Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

han.. definitivt. det er liksom det.

akkurat nå vet jeg ikke om jeg hadde savnet så veldig kjærsteriet, fordi det har vært mer trist enn gøy i det siste. men jeg hadde savnet så innmari å ha han i livet mitt, i hverdagen min. han gir meg så mye, og er en utrolig god venn, og ja.. klisje, men han gjør meg til et bedre menneske. han er på mange måter min motpol da, som holder meg på jorda når jeg holder på å lette og som får meg til å se ting litt mer nyansert når jeg bare oppfater det som svart/hvitt...

så jeg hadde helt klart savnet han, personen, mennesket..

sitter her nå og ser litt på han i andre enden av sofaen og blir bare lei meg for at vi kløner og roter det sånn til. vi har noe som er veldig bra, og vi er veldig heldige som har klart å komme oss gjennom alt vi har fått slengt i trynet. han er så fin og så bra, og jeg har ikke lyst å miste han bare fordi ting er litt vanskelig i ny og ne. samtidig så er det selvfølgelig ting som er vonde å tenke på, og jeg kjenner at det er mye jeg vil snakke om.. men så kommer ordene liksom ikke ut. men jeg vil, håper og tror at dette kommer til å gå seg til.. og at vi fortsetter å vokse sammen, og ikke fra hverandre.

hm, takk for at du spurte igrunn, fikk meg til å tenke litt og faktisk smile for første gang i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Vennen, hva med å skrive til ham? Skrive ned alle tankene og følelsene dine (du skriver det så bra her i boka nemlig), og så la ham velge om han vil skrive tilbake, eller snakke om det. Det har jeg og Sondre gjort av og til, når det er ting vi ikke greier å snakke om. Da har vi sendt mail til hverandre. Vi nevner det ikke ellers, før en eller begge føler seg klare til å prate ordentlig.

Det krever riktignok at man har et åpent sinn, og at man leser gjennom flere ganger slik at man ikke misforstår "tone" eller formuleringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gjort det :sjenert:

har gjort det før også, og han pleier å respondere "bra" på sånt..

sikker fordi han får mulighet til å ta til seg det jeg prøver å si, uten å føle at han må svare på alt mulig.

jeg merker det plager meg litt at vi liksom i hele kveld har bare hatt det hyggelig, sett tv og slappet av, men ikke snakket noe.. og så er klokken sent og vi skal legge oss og tiden "renner ut" liksom.

jeg har jo ikke tatt noe initiativ til å prate selv heller, men bare ja.. irriterer meg at det ikke blir gjort :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Så bra! :)

Akkurat det du skriver om en motpol, som påvirker og utfordrer deg, er akkurat slik jeg ønsket jeg hadde det med eksen. Det må være utrolig deilig. Jeg håper virkelig dere klarer å ordne det, Graficas forslag om å skrive et brev til ham er sikkert mye lettere enn å sitte face to face og liksom "NÅ skal vi prate om alt".

edit: Nå så jeg du allerde hadde gjort det ;) Hva med å prate sammen i sengen når dere har lagt dere da? Jeg synes det er mye lettere å prate nært om intime ting når man ligger i mørket sammen og ikke har noe som avbryter, på en måte..

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Mørket er også deilig fordi man slipper på en måte å se på hverandre, det blir enklere å si ting da.

Denne fikk meg forresten til å tenke på deg. Kan tenke meg det hadde vært en superfin farge på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, vi har lagt oss nå, venter bare han skal bli ferdige på badet.. så får vi se hva vi får til. er bare så vanskelig for jeg vet ikke 100% hva som er problemet liksom. bare at jeg er lei av å krangle og vil at vi skal ha det bra.

takk for at dere bryr dere og engasjerer dere, jeg setter stor pris på det :hug:

og grafica, den kjolen var bare fantastisk..fy søren. den som hadde hatt råd til noe sånt! :rolleyes:

nå logger jeg av for i dag tror jeg.. sov godt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så sikker på at det er han du vil ha så er det vel bare å holde ut :Nikke:

Det blir nok bedre skal du se, men som du sier dere går gjennom mye tøft akkurat nå og det påvirker jo humør og følelser. Så kanskje det beste bare er å slappe av, ikke stresse forholdet og som du sier, vente på at ting roer seg og blir normalt. Greit nok at alt ikke er rosenrødt akkurat nå, men det trenger jo ikke være det til enhver tid og særlig i slike perioder som dere går gjennom.

Går så bra så :klemmer:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

føler meg litt bedre i dag.

sovet godt hvertfall.

men blir litt for sene morgener, vil gjerne komme meg opp rundt 10, nå ligger jeg til over 11. så må skjerpe meg :jepp:

har fått lønn, det var deilig!! :hoppe:

betalt regninger og så har jeg satt over litt til meg selv som jeg skal kose meg og shoppe litt for. det har jeg fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid deilig å få lønn :jepp:

Jeg er "heldigvis" syk, så da blir det ikke til at man bruker penger :ler:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

Æh..her skal jeg komme med et litt "rart" råd....men det funker for meg :fnise: Okei, here it goes...Forfør fyren, ha alldeles vill og hemningsløs make-up sex og kan dere prate sammen :jepp: Jeg har også hatt sånne vonde følelser der jeg har følt all kos og kjærtegn renner ut i sanden, og jeg har syns det var vanskelig å si noe om det fordi kjære ikke har forstått, og alt har bare balla på seg og blitt rarere og rarere :sukk: Tilslutt har jeg bare kastet meg over han og ikke tatt hensyn til eventuelle protester (som aldri kommer lenger enn "du..." før han overgir seg totalt :hoho:)

Det er så mye lettere å prate sammen når nærheten er tilbake :rødme:

Jeg håper dere finner ut av det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg var her

og jeg ser du har vansker med ham du har kjær

Det er vondt, jeg vet, har vært der selv

og jeg gråt meg i søvn, kveld etter kveld

Ved min side lå han og sov så søtt

skjønte han ikke? Jeg sa det jo støtt

Antageligvis var det ingenting galt

slik er kjærligheten, har jeg blitt fortalt

Det går litt opp og ned med det meste

Også i kjærlighet, merker de fleste

Som blader på trærne så blomstrer ei

kjærligheten hver dag, men ikke vær lei

Den er der, og vann den, så vil den gro

hvis dere er rette, og det vil jeg tro

Jeg skulle ønske at alt var bra

vekk med problemer! Lekis er glad!

For hvis jeg kunne, kjære venn

da tryllet jeg deg glad igjen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...