Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud som du jobber! Du er flink altså, fy søren! Men jeg blir litt bekymret for deg også, du må passe på deg selv. Ikke slit deg ut, håper for din skyld at du får litt mindre å gjøre til uka. :hug:

Skrevet

Frigg og Enigma, :hug:

nå er jeg hjemme og nydusjet, på plass i sofaen.. sliiiten!

jobbet 32 timer tilsammen i helgen :dåne:

skal bare sløve og kose meg i kveld, og i morgen er det FRI, twilight på kino og sushi med jentene fra jobb :hoppe:

Skrevet

Det må være fantastisk deilig etter å ha jobbet så mye! Sleng bena i sofaen og bare kos deg :nigo:

Skal også se twilight i morgen, gleder meg! :strix:

Skrevet

sov sååå godt i natt altså.

skikkelig uthvilt, deilig!

nå har jeg sett noen episoder av Greek, og så skal jeg ut gå en tur, og så fikse meg litt når jeg kommer hjem og gå å møte de andre for New Moon! gleder meg syykt :hoppe:

har ikke så mye å skrive akkurat nå egentlig. litt sånn tom :sjenert:

Skrevet

Så godt å være uthvilt etter en god natts søvn. *misunne* :fnise: Jeg har meg selv å skylde for den biten der tror jeg.

Skrevet

aaaaaah :sur:

jeg må bare klage, få det ut.

JEG HATER KROPPEN MIN!

hater den ekle vommen, de feite overarmene og den ikke-tilstedeværende rumpa.

jeg har lyst å se slank og fin ut, uten fett som tyter ut overalt!

har lyst å kunne ha på meg en jeans og en enkel tskjorte, lyst å kunne kle på meg uten å måtte tenke over at jeg må kamuflere magen, og dermed alltid gå med noe løst... blæææ!!

har vært å gått tur nå, og blir så irritert på meg selv for at jeg ikke gidder å ta litt mer tak i meg selv og trene ordentlig! faen ta hele driten!

Skrevet

Jeg vet hvordan det er!! :sur: Føler på samme måten..

Jeg vet jeg kan hvis jeg virkelig vil og gidder, men jeg tror jeg er for glad i god mat til å gjøre det.. lysten på mat er faktisk større enn lysten på en slankere kropp. Vet jeg kan velge en sunn livsstil, men vet ikke om det er verdt det :klø:

Kom ikke inn i noen av kjolene jeg prøvde.. og julebordet er på fredag :sukk:

Skrevet

fyfaen! jeg hater E!

første kveld påfylla fra hverandre, og alt gikk så til H som det kunne ha gått.

nå ligger han her, drita på sprit, og snorker ved siden av meg.

jeg har lyst å drepe han!

jeg er så 100000% sikker på at det var riktig å gjøre det slutt! dette er ikke et sånt forhold jeg vil ha!!!!!

Skrevet

Disse gutta altså, rart hvordan de kan provosere oss på den måten!

Virker som om at det var et riktig valg å avslutte forholdet, for du skal jo ikke føle det sånn :klem:

Skrevet (endret)

:troest:

da vet du ihvertfall at du tok den rette avgjørelsen.

Endret av MarianneE
Skrevet

:tristbla:

akkurat fått vite at sønnen til nære venner av familien, 17 år gammel, døde av et eplepsianfall i natt.

hva sier man til sånt? :(

han var ikke min nærmeste venn, men vi har vokst opp sammen og spesielt faren hans har alltid vært som en filleonkel for meg. har så vondt av de.

Skrevet

Ja, hva sier man egentlig til sånt? Så utrolig trist å høre :klem:

Skrevet

det er helt grusomt.

man kan virkelig aldri vite hvor mye tid man har på denne jorden, med de man er glad i.

det setter ting litt i perspektiv at det skal kunne gå an å gå opp for å vekke sin egen sønn til å gå på skolen og så finne han død i sengen.. ingen foreldre fortjener å oppleve noe sånt. det må være ufattelig forferdelig for de.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Alltid vanskelig å vite hva man skal si eller gjøre når sånt skjer, men min erfaring er at det egentlig ikke spiller så stor rolle, så lenge du viser medfølelse og at du er der for de nærmeste :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...