Gjest Problematique Skrevet 4. november 2009 #3581 Del Skrevet 4. november 2009 Også enig med dalileo! Jeg tror du trenger å komme deg unna en stund og få litt perspektiv på ting, og kanskje innse at du er enda mer glad i byen og E enn du kanskje føler akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. november 2009 #3582 Del Skrevet 4. november 2009 Blir det for jævlig i Australia, får du bare reise hjem til Bergen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3583 Del Skrevet 4. november 2009 takk for gode råd jenter.. dere har jo rett i at jeg bør prøve, men jeg vil ikke mislykkes igjen om ikke dette heller klaffer, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. vil ikke komme hjem og si til familie og venner at nei, dette passet visst ikke det heller.. det er liksom min siste sjanse, esset i ermet som jeg aldri har tatt sjansen på å prøve og BLÆ! jeg lagde jo middag isted, marokkansk steinbit med fullkorns couscous med sauterte grønnsaker (paprika, løk, sukkererter, østerssopp og squash) og en sitronsaus til, men fisken smakte dårlig hadde lagd en crusting av fersk kruspersille med rapsolje, sitron + salt og pepper, så på toppen smakte den bra, men så fort man kom under det smakte den rett og slett dårlig utrolig kjedelig.. så ble vi sittende å spise grillpølser i lompe isteden. hurra.. nå skal jeg legge meg og lese litt mer i The Host. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. november 2009 #3584 Del Skrevet 5. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3585 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) æsj, våkna i dag med skikkelig vond hals og veldig tett. føles som jeg er tilbake for en uke siden nå spiser jeg litt brødskriver og skal ta meg en kopp te, før jeg går løs på dagens gjøremål. to do torsdag: - vaske sengetøy - legge på nytt sengetøy - støvsuge - vaske opp - skrive søknader til skolene - betale regninger - få oversikt over hva jeg har lagt ut, lage regnskap - sjekke når jeg jobber i morgen - handle mat - rydde ut av bagen min - rydde ned av tørkestativ - bytte gaver på Noa Noa - bytte gave fra Body Shop - hente sykkelen min på jobb og jeg skal gjøre alt i dag!! alt skal være streket ut når jeg går å legger meg. Endret 5. november 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. november 2009 #3586 Del Skrevet 5. november 2009 Det er ikke din siste sjanse! Du må ikke tenke sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. november 2009 #3587 Del Skrevet 5. november 2009 Husk, det er aldri for seint, og så lenge man er i live kan man alltids gjøre forandringer. Vet om flere som har begynt på ny utdanning selv i 30- og 40-årene. Man har alltid en sjans til å endre retning i livet, man gjør det man må for å være lykkelig. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3588 Del Skrevet 5. november 2009 dere har vel rett jenter.. men jeg har så lyst å finne det jeg vil snart! håper og tror jo at det skal være det riktige jeg har valgt, men plutselig så kommer den tvilen (redselen) over meg og jeg tenker at jeg kan jo bli her i bergen, det er trygt osv osv.. men det er jo ikke til å komme fra at ting ikke er helt som de skal, selvom det er trygt å bli her så er det ikke så forbanna morsomt når E er på skolen og gjør ting med sine hele tiden, og jeg bare er hjemme eller er på jobb. ja jeg lever og har det ok, men jeg har lyst å være HAPPY! ah jeg må ikke feige ut nå.. ok time to do something. er så fint vær så jeg tar meg av de tingene jeg skulle ha gjort ute i byen først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 5. november 2009 #3589 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg tror at du bare må hoppe i det og ikke se deg tilbake før du har dratt, fordi du kommer til å få det kjempe bra, du kommer til å få reise, studere i et annet land og oppfylle dine drømmer. Det er skummel å skulle reise fra alt det trygge, der man har venner og familie. Og det kan godt hende at de første dagene der er litt skumle, fordi det er et helt annet sted med mange mennesker du ikke kjenner og alt er nytt og ukjent, men når du først blir kjent med noen, kommer inn i rutiner og blir kjent med stedet så kommer du til å ha det fantastisk, det er jeg helt sikker på! Don't give up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 5. november 2009 #3590 Del Skrevet 5. november 2009 Signerer Rekekreket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 5. november 2009 #3591 Del Skrevet 5. november 2009 Det er aldri for sent! Hør på Reka, hør på de andre! Forstår veldig godt at det er frustrerende å ikke vite hva man vil, men vi har alle tatt sjanser når vi har gjort valg i livet om hva vi har villet gjøre, og jeg tror de fleste ikke visste om det de valgte var riktig. Men det de fleste husker på er at det alltid er mulighet for å ombestemme seg, gjøre noe annet, skifte retning og beite. Vi har mange år i livet vårt å ta av, og tar man ikke sjanser og prøver ting får man aldri vite om det var riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3592 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) nå har jeg da vært i byen og fått gjort litt diverse. fikk et