Frigg Skrevet 4. desember 2009 #3921 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg skjønner ikke hvordan du i all verden klarer å jobbe så mye, og i alle fall ikke i en slik jobb. Må jo være supermenneske du God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #3922 Del Skrevet 4. desember 2009 på en absurd måte så liker jeg det; føler at jeg gjør en solid innsats for å tjene penger hvertfall.. det ligger litt i familien min, de er temmelig arbeidsnarkomaner hele gjengen så jeg har igrunn bare ventet på at det skulle "treffe" meg også. og så må jeg innrømme at jeg liker godt den bekreftelsen jeg får via jobb i dag fikk jeg en fin neglelakk og armebånd i julekalenderen min snille mamma som har sendt pakkekalender til meg! nå skal jeg på jobb igjen, forhåpentligvis blir det ikke så lang vakt i dag, er litt sliten kjenner jeg. ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 4. desember 2009 #3923 Del Skrevet 4. desember 2009 Ha en fin dag Lekis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #3924 Del Skrevet 5. desember 2009 enda mer morsom info om hvor mye jeg jobber; vært på jobb fra 11-00, var sliten men det gikk greit. i morgen begynner jeg kl 13 så gleder meg til å soooove ut :søvn: håper alle sover godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2009 #3925 Del Skrevet 5. desember 2009 i dag fikk jeg en fin neglelakk og armebånd i julekalenderen min snille mamma som har sendt pakkekalender til meg! Heldige deg som har fått pakkekalender, aldri fått det jeg.... tenkte denne kunne passe litt på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #3926 Del Skrevet 5. desember 2009 takk MarianneE den var søt! sove ut skulle jeg visst ikke våknet av meg selv nå. kose meg med dataen i sengen og se på serier noen timer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. desember 2009 #3927 Del Skrevet 5. desember 2009 Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3928 Del Skrevet 6. desember 2009 12,5 timer i dag og! ble sittende å drikke vin med de andre fra jobb etterpå. og kom hjem nå hlav 5. ahtt det superkos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2009 #3929 Del Skrevet 6. desember 2009 12,5 timer i dag og! ble sittende å drikke vin med de andre fra jobb etterpå. og kom hjem nå hlav 5. ahtt det superkos mye vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3930 Del Skrevet 6. desember 2009 litt vin ja E hadde vært på julebord så møtte han når jeg kom hjem også.. glad jeg har fri i dag, det trenger jeg! nå skal vi gå på Cafe Opera og spise frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3931 Del Skrevet 6. desember 2009 vondt i magen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. desember 2009 #3932 Del Skrevet 6. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. desember 2009 #3933 Del Skrevet 6. desember 2009 Håper du får slappet av på fridagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3934 Del Skrevet 6. desember 2009 så har E dratt hjem for juleferie.. og jeg er igjen her. litt rart, men så langt er det OK. kommer nok til å bli litt verre å legge meg osv, har ikke sovet alene her før prøver å aktivisere meg selv, selvom det innebærer litt vel mye alkohol syns jeg.. i kveld skal jeg spise sushi og drikke vin med de fra jobb, vi har fått 2 flasker cava av sjefen for den supre innsatsen vi hadde i helgen blir koselig, men jeg har en drøm om å ta det relativt pent fordi jeg har fri i morgen og ønsker å nyte det! har lyst å rydde leiligheten og legge på nytt sengetøy, vaske klær og gå i byen og handle julegaver og få litt ut av dagen liksom. så skal prøve å tenke på det i kveld akkurat nå frister det mest å bare krype opp i sofaen og slappe av alene i kveld men da blir jeg vel kaldkvelt av de andre så.. blir sikkert koselig når jeg først kommer dit, jeg bare er litt sliten :gjespe: håper dere alle har det bra, og beklager at jeg er så dårlig til å skrive inne hos dere; har vært så utrolig travelt i det siste, men jeg leser og følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 6. desember 2009 #3935 Del Skrevet 6. desember 2009 Håper du koser deg i kveld, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3936 Del Skrevet 7. desember 2009 blæ. nettopp kommet hjem, kl er 06:15 og andre begynner å stå opp. jeg er så jævlig ubrukelig, blir så skuffet over meg selv. er så sliten og lei av alt dramaet som er i miljøet rundt jobb, jævla J som er så foreslekt i meg og omtrent TRYGLER om å få bli med meg hjem og jeg må bare si nei, sorry, jeg er ikke interessert i det, jeg hater meg selv for å være så svak og i det hele tatt respondere på flørtingen hans for det er så jævlig dårlig gjort ovenfor E som akkurat har dratt hjem og jeg bare har lyst å forsvinne fra jordens overflate for det er så vanvittig slitsomt å forholde seg til alt dette her. det er så drit å være misfornøyd med den personen man er! hvorfor klarer jeg ikke stå sterkere opp for meg selv? hvorfor er jeg så besatt etter å bli begjært av en/noen at jeg faktisk utsletter mine egne meninger og godtar alt for mye? hvorfor betyr den bekreftelsen så utrolig masse for meg?.. hvor har det blitt av selvsikkerheten min jeg er så skuffet over meg selv som skal gå å legge meg halv sju når jeg sa til meg selv at jeg skulle ta det med ro i dag forid jeg ville få litt ut av morgendagen. faen ta meg selv altså. svake, dumme, ubrukelige menneske. hater meg selv, har dårlig samvittighet ovenfor E fordi jeg har godtatt alt for mye flørt og ting enn hva jeg burde, men også ovenfor J fordi jeg blir lei meg for at jeg sårer han når jeg vet han er forelsket i meg. det er så vanskelig å skulle si nei når en person tolker og analyserer alt jeg sier og gjør i beste mening for å passe han.. åh, hva er det jeg syter om, det er min egen feil, jeg har flørtet for mye med han og led him on, og nå vil ha collect the price. er bare vanlig det... dumme, dumme meg. E hadde blitt så vanvittig lei seg om han visste om det. og jeg føler meg så jævla råtten. har så lyst å ha noen å snakke med, noen som forstår meg. men alle rundt meg har liksom en mening om det, eller så gir de totalt faen... kan vel bare takke meg selv. god natt, eller god morgen til alle dere andre fungerende mennesker der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3937 Del Skrevet 7. desember 2009 jeghatermegselv.com... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. desember 2009 #3938 Del Skrevet 7. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. desember 2009 #3939 Del Skrevet 7. desember 2009 Men det er jo slutt mellom dere?! Du trenger da virkelig ikke føle deg skyldig pga. flørtingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. desember 2009 #3940 Del Skrevet 7. desember 2009 Du skal virkelig ikke ha dårlig samvittighet overfor E. Som Mischa sier så er det jo slutt mellom dere og det er jo noe dere er blitt enige om. Nå skal det nye livet ditt begynne, og det betyr ikke at du skal gå i sølibat. Flørting er lov, og selv når man er i et forhold er småflørting lov ( i alle fall hos oss). Du er ikke dum! Det vil jeg ikke høre at du sier en gang til, for det er ikke sant. Ja, du er kanskje litt forvirret om dagen, for det er så mye som skjer, men at du er dum...nei, det er du ikke! Håper du får noe ut av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå