Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til Grafica med innlegg nr 2000 i boka her!

:jepp:

Beklager MarianneE, jeg må bare rette på deg. Innlegg nr 2000 var det Lekehusmor selv som hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

the hollywood-stalker har våknet!

:fnise: var faktisk opp kl 9, sitter nemlig barnevakt for min kjære fille-niese, altså datteren til D (som også er sjefen min på B&M) fordi de er i dåp. så nå sitter vi i sofaen og hun hører på ipod og jeg er på dataen. snart skal vi spise litt, og så ta henne med ut, hvis været holder.

det er så koselig å være med en liten jente, hun er bare 2 og et halvt år, som er så glad i deg, de gir så mye kjærlighet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Nieser er bra :jepp: Husker jeg fikk et kort av tante for mange år siden med tittelen "Hvorfor har vi nieser?" og en lang utlegging om dette. Tror ikke helt jeg skjønte det da, men når jeg har fått en liten niese selv så er det mye lettere å skjønne :fnise:

Håper du får en fin dag :klemmer:

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja nå har vi begge sovet på sofaen, hun sovnet tolv og våknet nå! så det var deilig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe oh no. det har nok heller veldig motsatt effekt på meg ;)

veldig søt jente, men jeg er glad hun ikke er min.. hadde ikke fikset det ansvaret altså, har mer enn nok med meg selv!

nå har sønnen til den andre sjefen min også kommet, han er 6, så han er litt morsommere å snakke med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Samme greia jeg har; unger er fryktelig søte å være sammen med for en kort tid, men 24/7? :dåne: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg også komme meg på twitter :gjeiper:

Hadde planer om å holde meg langt unna, har nok med facebook, men det var disse kjendisene da :gjeiper:

Jeg er jo så nysgjerrig!

Får ikke fulgt Lauren Conrad, lurer på om kontoen hennes er fake - i og med at den er låst nå :klø:

Hvem andre følger du da? :)

Jeg trenger tips til gossip :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal gi deg noen tips mischa, i boken din! :)

sushi, hvitvin og film med min kjære. neste gang jeg er lei meg - minn meg på denne kvelden. livet kan være ganske så herlig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gratulerer til Grafica med innlegg nr 2000 i boka her!

:jepp:

Beklager MarianneE, jeg må bare rette på deg. Innlegg nr 2000 var det Lekehusmor selv som hadde.

Javist!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
:fnise: Jeg vil påstå det er mere hjernedødt å følge stoltenberg enn hollywoodstjerner - og iallefall mye mindre interessant :jepp: Skjønner at jeg må iverksette denne twitterkontoen min jeg også ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig hvordan en kveld som virket så fin, endte i så katastrofe altså. orker ikke skrive om det her, er så sliten og tom inni meg.

skal på jobb om to og en halv time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...