skjerf og en lue fra Noa Noa som jeg ville bytte, men jeg fant ikke noe annet jeg ville ha ikke helt min stil.. så nå har jeg da 749 til overs der. lukter julegaver! var innom jobb å hentet tipsen, alltid deilig å få en konvlutt med 2500 kr oppi så sjekket jeg hvordan jeg jobber i helgen, og snakket litt med de på jobben. handlet middag, skal lage nudelsuppe, og nå er jeg hjemme og skal gjøre litt husarbeid før jeg setter meg ned for å a) skrive skolesøknader, b) lese det nye Costume eller c) se på serier. tough life! fortstår ikke hvorfor jeg utsetter de skolesøknadene sånn, jeg har jo veldig lyst å dra.. men samtidig er jeg så redd gruer meg så masse til å ikke ha E som en del av hverdagen mer.. blir grusomt å legge seg alene, våkne alene, ikke ha noen å ringe til når jeg er lei meg eller trenger det. huff. det er så dumt at alt må være sånn her, det er så vondt å være i et forhold når man er fullstendig klar over at det ikke fungerer slik det burde.. jeg vet jeg syter mye om dette om dagen, men jeg må bare få det ut.. er så vanskelig å gå å bære på inni seg, alle de vonde tankene.. skulle ønske noen kunne gi meg en fasit! vi har det jo hyggelig og greit, så hvorfor føler jeg bare ikke den samme lysten til å være sammen med han som jeg gjorde før? ..huff. jeg er redd for at jeg er sammen med han bare fordi det er behagelig og jeg er redd for å være alene.. Endret 5. november 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3593 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) to do torsdag: - vaske sengetøy - legge på nytt sengetøy - støvsuge - vaske opp - skrive søknader til skolene - betale regninger - få oversikt over hva jeg har lagt ut, lage regnskap - sjekke når jeg jobber i morgen - handle mat - rydde ut av bagen min - rydde generelt - rydde badet - rydde ned av tørkestativ - bytte gaver på Noa Noa - bytte gave fra Body Shop - hente sykkelen min på jobb klokken er halv 6 og jeg har enda en del å gjøre, så her er det bare å get going! men har ingen planer for kvelden, så det burde igrunn ikke være noe problem å få det gjort. begynner ikke før kl 17 i morgen så har dagen i morgen også til å gjøre ting, mulig jeg utsetter skolesøknadene til det. Endret 5. november 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3594 Del Skrevet 5. november 2009 ok ok, nå må jeg bare fortsette, skal få gjort unna enda mer! må bare si at alle bør høre på The Man Who Can't Be Moved av The Script.. den er nydelig! litt upassende tekst for mitt tilfelle men. jeg har nemlig store problemer med å ikke prøve å få sangtekstene jeg hører på til å passe inn i mitt liv. men merkelig nok finner det ingen sanger som handler om å være i et forhold men ikke ha det bra fordi det er dødt og samtidig være redd for å reise vekk fra det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2009 #3595 Del Skrevet 5. november 2009 Du er litt som meg du, tror jeg. Stor liste over dagens to-do, enorme ambisjoner der! Men ut over dagen gjør jeg det jeg skal pluss litt annet, finner noen CDer, finner et blad jeg begynner å titte litt i, litt PC og plutselig har klokka og dagen gått. jaja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3596 Del Skrevet 5. november 2009 to do torsdag: - vaske sengetøy - legge på nytt sengetøy - støvsuge stuen - støvsuge kjøkken og bad - støvsuge soverom - støvsuge sofaene - vaske opp - skrive søknader til skolene - betale regninger - få oversikt over hva jeg har lagt ut, lage regnskap - sjekke når jeg jobber i morgen - handle mat - rydde ut av bagen min - rydde generelt - rydde badet - rydde ned av tørkestativ - bytte gaver på Noa Noa - bytte gave fra Body Shop - hente sykkelen min på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3597 Del Skrevet 5. november 2009 ja du har nok litt rett i det MarianneE, men det kommer seg nå altså! Egentlig syns jeg det er litt urettferdig at jeg skal vaske opp, syns E kunne gjort det.. han var jo her i tre dager uten meg og hadde ikke gjort en shit.. føler jeg gjør så mye mer! vasker klær, handler, lager mat, rydder hver dag, vasker opp iblant og støvsuger er det også bare jeg som gjør.. hva er det egentlig han gjør? jo han vasker badet.. og så føler han selv at han gjør mye her, sier han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. november 2009 #3598 Del Skrevet 5. november 2009 Denne er ganske fin: http://www.youtube.com/watch?v=aaTiLzKJMAg Og så håper jeg du finner ut av ting slik at det blir riktig for deg inne i hjertet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 5. november 2009 #3599 Del Skrevet 5. november 2009 Akkurat at det med husarbeid tror jeg er veeldig typisk gutter Nei, jeg heier virkelig på deg og Australia.. tror du har så godt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. november 2009 #3600 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg skjønner at du faktisk er i tvil om hva du skal gjøre, men jeg tror ikke du vil få det noe bedre av å bli i Bergen og sammen med E. Og det er da din bok så du må bare skrive av deg frustrasjonene så mye du klarer. Forresten om du vil så finnes jeg på msn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå