Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg satte alt til å gå på eFaktura eller avtalegiro kom det ingen papirregninger til meg, men det kommer jo kanskje litt an på firmaet som sender ut regningene? Skaff deg en oversikt over hva slags regninger du får, og gi evt. beskjed til firmaene om ikke å sende deg papirregninger. :)

Ja, det var smart :) Er jo ikke såå jævla mange heller :ler:

Jeg synes det høres smart ut, fordi du har tenkt gjennom og funnet ut at det er den beste løsningen for deg! :)

:klemmer:

nei skal jeg komme meg ut en tur til byen da? skal jo til kristiansand på julebord på søndag, og har igrunn ingen ide om hva jeg skal ha på meg :vetikke:

vet bare at jeg ikke gidder å bruke mye penger på en kjole, og at jeg har lyst å føle meg vel! er så lei av å kjøpe kule kjoler som jeg til syvende og sist bare går rundt å føler meg som en feit gris i.. det spolerer kvelden for min del. har egentlig lyst å gå i bukse, men litt lei av skinntights by now og da måtte jeg isåfall hatt en topp med litt ermer og plutselig blir det litt kjedelig.. aaahh! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Problematique

Du trenger da ikke gå i skinntights? Noen smale, svarte jeans/jeggings er jo superkult med en stilig topp ti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei jeg trenger ikke det, men det er det eneste jeg har utenom jeans som jeg kunne gått i ser du! og har ikke så veldig lyst å bruke penger på noe nytt nå.. trenger jo ikke akkurat sorte bukser nede i sydney ;)

men jeg har en kjole jeg brukte på nyttårsaften, den er litt "kjedelig" sånn genser kjole med 3/4 ermer greie men jeg føler meg vel i den fordi den er litt løs, samtidig føler jeg meg litt fin også fordi den er ganske kort (beina mine kan jeg på en god dag like) og så litt utrigning. så skal gå til byen nå og se om jeg finner noen kuule øredobber eller kanskje et kult kjede!

overarmene mine har faktisk kommet tilå bli et større problem enn selve magen min, fordi jeg syns de viser best hvor lubben jeg er.. de er som en baby sine overarmer, sånn blaute og fleskete :klø: så om jeg går i f.eks tubekjoler så tyter det bare føler jeg.. kan godt være jeg liker kjolen ogsånn, men jeg ender bare opp med å føle at jeg har tjukke overarmer og ville kamuflere de hele tiden.. og er ikke noe særlig glad i boleroer ogsånn så har ikke noe lyst å ha sånt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Skjønner følelsen, hadde det sånn i fjor vinter jeg også. Kjolen høres dritlekker ut da! Kanskje du kan spice den opp med en lekker strømpebukse også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) har kjøpt en sånn sort nylonstrømpebukse nå, med sånn strek bakpå beina.. syns det er litt stilig. og så får det bare bli som det blir. jeg har jo min nye Russian Red også, så får håpe det blir fint!

jeg og E var ute og surret i byen og endte med å spise på fridays. slo håret helt ut og har drukket en Ultimate Strawberry Daiquiri og et glass rødvin - litt sigen her i sofaen nå :fnise: spiste noe pastagreier, ikke det helt store men greit nok.. Var mest E som ville dit så. koselig uansett!

var innom bikbok og kjøpte med meg litt klær, men skal levere tilbake en tights, en skjorte og en strømpebukse som jeg kjøpte, var litt vel impulskjøp og skjorta så jeg bare svær ut i. men kjøpe en litt lang, tynnstrikket lyseorange genser, som jeg likte veldig godt og følte meg veldig vel i! :) fargen blir nyydelig så fort jeg blir litt solbraun :solbriller:

nå skal vi bare sløve, deilig å ha spist så slipper å tenke på det.. snart korslaget på tv :hoppe:

luksus med fredagsfri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rekaaa

Han er 25 og et fantastisk herlig menneske! Verdens kuleste! :jepp: Han skal studere (studerer på Blindern nå).. Jeg er litt lite oppdatert på hva det er han skal studere, men jeg skal oppdaterer deg om du vil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en koselig fredag :jepp:

Jeg liker utvalget av drinkene på Fridays, drakk noen kjempegode mojitos-varianter sist, men ble helt sjokkert over hvor dårlig maten der faktisk er da jeg var der sist :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliiiteeen!

jobbet 13 timer igår, heldigvis gikk alt bra!

så var jeg en liten tur og tok ET glass vin fordi B hadde bursdag, så kom jeg hjem.. til en E som var full selv, som hadde tent stearinlys i hele leiligheten og som gråt og gråt og gråt fordi jeg skulle reise.. :( ikke så kjekt.. verste var at jeg var så trøtt og ville legge meg egentlig.. huff. velvel.

nå er jeg våken, skal dusje og pakke ogs å er det avreise kl 1 til Kristiansand! blir moro i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe kjekt å komme hjem til en gråtende E. Men husk at du gjør det riktige, endelig gjør du noe for deg selv!!!!

Kos deg i kristiansand :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Uff, kan tenke meg det var tøft! Mange klemmer :klemmer:

Men jeg synes nå det er litt galt av ham å gjøre sånt når han er full, istedet for å snakke ordentlig om det i edru tilstand... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men søte du....

Jeg har sett FB bildene av deg fra nyttårsaften.

For det første; Den genserkjolen var kjempe fin, og du var utrolig flott i den.

For det andre, det spiller ingen rolle hva jeg sier, det et jeg, men du er jo ikke lubben for alt i verden!

Du er jo skikkelig flott!

:tommel:

Pokker asså, jeg blir så lei av alle de som klager over seg selv uten å se hvor fantastiske og flotte de er!

(sier jeg, dobbelt moralisten, som er full av komplekser selv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett bilder på FB, men jeg har da sett et par bilder du har lagt ut i bloggen.. du ser jo nydelig ut! Jeg ville vært utrolig glad om jeg så ut som deg! :)

(måtte gi mitt bidrag jeg også :fnise: )

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom med en :hug: Vondt å lese at du har sånne tanker om deg selv. Du er en aldeles nydelig jente, og du har en fantastisk utstråling i tillegg.

Håper du har en fin dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gode dere er jenter! :klemmer: tusen takk..

skal svare dere, må bare skrive lit her først!

da har jeg kommet hjem fra julebord! var kjempegøy faktisk, ikke så veldig fancy, vi var på CB kjelleren og spiste en stor buffet med masse digg.. spilte bingo og drakk øl! og jeg likerikke øl en gang :ler: endte med å ha på meg et sort blyantskjørt som var høyt i livet med en hvit singlet under, og de skoene mine fra Roots. og røde lepper! følte meg ganske fin. gøy var det! danset og koste oss masse. endte opp med å småkline litt med han jævla J fra jobb også. han har jo vært etter meg i to år nå.. har litt dårlig samvittighet ovenfor E, jeg hadde jo blitt lei meg om han hadde gjort det samme.. men det var virkelig bare fyllemoro fra min side og betydde ingenting.. men føler meg litt slem da. var jo ikke nødvendig å gjøre noe jeg vet vil såre han.. samtidig som jeg er helt sikker på at jeg ikke vil fortelle han det, fordi han vil bare bli så lei seg og jeg vet at inni meg betydde det ingenting. vil ikke tjene noen noenting om jeg forteller han det, for han vil tro det var så mye mer enn det var.. osv. ingen unnskyldning altså, men anyway.. er jeg skikkelig råtten? :tristbla:

kommet hjem nå og så ringer en venninne av E og spør han om hun kan sove her hos oss i natt siden leiligheten hennes har fryst og det går ikke an å være der.. herregud, selvfølgelig må man si ja, men det var IKKE det jeg drømte om i kveld altså.. la meg jo ikke før 5 i natt så er ganske sliten, hadde lyst å bare slappe av og se en film med E... :sjenert:

i morgen er det en uke igjen av min tid her i Bergen! spesielt å tenke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er lett å få dårlig samvittighet, men det trenger du ikke få.. Dere er jo ikke sammen, dere har gjort det slutt. Du er egentlig fri som fuglen, men jeg skjønner jo at det ikke er såå enkelt og rett fram, siden dere bor sammen osv.. Så snilt av deg å bidra med litt barmhjertighetsklining med han som er så forelska i deg :fnise: You made his day! :ler:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, ja som han så fint sa: dette hadde han ventet på i to år - og det overgikk visst alle forventninger :ler:

jaja.. moro var det lell. men merket kjapt at det ikke ga meg noe særlig gitt, så jeg er nok ikke noe interessert ;)

utrolig drrrrrrrrrrrrit at hun venninnen til E skal sove hos oss altså.. stakkars jente, sprengte rør i leiligheten så vannlekkasje overalt. så for all del, hadde vært umennekselig å si nei.. men bare er såå sløv og sliten og kunne tenkt meg å sløve på sofaen alene.. velvel. går å legger meg litt tidlig tenker jeg og ser litt på serier på datan på sengen eller leser litt. det går nok bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det var ergelig at hun måtte sove over :sjenert:

Noen ganger vil man bare være alene..

Men det var snilt av dere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

det var godt å sove i natt ja..

våknet kl 10 i dag og det var deilig. i dag må jeg ordne en hel masse.. bl.a få sjekket opp lånekassen og søkt om visum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å JEG ER SÅ SINT!!! :sinna:

E kan virkelig irritere vettet av meg iblant! JESUS ALTSÅ!

jeg har fått fri i dag, det regnet jeg igrunn med - og så tenker vi at vi skalf inne på noe hyggelig. men alt bare kræsjer! tror vi har vanvittig forskjellig oppfatning av hva som er hyggelig og ikke.

ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH.

og så kjenner jeg at jeg er litt sint fordi det er fint vær ute og jeg vet jeg burde kommet meg ut og gått en tur ellernoe men jeg har ikke lyst :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...