LekeHusmor Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #2141 Del Skrevet 11. mai 2009 en litt vel råflott dag dette her.. sushilunsj med jentene fra jobben, litt hvitvin og deilig sitte ute i solen.. var utrolig koselig! og deilig å bare nyte livet litt. så har jeg shoppet litt med B fra jobben, det var veldig koselig, så gikk vi hjem til meg og fikset oss og så var vi ute igjen; feiret bursdagen til T. ble litt hvitvin og god Tom Kha Gai, men ganske rolig da. har nok brukt litt vel mye penger, men samtidig så javel altså.. jeg jobber søren meg for de også. har betalt alle regninger og husleie og alt, og skal jo bare jobbe hver eneste kveld resten av uken så kommer ikke til å gå noe penger da heller.. imorgen er det jobb igjen, begynner ikke før kl 13 da, så gleder meg til å sove litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. mai 2009 #2142 Del Skrevet 11. mai 2009 Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for å ha brukt penger idag altså, du må tross alt tillate deg selv å leve! Og det koster dessverre penger å leve... Hehe. Du er så fin du Lekis! Jeg har så lyst til å møte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 11. mai 2009 #2143 Del Skrevet 11. mai 2009 Helt enig med Grafica Du må kose deg mye de dagene du har sjansen! Du jobber jo som en helt, så det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. mai 2009 #2144 Del Skrevet 11. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #2145 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) nettopp våknet. hatt ekkel drøm Endret 12. mai 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. mai 2009 #2146 Del Skrevet 12. mai 2009 Uffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #2147 Del Skrevet 12. mai 2009 da har jeg vært på jobb, 13-22. veldig rolig dag, og haddde et veldig hyggelig 15manns bord til slutt! i morgen begynner jeg ikke før 15:30, så da har jeg tenkt å trene først, og sette på en klesvask. og så skal jeg ringe og klage på nettet vårt til tele2, det er alt for dårlig! faller ut hele tiden og alt er bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #2148 Del Skrevet 12. mai 2009 åh.. neste helg bir deilig; jeg jobber 10-16 på lørdagen og så ser det ut som at jeg skal hjem til kjære mor en tur hvis det klaffer og går så drar jeg hjem fra lørdag til tirsdag.. hadde vært utrolig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. mai 2009 #2149 Del Skrevet 12. mai 2009 Vil du ta en kopp kaffe eller noe på søndagen da i Oslo om du har tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #2150 Del Skrevet 12. mai 2009 Vil du ta en kopp kaffe eller noe på søndagen da i Oslo om du har tid? guri! det stemmer! du er jo også i osloområdet den dagen det har jeg veldig lyst å prøve å få til, skal holde deg oppdatert om hva planene mine blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. mai 2009 #2151 Del Skrevet 13. mai 2009 Kan jeg også bli med om det passer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #2152 Del Skrevet 13. mai 2009 klart! jeg skal se om jeg kan få bestilt billetter i dag. men det må isåfall bli på dagtid, skal nemlig i familieselskap på kvelden! våknet nå og var trøtt, men så det fine været, og må bare kaste meg rundt og komme meg ut! er jo skinnende sol. vet ikke hva jeg skal ha på meg da, har for bleke legger til å gå i kjole :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mai 2009 #2153 Del Skrevet 13. mai 2009 Ikke tenk på det! Alle har bleke legger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. mai 2009 #2154 Del Skrevet 13. mai 2009 Selvfølgelig må det bli dagtid, vi skal jo reise hjem den kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #2155 Del Skrevet 13. mai 2009 fikk fri id ag jeg gitt. var deilig! har vært i byen med C, vi satt på en benk i over en time og skravlet; det var så deilig.. så gikk vi litt rundt, hun kjøpte seg noen sko og jeg kjøpte meg et skjerf fra Oasis som jeg hadde ønsket meg lenge som plutselig var kommet på salg så har jeg lagd middag, litt restemat fra kjøleskapet.. kyllingfileter stekt med sopp, rødløk og cherrytomater, med fullkornstagliatelle til og pesto-kesam. godt var det! nå spiser jeg jordbær med vaniljekesam. nam nam E er på skolen, han har nemlig eksamen i morgen. han ville vi skulle se paradise osv hos noen venner av oss, men jeg må si at når jeg endelig har fri en kveld nå så hadde det vært deilig å sitte hjemme og bare sløve.. har kjøpt meg en ny kjole som jeg fikk til å "style" på en veldig kul måte i dag, og det inspirerte meg litt til å lage blogg! men vet ikke om jeg tør.. redd for å bli "dømt" liksom det ville vel stort sett gått i mat og mote.. hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. mai 2009 #2156 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvorfor ikke? Gud og hvermann blogger om alt mellom himmel og jord, det finnes millioner av dårlige blogger, men også flere tusen blogger som varierer fra helt okey til superbra. Bare gjør det! Man skal blogge for sin egen del tross alt Kanskje du får noen som leser som liker bloggen ordentlig godt, kanskje du får noen teite kommentarer, kanskje ingen leser den... Men du taper ingenting på å prøve! Jeg kommer hvertfall til å lese den. For jeg vil ha oppskriftene på alt det gode du lager Middagen idag høres UTROLIG god ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. mai 2009 #2157 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg vil også lese blogg! Og forresten: for fantastisk nedgang rundt midjen for kjendishistorier for salg for deilig mat - ingen god liste uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 13. mai 2009 #2158 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg stemmer for blogg!!! Alt bra med deg??? Ps: har ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 13. mai 2009 #2159 Del Skrevet 13. mai 2009 Blogg, blogg, blogg, blogg!!! Herregud, det finnes så mange blogger som får meg til å grine av bekymring. Er det disse som skal ta over verden, liksom?? "Idag har jeg siklet litt, og så måtte jeg... Vent litt. Nå måtte jeg svelge". Ja, til Lekehusmor-blogg og null moms på fine sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #2160 Del Skrevet 13. mai 2009 tenk om dere syns bloggen min er teit da og så kommer dere til å se alle sammen hvordan jeg ser ut! hehe! skulle ønske jeg kunne bestemme hvem som leste bloggen min. takk for veldig morsomt innlegg ansjoni, lo godt jeg og janne, jeg kommer inn i boken din! vel.. får se hva jeg starter opp da. kommer nok til å skrive litt i rykk og napp men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå