syk i morgen jeg da; gi deg selv en ekstra dag til å komme deg på, slik at du gir kroppen sjangse til å bli ordentlig frisk. Ellers risikerer du å gå og småhangle i lang tid fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #2238 Del Skrevet 25. mai 2009 jeg kan bare ikke gjøre det.. jeg må jobbe. de vet jo at jeg har vært hjemme og virker bare rart om jeg plutselig er syk liksom.. skulle bare ønske jeg hadde fri uken ut eller ja, et eller annet. men føler meg bedre da, gjør det.. litt redusert, men feberen har roet seg. heldigvis skal jeg ikke fly så tidlig, det går ikke før kvart på to i morgen. så da får jeg sove ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 25. mai 2009 #2239 Del Skrevet 25. mai 2009 Ja, du har vært hjemme, og vært syk hjemme! Du MÅ jo ikke jobbe, ikke når du har influensa. Om ikke annet, så pga smittefaren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #2240 Del Skrevet 25. mai 2009 neida.. er sant det altså. uff. ikke enkelt! har litt tunge tanker nå - har ikke lyst å dra tilbake til Bergen i morgen. føles jo som jeg nettopp kom hjem.. savner nærheten til familien min. og kunne trengt litt mer tid å være for meg selv på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå