*Enigma* Skrevet 4. mai 2009 #2021 Del Skrevet 4. mai 2009 merkelig hvordan en kveld som virket så fin, endte i så katastrofe altså. orker ikke skrive om det her, er så sliten og tom inni meg. skal på jobb om to og en halv time. Så trist å høre. Håper det går bra med deg, og at dagen i dag blir litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. mai 2009 #2022 Del Skrevet 4. mai 2009 Huff vennen, jeg vet ikke hva som har skjedd, men jeg håper at du får en fin dag. Her skinner solen på himmelen, men ikke nødvendigvis for meg, og det er helt lov å ikke være i topp humør hele tiden. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. mai 2009 #2023 Del Skrevet 4. mai 2009 Vennen min, så leit at kvelden dere skulle bli ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #2024 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) blæ så drit ting skal være altså. klarer ikke sette ord på det heller, føler at jeg vil snakke med noen men vet ikke hva jeg skal si. jeg gikk ut igår, for noen fra jobben ringte meg i 10 tiden og det hørtes gøy ut. så gikk E utogså, for han ville ikke sitte inne "alene" som han sa. selvom jeg har gjort det hundre ganger. og så ballet ting på seg og alt ble teit bare, og jeg overreagerte helt sinnsykt i natt, sprakk fullstendig og sa masse ting jeg egentlig ikke mente ogsånn. våknet i dag med en tom og fæl følelse.. samtidig følte jeg at jeg hadde rett å reagere, og jeg reagerte så sterkt som jeg gjorde fordi det har bygget seg litt opp over tid.. og ja.. blæ. vil bare at vi skal ha det bra, at ting skal være fint og ja.. fungere. hvorfor er det så vanskelig? .. hva er det som gjør at det er sånn? og hva betyr alt dette her? vi klarer jo ikke snakke ordentlig om det heller, for det er vanskelig å sette konkrete ord på ting. og jeg klarer ikke se selv hva jeg føler heller.. jeg vil jo ikke være uten han og får noia bare av tanken, og vi har det så utrolig fint og trygt sammen egentlig. men samtidig så føler jeg at ting står så stille iblant, og hvis det gjør det allerede etter tre år.. hvordan kommer de da til å være om 6 år? jeg må bare skrive de ordene som ikke tør å tenke selv en gang. er jeg fortsatt forelsket i han? det føles jo absolutt sånn, men samtidig føler jeg at det dukker opp situasjoner hvor jeg skulle ønske han var annerledes osv. er det jeg som er lei og ikke tør å ende det av gammel vane bare? det føles jo heller ikke sånn, for jeg vil gjerne være sammen med han. jeg skulle bare ønske at ting var litt annerledes.. iblant føles det som vi har så mye bagasje at vi ikke kommer til å komme forbi det. blææ! jeg er så lei av dette hvertfall. jeg vil være med han, ha det bra, le, smile, være forelsket og ha et forhold som føles BRA.. vil ikke miste han Endret 4. mai 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. mai 2009 #2025 Del Skrevet 4. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #2026 Del Skrevet 4. mai 2009 uff, jeg har ingen å snakke med så jeg må bare skrive det her. jeg er så lei meg, og bare gråter. har en sånn sort ekkel følelse inni meg og vil bare at dette skal ordne seg på et eller annet vis.. klarer ikke slutte å gråte. kan ikke noen fikse dette for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. mai 2009 #2027 Del Skrevet 4. mai 2009 Vennen Jeg har så mye jeg vil si, men greier ikke formulere det. Men vit at jeg er her for deg! Men jeg lover deg at det kommer til å gå bra. Det er jeg ett hundre prosent sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #2028 Del Skrevet 4. mai 2009 nå må jeg gå på jobb også. søren altså. siste dagen på mexx, skal bare hjelpe til, men har så lite lyst å stå der og fakesmile til kunder. jeg hater livet mitt akkurat nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #2029 Del Skrevet 4. mai 2009 og hvofor har jeg enda ikke hørt noe fra psykologen!?! henvisningen ble jo sendt dit i slutten av januar! søren ta alt sammen. faen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. mai 2009 #2030 Del Skrevet 4. mai 2009 Ord strekker dessverre ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. mai 2009 #2031 Del Skrevet 4. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 4. mai 2009 #2032 Del Skrevet 4. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 4. mai 2009 #2033 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er ikke alltid lett å være i et forhold. Jeg har også tenkt de samme "forbudte" tankene som deg når jeg føler at vi ikke kommer noen vei i forholdet. Hva som skjer og hvorfor ting blir slik aner ikke jeg heller. Men noen dager er det noe som skurrer mellom oss og ingen vet hvorfor, men de aller fleste dagene har vi det bra sammen....heldigvis. Kanskje dere burde tvinge dere ned og snakke om forholdet deres og finne ut hva som egentlig skjer. Er det bare du som føler det slik eller gjør begge to det? Og hva kan dere gjøre for at det ikke skal være slik? Håper virkelig dere får ordnet opp i dette, for det er slitsomt å ha det slik med den man virkelig er glad i og ikke vil miste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #2034 Del Skrevet 4. mai 2009 takk for klemmer jenter. og takk for tilbakemelding Frigg. du satt fint ord på det.. det hjelper, når jeg har vanskelig for å gjøre det selv. er på jobb nå og det går igrunn greit. står som en zombie, men litt greit å ha noe å tenke på hvertfall. får lønn i morgen, skal bli deilig å få litt penger igjen etter å ha vært blakk så lenge.. det hjelper jo alltid litt på å ha penger; råd til å gå ut å spise en gang i blant eller til å kjøpe seg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 4. mai 2009 #2035 Del Skrevet 4. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #2036 Del Skrevet 4. mai 2009 nå var han nettopp innom her. virker som han liksom ikke er påvirket av dette i det hele tatt. akkurat som han bare har lagt det bak seg og gått videre. skjønner han ikke at vi er nødt å ta tak i det, og prate om det, ta det seriøst, hvis vi skal få til å løse det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. mai 2009 #2037 Del Skrevet 4. mai 2009 Kan hende han bare "spilte" glad, for å ikke gjøre deg enda mer opprørt på jobb kanskje? Nei jeg vet ikke egentlig. Uff, skjønner tankene du har, har hatt dem selv av og til, og det er helt jævlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mai 2009 #2038 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Uff, sånne dager er fæle! Men jeg tror det er ganske normalt egentlig. Har ofte sånne tanker jeg i alle fall, og Noen later som ingenting... Endret 4. mai 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #2039 Del Skrevet 4. mai 2009 i dag har jeg spist 1 yoghurt, 1 pølse i brød og 4 biter vingummi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mai 2009 #2040 Del Skrevet 4. mai 2009 det var ikke mye mat.... Har lest det du har skrevet, jeg skulle gjerne sagt noe fint, noe trøstende og klokt. Men, jeg er så lite flink til slikt, finner aldri de rette ordene og skriver bare mye surr. Uansett: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå