Gjest lucy d-.-b Skrevet 9. mai 2009 #2101 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei Lekis, velkommen igang med dagen din Jeg har allerede vært på trening og tatt maksstyrketest, og er nå fullpumpet av adrenalin og klar for dagen! Håper du finner noen fine sko (selv om de er til jobben), og ellers får en bra dag og ikke blir for sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #2102 Del Skrevet 9. mai 2009 wow det hørtes slitsomt ut lucy! jeg må ha noen sko med god demping, så satser på Nike.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 9. mai 2009 #2103 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) wow det hørtes slitsomt ut lucy! jeg må ha noen sko med god demping, så satser på Nike.. Da kan man jo få mye fint! Jeg ønsker meg litt sånne Shox nz av noe slag http://store.nike.com/index.jsp?country=GB...s_Footwear/pn-1, egentlig helt sorte tror jeg.. Men, har ikke råd nå, i dag skal pengene går til flere treningsbukser og kanskje noen topper. Lykke til på shopping Endret 9. mai 2009 av lucy d-.-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 9. mai 2009 #2104 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) De skoene ser ikke noe fine ut, men kan tenke meg de er gode å ha når man har en slik jobb som deg Lekis! Håper du får en kjempefin dag Endret 9. mai 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. mai 2009 #2105 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har sånne sko og de er gode å gå i når jeg går mye. Men jeg prøver å være flink å bytte litt på skoene jeg bruker slik at føttene får litt forandring. Håper du fant noen gode sko i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 9. mai 2009 #2106 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei Lekis! Lenge siden jeg har skrevet noe til deg nå, har vært innom å lest, men har liksom ikke skrevet noe. Håper du har en super helg! Jeg sitter å venter på å begynne på middagen jeg nå, vi får en hel middagsgjest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 9. mai 2009 #2107 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg også anbefaler nike sine sko, de er veldig gode å gå i. Er ikke så vakre, men de er virkelig verdt pengene! Også anbefaler jeg ecco sine sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mai 2009 #2108 Del Skrevet 9. mai 2009 Ha en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 9. mai 2009 #2109 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg er så treningsnerd at jeg synes løpesko og mange andre treningssko er fine. Ha en strålende lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #2110 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg syns også de er fine! rakk ikke kjøpe sko i dag. vært et sykt kaos på jobb, først hadde vi halve gullruten innom, har servert bl.a Thomas og Harald, Ravi, Guri Schanke, Sturla Berg Johansen, ja.. osv osv. og så har vi hatt et bryllup. veldig koselig skulle egentlig jobbe til 03:00, men fikk gå før, så nå har jeg akkurat satt meg ned i sofaen etter å ha dusjet og kommet hjem da. jobb igjen kl 12 i morgen, så bør komme meg i seng snart! merkelig tanke - de fleste hater mandager og syns det er ukens verste dag, for meg er det den beste da har jeg nemlig friii! B&M er stengt hver mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. mai 2009 #2111 Del Skrevet 10. mai 2009 Så tirsdag er din mandag med andre ord? Spennende med så mye kjendiser innom da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #2112 Del Skrevet 10. mai 2009 ja på en måte. men tirsdager er alltid rolig, pluss at jeg gjerne ikke begynner før 15-16, så jeg får som oftest en litt myk start på uken joda, spennende med kjendiser, men blir litt vant til det når jeg jobber der jeg gjør.. og det er ikke alle som er like hyggelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 10. mai 2009 #2113 Del Skrevet 10. mai 2009 Thomas er veldig hyggelig, han har jeg også servert da jeg jobbet som servitør Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. mai 2009 #2114 Del Skrevet 10. mai 2009 ja på en måte. men tirsdager er alltid rolig, pluss at jeg gjerne ikke begynner før 15-16, så jeg får som oftest en litt myk start på uken joda, spennende med kjendiser, men blir litt vant til det når jeg jobber der jeg gjør.. og det er ikke alle som er like hyggelige Åhh nå ble jeg fryktelig nysgjerrig - kan du hinte om hvem som er mindre hyggelig eller kanskje sende en pm Elsker sladder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #2115 Del Skrevet 10. mai 2009 kan sladre i vei jeg.. nei det er gjerne de litt B-kjendisdamene som ikke er så hyggelige.. damene fra ungkaren f.eks, eller de værdamene på Tv-Norge og spesielt hun som har Oslo-TV! hun er ikke bra Mr. Harr som spiller i Mars og Venus har jeg heller ikke mye til over for.. han er så selvgod og full of seg selv at det er til å spy av. kom inn i fjor og skulle bestille et bord, så sa jeg: hva skal jeg sette det på? og da bare blunket han til meg og sa: hehe, det vet du vel. vært på jobb i dag, gikk greit det. blir godt med fri i morgen. nå skal jeg og E ned til en kollega av meg for å se på leiligheten hans, hvis vi liker den og alt "klaffer" så skal vi kanskje overta den i juli. den er 50 kvadrat!! o lykke! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mai 2009 #2116 Del Skrevet 10. mai 2009 *noterer kjendissladder og gjør klar telefonen for å ringe Se&Hør* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 10. mai 2009 #2117 Del Skrevet 10. mai 2009 Kjendissladder!! Nesten litt trasig med B-reality-kjendiser som er ovenpå Kjenner en som har vært med på en populær realityserie for noen år siden, og han er enda sånn "vet du ikke hvem jeg er?" til alle.. Oslo TV-programlederen, er det hun Henriette? Hun virker liksom såå blid og snill hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mai 2009 #2118 Del Skrevet 10. mai 2009 Kjendissladder!! Nesten litt trasig med B-reality-kjendiser som er ovenpå Kjenner en som har vært med på en populær realityserie for noen år siden, og han er enda sånn "vet du ikke hvem jeg er?" til alle.. Oslo TV-programlederen, er det hun Henriette? Hun virker liksom såå blid og snill hele tiden. Reality kjendiser er det alt for mange av. Du ser dem på TV, også er de glemt 5 minutter etterpå. Heldigvis..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. mai 2009 #2119 Del Skrevet 10. mai 2009 Så spennende med leiligheten! Krysser alle fingre for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #2120 Del Skrevet 10. mai 2009 vel det ble en kortvarig "drøm" - leiligheten ligger i 1 etasje, og det er et av Es kriterier, han vil bo høyere opp.. for min del gjør det ingenting, men jeg må jo nesten ta hensyn til det som er viktig for han, på lik linje som at det er viktig for meg med plass til spisebord og oppvaskmaskin. ikke enkelt dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå