Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

våknet 10:30 i dag, ganske uthvilt.. deilig!

har fått noen merkelige stikk/prikker på ryggen, og under armen der hvor bhen går.. i tillegg er jeg veldig øm "bak" brystet, under armen der :klø: lurer på hva det er..

tenker jo fort på loppene fra i fjor, men herre jemini altså. om de er tilbake, så flytter jeg faen meg ut i et telt på gaten!

har spist frokost, og har tenkt å gå til fløien før jobb kl 15:30 :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica
gått til jobb! og nå skal jeg på jobb! ha en fin kveld!

:klø:

:ler:

La meg gjette: Gått til Fløien, og så skal du på jobb? :fnise:

Jeg gleder meg sånn til neste søndag jeg Lekis :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og Nótt og Lekis skal treffes :nigo:

Så gøy!

Da må dere være snille med hverandre....

:fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Nótt og Lekis skal treffes :nigo:

Får jeg slenge meg på? Trodde en stund at jeg var opptatt søndagen, men det har blitt flytta til en annen dag i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø:

La meg gjette: Gått til Fløien, og så skal du på jobb? :fnise:

Jeg gleder meg sånn til neste søndag jeg Lekis :strix:

det var sånn jeg mente det ja.

søndag blir (forhåpentligvis) veldig hyggelig! håper at det skal gå i orden :nigo:

Får jeg slenge meg på? Trodde en stund at jeg var opptatt søndagen, men det har blitt flytta til en annen dag i stedet.

klart! :hoppe:

som sagt er ikke alt skrevet i sten enda, er litt kluss med jobben så i verste fall kommer jeg ikke hjem før søndag kveld. men skal gjøre mitt for å få det til, og gir selvfølgelig beskjed så fort jeg vet noe!

--

puh. jobbet til 01 i går og på jobb igjen kl 10. jobbet bare til 17 i dag da, det var deilig. sliter med det merkelige utlsettet mitt, nå har det kommet litt under armen/Ved siden av brystet også.. og er helt øm og det gjør litt vondt når jeg liksom klemmer på området under armen :klø: har fortsatt utslettet bak på ryggen også, det også er ømt og er litt varmt. merkelig altså.. skjønner ikkenoe. om det ikke roer seg til mandag, så drar jeg til legen.

ellers så skal jeg jobbe kl 10 i morgen, kjedelig :sukk: jeg liker egentlig 17 mai såå godt, det og julaften er en av mine favorittdager! men men. sånn er det nå. jobber bare til kl 7 da, så skal vi opp til C og grille og kose oss :)

i kveld skal jeg bare slappe av og se på GP, pluss at jeg må gjøre klart litt ting til i morgen, skal jo dra rett fra jobb og opp på grillingen.. har lyst å ha på meg noe litt fint.. må pønske ut noe lurt :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Grafica

Isjda, høres ekkelt ut det utslettet altså.

Du, forresten, har du ikke hørt noe fra DPS i Bergen enda?! Når var det legen sendte henvisning?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
i slutten av januar..

har ikke hørt noe enda :(

Da må du ta kontakt med legen din igjen, og be h*n mase på DPS. Du skal høre noe innen tre måneder. Om ikke annet så skal du få brev om at de ikke har plass akkurat nå, eller at de ikke ser på behovet ditt som veldig pressende så du får ikke time før til høsten eller et eller annet. Ikke bare total stillhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...