Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica

God morgen youghurt er den eneste youghurten jeg liker nesten :fnise:

Edit: I DID IT! 100 sider! Juhuuuu! Partytime :skaal:

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men smaker den veldig annerledes? :klø:

jeg tør ikke smake! :fnise:

teit!

hurra for 100! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go'morgen med skogsbær er den eneste go'morgen jeg liker. Synes ikke den smaker annerledes en vanlig skogsbær yoghurt.

:danser:

:duskedame: Gratulerer med 100 sider!!! :duskedame:

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hundre sider! :)

Men i en go' morgen yoghurt er det tilsvarende like mye sukker som man behøver i en hel dag.. Siden jeg fikk vite det har jeg ikke klart å spise det :tongue: Selv om det er veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow.. godt for meg at jeg ikke likte god morgen noe særlig da. likte ikke muslien!

har vært på B&M og spist vi dag vi. prøve å ha det litt kjekt. spiste blåskjell som var dampet i en kraft/suppe med safran, chili, hvitløk og timian. det var godt! E spiste BBQ-kylling med sautert sommerkål, hjemmelagd BBQsaus og mais&bacon polenta. det var godt det og :)

så har vi vært hos noen venner og sett på fredags-underholdningen på TV.. var igrunn litt kjedelig.

og nå sitter vi her da. kjeder meg jeg. har skrevet det hundre ganger før og må skrive det igjen.. føler at livet går sin gang og jeg bare sitter og ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Da syns jeg du skal komme til Oslo og ha en koselig kveld med oss :klem:

God natt søte venn!

edit:skriveleif

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Hva er polenta? :klø:

Og jeg kjenner såå godt til den følelsen du beskriver... Men jeg tror den kommer til å forsvinne når du kommer igang med noe annet enn "tidsfordriv-jobbing" :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæ! bedriten dag på jobb!

kom for sent og etter det gikk alt bare skeis!!

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæ! bedriten dag på jobb!

kom for sent og etter det gikk alt bare skeis!!

:(

:kose:

*masse medfølelse*

Håper resten av lørdagen blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Wow - 100 sider! :blomst:

Jeg blir alltid så sulten av å være her inne og lese :fnise:

Snakkes alltid om god mat.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for at dere er innom, alle søtinger :hug:

dagen har blitt bedre. sendte en melding til sjefen (altså D, som også er en av mine beste venninner, og derfor blir ting iblant litt vanskelig) og forklarte at jeg bare hadde følt meg helt ute i dag og at det ikke skulle gjenta seg. fikk svar om at det visste hun og hun bekymret seg ikke, for hun visste hva jeg var god for.

irriterer meg allikevel at det liksom skulle bli sånn første dagen som "fulltidsansatt" .. jeg kom for sent, og så mistet jeg motet og begynte å rote. det var forøvrig ikke meningen at det skulle rime :gjeiper:

jeg ble liggende våken lenge i natt fordi ting var så halvveis teit med meg og E i går og ja.. tok lang tid før jeg klarte å la det ligge og bare sove. sovnet ikke før 4 hvertfall, og var litt tungt å stå opp halv 10 da, så ble jeg liggende til 10:10 og da var jeg god på overtid allerede. dårlig start på dagen.

på jobben så gikk det bra en stund, men så gikk luften helt ut av meg på slutten av dagen. irriterende! jeg har jo vært ekstra i to år snart og vet hva det går i, men er samtidig vant til å bli fortalt hva jeg skal gjøre, ikke være den som forteller. men jeg tror og håper det skal gå bra så fort jeg kommer inn i det. gotta have faith! :jepp:

ellers twitrer jeg i vei, og har begynt å "følge" jentene fra The hills og GG osv. veldig skremmende fordi jeg lurer meg inn i en fantasiverden hvor jeg plutselig tror at jeg er venn med de og kjenner de, siden jeg ser hva de skriver til hverandre som venner liksom :fnise: ja.. hehe. jeg er litt rar.

jeg følger også Stoltenberg og Obama ogsånn altså. bare for å ikke virke som en helt hjernedød blondie :fnise:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Uff, kjedelig å kløne på jobben :kose: Men bra sjefen vet hvor hun har deg og ikke bekymrer seg!

Twitter har jeg ikke fått (enda), er ikke det ganske likt som facebook? Man får oversikt over hva folk gjør? Gossip Girl og Obama er en bra miks :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt sykt, jeg "følger" Blake Lively f.eks og ser hva hun skriver til sin RL boyfriend Penn! :fnise: geek alarm!!

og for å ikke snakke om the hills jentene!

gøy å se hva de skriver til hverandre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...