LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3601 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) to do torsdag: - vaske sengetøy - legge på nytt sengetøy - støvsuge stuen - støvsuge kjøkken og bad - støvsuge soverom - støvsuge sofaene - vaske opp - skrive søknader til skolene - betale regninger - få oversikt over hva jeg har lagt ut, lage regnskap - sjekke når jeg jobber i morgen - handle mat - rydde ut av bagen min - rydde generelt - rydde badet - rydde ned av tørkestativ - bytte gaver på Noa Noa - bytte gave fra Body Shop - hente sykkelen min på jobb nå begynner det å komme seg! sengetøyet tar jeg i morgen isteden, da jeg innså at det faktisk bare er en ukes tid siden jeg vasket det siste.. litt vel ivrig Endret 5. november 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. november 2009 #3602 Del Skrevet 5. november 2009 sengetøyet tar jeg i morgen isteden, da jeg innså at det faktisk bare er en ukes tid siden jeg vasket det siste.. litt vel ivrig Synes du er flink jeg. Hadde tenkt å skifte sengetøy i morgen, men utsetter det til søndag. Siden Mannen ikke er hjemme i morgen og jeg ikke klarer det alene med magen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3603 Del Skrevet 5. november 2009 Synes du er flink jeg. Hadde tenkt å skifte sengetøy i morgen, men utsetter det til søndag. Siden Mannen ikke er hjemme i morgen og jeg ikke klarer det alene med magen nå. takk søte deg du har jo god unnskyldning da. nå har jeg vært flink og betalt regninger, bl.a vaskemaskinen vi kjøpte i høst-så nå har jeg ingen dum kredittgjeld. deilig! i tillegg har jeg betalt mitt første avdrag på BSU, jippi! føler meg flink. og nå spiser jeg min tredje mandarin for i dag, de er så gode altså! er nok min favorittfrukt har igrunn gjort alt jeg skulle i dag, så er veldig fornøyd! skal skrive skolesøknader også, men de skal jeg ta i morgen. er liksom bedre å gjøre sånn om formiddagen, i dagslys føler jeg. nå har jeg lyst å unne meg en episode av top model på nett og bare kose meg litt! hvor ofte skiter dere sengetøy egentlig? jeg prøver å skifte hvertfall laken hver uke, og sengetøy hvertfall annenhver uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3604 Del Skrevet 5. november 2009 to do torsdag: - vaske sengetøy - legge på nytt sengetøy - støvsuge stuen - støvsuge kjøkken og bad - støvsuge soverom - støvsuge sofaene - vaske opp - skrive søknader til skolene - betale regninger - få oversikt over hva jeg har lagt ut, lage regnskap - sjekke når jeg jobber i morgen - handle mat - rydde ut av bagen min - rydde generelt - rydde badet - rydde ned av tørkestativ - bytte gaver på Noa Noa - bytte gave fra Body Shop - hente sykkelen min på jobb ble ikke noe middag i dag, for jeg spiste en stor Cæsarsalat på Bølgen til lunch og E spiste på skolen, så vi tar oss bare noen brødskiver til kvelds. eller mandariner for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3605 Del Skrevet 5. november 2009 1. Hver gang du drar på fest setter du deg ned og tar bilder til facebook 2. Du har ikke spillt kabal med virkelige kort på årevis. 3. Eneste grunn til at du har mistet kontakt med vennene dine er fordi du ikke har dem på msn eller facebook 4. Du leter gjennom hele huset etter fjernkontrollen isteden for å trykke på en knapp på TV'en 6. Ettermiddagsaktiviteten din er data, og msn står bestandig på selv om du ikke er der 7. Du leser denne listen, smiler og nikker. 8. Du tenkter på hvor teit det er å lese dette. 9. Du var for opptatt til å se at nr 5 mangler. 10. Du så opp for å se om det var sant. 11. Nå flirer du av deg selv. haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. november 2009 #3606 Del Skrevet 5. november 2009 1. Hver gang du drar på fest setter du deg ned og tar bilder til facebook 2. Du har ikke spillt kabal med virkelige kort på årevis. 3. Eneste grunn til at du har mistet kontakt med vennene dine er fordi du ikke har dem på msn eller facebook 4. Du leter gjennom hele huset etter fjernkontrollen isteden for å trykke på en knapp på TV'en 6. Ettermiddagsaktiviteten din er data, og msn står bestandig på selv om du ikke er der 7. Du leser denne listen, smiler og nikker. 8. Du tenkter på hvor teit det er å lese dette. 9. Du var for opptatt til å se at nr 5 mangler. 10. Du så opp for å se om det var sant. 11. Nå flirer du av deg selv. haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3607 Del Skrevet 5. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3608 Del Skrevet 5. november 2009 ble ikke noe TopModel på meg, jeg fant nemlig ut at det går an å lese de 12 kapitlene som er skrevet av Midnight Sun på nettet! så da ble jeg stucked høres jo helt sykt ut, men er så deilig å være inne i den verdenen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 6. november 2009 #3609 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er fæl på sengetøy... Her kan det glatt gå 1 og 2 og 3 måneder mellom hver gang det blir byttet/vasket... Kjempeekkelt og alt mulig, jeg vet. Men for meg har det mye vært mangelen på tørketrommel; når man har kun ett sett med matchende sengetøy, så er det kjipt at det tar 3-4 dager å få vasket og tørket alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. november 2009 #3610 Del Skrevet 6. november 2009 ble ikke noe TopModel på meg, jeg fant nemlig ut at det går an å lese de 12 kapitlene som er skrevet av Midnight Sun på nettet! så da ble jeg stucked høres jo helt sykt ut, men er så deilig å være inne i den verdenen igjen! Been there, done that Du er nok ikke den eneste som har blitt hekta av den serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3611 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er fæl på sengetøy... Her kan det glatt gå 1 og 2 og 3 måneder mellom hver gang det blir byttet/vasket... Kjempeekkelt og alt mulig, jeg vet. Men for meg har det mye vært mangelen på tørketrommel; når man har kun ett sett med matchende sengetøy, så er det kjipt at det tar 3-4 dager å få vasket og tørket alt... nei skjønner det er vanskelig, hva med å ønske seg et ekstra sett? etter det hyggelig besøket av lopper som jeg hadde i fjor høst, så har jeg blitt litt nazi på det.. og pluss at jeg ofte føler jeg blir litt skitten av å være på jobb, spes i 12-13 timer, og da blir sengetøyet skittent hvis jeg ikke dusjer skikkelig, og hvis jeg dusjer skikkelig så har jeg ikke lyst å legge meg i skitten sengetøy osv tvangstanker? oh yes. Been there, done that Du er nok ikke den eneste som har blitt hekta av den serien nei jeg tror ikke det. men det er virkelig en helt spesiell følelse altså! har elsket bøker før, som Nesbø sine osv, men har liksom ikke følt at jeg er så inne i verdenen som jeg er med Twilight da.. er helt fantastisk! og elsker å lese det fra Edwards syn, og ikke minst få vite mer om hva som foregår i huset dere ogsånn, ting vi ikke fikk se gjennom bella lå å leste til halv 4 i natt () så i dag ble det litt lenge å sove ja. våknet halv 11 og lå og sløvet til 12 uvant for meg! litt groggy kjenner jeg.. velvel. iom at jeg var flink og gjorde masse igår, er det ikke så mye som gjenstår i dag - skal se på skole søknadene og så på jobb kl 17. men nå, frokost og litt mer Midnight Sun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3612 Del Skrevet 6. november 2009 hmm. lurer på om meningen min er i dagbladet i dag må huske å kjøpe den! men jeg hadde vel hørt noe fra de om den hadde blitt valgt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2009 #3613 Del Skrevet 6. november 2009 Link til Midnight sun???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. november 2009 #3614 Del Skrevet 6. november 2009 midnight sun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2009 #3615 Del Skrevet 6. november 2009 midnight sun Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3616 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) There's no way to grow that don't hurt Endret 6. november 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. november 2009 #3617 Del Skrevet 6. november 2009 1. Hver gang du drar på fest setter du deg ned og tar bilder til facebook 2. Du har ikke spillt kabal med virkelige kort på årevis. 3. Eneste grunn til at du har mistet kontakt med vennene dine er fordi du ikke har dem på msn eller facebook 4. Du leter gjennom hele huset etter fjernkontrollen isteden for å trykke på en knapp på TV'en 6. Ettermiddagsaktiviteten din er data, og msn står bestandig på selv om du ikke er der 7. Du leser denne listen, smiler og nikker. 8. Du tenkter på hvor teit det er å lese dette. 9. Du var for opptatt til å se at nr 5 mangler. 10. Du så opp for å se om det var sant. 11. Nå flirer du av deg selv. haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3618 Del Skrevet 6. november 2009 jeg håper og ber av hele mitt hjerte at jeg en gang vil treffe en person som føler for meg på den måten Edward føler for Bella.. tror dere det fins slike gutter der ute? I want a gentleman! en som tar meg med ut og spiser og sier at jeg ser nydelig ut, en som ønsker å beskytte meg og en som åpner døren for meg og holder ut stolen for meg når jeg skal sitte.. oi jøss nå fikk jeg melding om at jeg kunne ta fri i dag hvis jeg ville. så deilig da! da må jeg finne på noe kjekt. lage noe god mat! og få tak i en tv-ledning så vi kan se på tv i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. november 2009 #3619 Del Skrevet 6. november 2009 jeg håper og ber av hele mitt hjerte at jeg en gang vil treffe en person som føler for meg på den måten Edward føler for Bella.. tror dere det fins slike gutter der ute? I want a gentleman! en som tar meg med ut og spiser og sier at jeg ser nydelig ut, en som ønsker å beskytte meg og en som åpner døren for meg og holder ut stolen for meg når jeg skal sitte.. Det er litt sånn jeg føler at vi har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3620 Del Skrevet 6. november 2009 Det er litt sånn jeg føler at vi har det. vet du, når jeg skrev den posten så tenkte jeg faktisk inni meg: Mannen til Nótt virker faktisk til å være en sånn fyr. Så da er det faktisk håp, de eksisterer kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå