Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ok. satt på Queen - Dont Stop Me Now og har virkelig kommet langt på pakkingen! :nigo: har hoppet rundt i leiligheten og danset til Single Ladies og tenker at livet faktisk kan bli ganske så allright. kofferten er nesten full med rosa og lysegule sommerkjoler, slitte lyse jeans og hvite singleter og ikke minst tre par havaianas. alle bøker og dvder er pakket ned i esker merket LOFT og midt oppi alt fant jeg iPoden min som jeg trodde jeg mistet i høst! :jepp:

den skal jeg gi til J på jobben for jeg var deltagende i å ødelegge hans i høst :) jeg har tre iPoder.. + iPhone.. det trengs ikke!

gjenstår selvfølgelig endel pakking og rydding, men jeg syns jeg har kommet langt, hvertfall med tanke på at jeg har hele morgendagen på meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vært å spist litt på bølgen, buffet i dag.. også drukket litt champagne så nå er jeg litt trøtt :Gjesp: heldigvis er jeg godt i rute med pakkingen. i kveld skal jeg ned til B sammen med de andre fra jobb, type avskjeds sushi&vin.. blir koselig!

D (hun jeg var sint på) kom også innom jobb, fikk sagt litt fra hva jeg mente, absolutt ikke så tydelig som jeg ønsket men hvertfall litt.. det føltes ok. hun visste ikke om hun ville bli med i kveld fordi hun følte det var rart etter å ha kjeftet på J og B igår, og da sa jeg ganske tydelig at jeg syns det var urettferdig at det skulle gå utover meg. så får vi se da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Husmora da... Du må vise litt forståelse for at dette antakelig er vanskelig for E å takle. Du reiser bort, gjør noe sinnsykt kult med livet ditt og kommer deg videre. Han sitter igjen. Ingen grunn til å oppføre seg barnslig, men han er som alle andre mennesker, vanskelig å snakke om følelser når det er vondt. Så ikke døm ham for å bli dritings og ikke oppføre seg, det er hans måte å takle ting på akkurat nå for å ta tak i ting er for vanskelig og sårt.

Ellers vil jeg bare si at kofferten din hørtes ut som en drøm ;) Du kommer til å kose deg så masse! Surfing, varme, sol, kjekke aussies, masse god mat og klær vi her i Norge bare kan drømme om :sol:

Jentegrupper kan være vanskelig å forholde seg til, forhåpentligvis er de åpne for å bli kjent med andre og ikke er totalt avhengig av hverandre. Det blir i så fall deres tap hvis de 4 blir en kjedelig klikk ;)

Kos deg masse i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Nei Serenity, jeg er ikke enig i det altså... Han burde bare være glad på hennes vegne, som endelig gjør noe gøy og spennende som hun har lyst til! Lekis har gått i over et år nå, uten å være helt sikker på hva hun skulle gjøre, stuck i en by hun ikke ville være i for hans skyld, i en jobb hun mistrivdes i, og han burde være stolt av henne og glad på hennes vegne for at hun tør å dra, tør å følge drømmene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig burde E være glad på Lekis sine vegner, men han må jo også få lov til å reagere. Jeg tror nok ikke at det siste året har vært lett for hverke,n deg Lekis eller E.

Jeg skjønner godt at du reagerer på at han forandrer seg når han drikker og at han oppfører seg slik han gjør. Og jeg skjønner at du blir lei deg når han prioroterer fest fremfor deg. Men nå har dere jo valgt å gjøre det slutt, og da har dere også valgt at dere skal leve deres egne uavhengige liv. Så at han skal velge deg fremfor kompisene sine og en fest synes jeg nesten at du må regne med og faktisk godta. Dere har jo bestemt dere for at dere skal ha en kveld sammen før du drar, så om han er ute og fester før du drar så synes jeg at du skal la ham få gjøre det.

Nå skal du ut i verden og oppleve nye ting Lekis. Nå skal du være uavhengig og være selvstendig. Ikke bry deg så mye om det som har vært. Det som har vært har vært. Det er morgendagen og fremtiden du skal konsentrere deg om nå. Det er NÅ livet ditt begynner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel Frigg og Serentiy, jeg tror ikke dere har fått med dere helt hvordan det hele henger sammen, det er ikke akkkkurat så sort hvitt som at vi gjorde det slutt i november og sånn er det.. hehe. vi har igrunn fortsatt å være i forholdet, bortsett fra å vite at det blir slutt når jeg reiser.

helt enig i at om det hadde vært slutt og vi var ferdige, så hadde jeg ikke hatt en døyt å si! men oppføreseln hans henger liksom ikke på greip. men uansett, det var ikke noe big deal - og i dag er det han som er vanskelig og gir meg dårlig samvittighet for å skulle ut å spise med venninnene mine. så det går vel begge veier ;)

må også bare si at det ikke stakk så veldig dypt på fredagen at han gikk ut; jeg bare skrev om det her og glemte det igrunn etterpå. det er bare ikke så lett å glemme at vi har vært sammen i 4 år, på godt og vondt og har opplevd veldig mye sammen, og at vi dermed selvfølgelig har mye blandede følelser rundt dette..

jeg fikk akkurat en mail fra moren og faren hans, som ikke visste at jeg skulle dra før i dag, og det var trist kjenner jeg. trist fordi jeg mistenker at jeg ikke kommer til å se de mer.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare også legge til at E kan være riimelig egoistisk. syns det er på kanten av han å bli sur og grinete og lei seg for at jeg skal ut å spise i kveld, hvertfall når han gikk ut på fredag!

det er som jeg skrev isted; oppførselen hans den siste tiden henger ikke helt på greip og det er forvirrende og frustrerende og det er det som gjør at jeg reagerer.

selvfølgelig vet jeg at det sliter på han, om dere leser noen sider tilbake har jeg skrevet mange innlegg om nettopp det; at jeg har innmari dårlig samvittighet for å være den som drar og dermed setter kroken på døren for oss. så jeg forstår absolutt han og at han reagerer, men jeg kommer ikke til å "godta" noen gang sånn oppførsel hvor folk skal bli så annerledes så fort promillen kommer.. ikke fra han eller venner eller familie ellernoe.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og må også bare legge til :ler:

grunnen til at jeg reagerte er nettopp fordi E har mast om at vi må utnytte den siste tiden sammen, vi må ha det koselig og være sammen osvosvosv, og derfor ble jeg litt skuffet når han da heller dro på fest på fredag enn å være med meg. fredagskveldene var liksom vår "ting" før, med gullrekka og god mat. så det var mer bak det enn at jeg bare "ble sur" for at han gikk ut :)

jeg er trøøøøtttt og har lyst å bare være hjemme i kveld :ler: ikke så lurt å drikke tre glass champagne til lunch nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du har helt rett Prob, den hadde kommet. og nå kommer den hvertfall på en litt fin måte.. om det kan sies sånn da. jeg er så trist for å tenke på at jeg ikke skal være med han mer, at vi sakte men sikkert kommer til å gli fra hverandre.. og jeg merker han gir mer og mer slipp også, distanserer seg. men det er vel sånn livet er.. men det er liksom ikke så sort hvitt med oss, at nå er det slutt, hade vi snakkes aldri. det blir nok mer glidende, og smellen kommer nok først når en av oss evt. møter en annen. men når vi blir "endelig over", noe jeg regner med kommer til å skje etter en stund der nede, skal jeg være singel en stund og bygge opp meg selv, bygge opp selvtillit og selvsikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo fulgt med :) Og jeg mener heller ikke at E oppfører seg eksemplarisk eller at du ikke har grunn til å bli lei deg! Du skal heller ikke ha dårlig samvittighet for at han har det tøft, han er en voksen mann og burde kunne oppføre seg! Dere har tatt et valg, et veldig vanskelig valg, og du har tatt et valg når det gjelder ditt liv videre. For ham går det sikkert like mye opp og ned, som det går for deg. Nå er det jo ikke lenge igjen, så han har nok panikk for nå er det "virkelig".

Jeg mener heller ikke at E ikke skal være glad på vegne av Lekis, noe han garantert er! Men folk er folk, alle har følelser, følelser er vanskelige å kontrollere. Synes bare man skal gi ham litt slack, nettopp fordi det ikke skal være dårlig stemning mellom dere når du drar, så er det selvfølgelig grenser for hva slags oppførsel man skal tolerere.

Singelliv i Australia er nok et ganske perfekt sted å starte på nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ligger an til å bli en fin "siste dag" i Bergen.. jeg drakk tydeligvis litt for mye igår, har megavondt i hodet nå.. kom hjem kl 3, og E er dårlig, kaster opp osv. hurra..

jeg har jo fortsatt endel igjen å pakke og trenger egentlig at kroppen begynner å fungere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...