LekeHusmor Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3561 Skrevet 2. november 2009 hahaha dere må se videoen på youtube! jeg ler meg skokk ihjel! dere må se hele!
*Enigma* Skrevet 3. november 2009 #3563 Skrevet 3. november 2009 Enkelte har enten en enorm selvironi, eller burde bli beskyttet mot seg selv
loffen Skrevet 3. november 2009 #3565 Skrevet 3. november 2009 hahaha dere må se videoen på youtube! jeg ler meg skokk ihjel! dere må se hele! *hikk*
LekeHusmor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3566 Skrevet 3. november 2009 gud jeg sov så dårlig i natt :dåne: sovnet ikke før halv 5 ellernoe.. og nå føler jeg meg helt mongo.
LekeHusmor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3568 Skrevet 3. november 2009 er så irriterende å ikke få sove! jeg må bli flinkere altså.. samtidig så vet jeg at det er såå liten vits, for det kommer til å bli maaange sene kvelder på jobb fremover.. julebordsesong så må nesten bare godta at sånn er det. hehe. i dag er den store søke-dagen, jeg skal skrive søknader til den store gullmedalje! skal søke på UTS og ICMS i Sydney og EBS i London. London er egentlig mest for å søke, skolen er utrolig bra, og har noen helvetes utvekslingsmuligheter (bl.a Harvard og Columbia!!) men er ikke sikker på om det er London som er drømmen. Er ikke sikker på at det er langt nok vekk Velvel. det skader ikke å søke hvertfall! nå skal jeg snart ta bussen ned til mamma sin jobb og hente bilen hennes, så skal jeg møte en kamerat jeg ikke har sett på lenge og ta en kaffe (te i mitt tilfelle) og så skal jeg hjem og rydde og søkesøkesøke og så skal jeg til frisøren med min lillesøs kl 15:30, så hjem og så på kino og se Jenta som lekte ilden kl 19 ammen med mamma, tante, kusine osv, og så tilslutt spise litt etter filmen med de busy day!
Mischa Skrevet 3. november 2009 #3569 Skrevet 3. november 2009 Så gøy med planer! En kollega av meg skal til Brisbane for å studere etter jul Hun gleder seg eeenormt!
Frigg Skrevet 3. november 2009 #3570 Skrevet 3. november 2009 hahaha dere må se videoen på youtube! jeg ler meg skokk ihjel! dere må se hele! :dåne: Jeg blir så flau av å se slike ting... Kjærligheten er ikke alltid lett! Og jeg skjønner veldig godt at du vingler frem og tilbake. Men det som slår meg når jeg leser det du skriver, er at du ikke vil gjøre det slutt for du er redd for å såre E og du tenker på hans behov. Men hva med deg selv og dine behov? Noen ganger må man være egoist og tenke på seg selv, og kanskje spesielt når det gjelder noe slikt. Selvfølgelig kommer dere til å savne hverandre hvis dere gjør det slutt, men er du villig til å "kaste bort" mere tid på dette? Noen ganger så er faktisk gresset grønnere andre steder, og det er kanskje det du trenger? Du sier selv at det er ett eller annet som mangler i forholdet og du skriver og tenker masse om dette er det rette. Ville du har gjort det hvis tiden kanskje var inne for å gjøre et grep med forholdet deres? Det at du reiser bort for å studere tror jeg er en god ide. Alt for få par som sliter med forholdet sitt, reiser fra hverandre en stund ( er min mening). På den måten får man tenke og kjenne etter om man savner den andre nok til at man ønsker å fortsette forholdet. Nå sier ikke jeg at dere skal gjøre det slutt, men jeg prøver på en måte å oppsummere for meg selv hva du egentlig har sagt og føler. Håper i alle fall at dere finner ut av det og at dere finner den beste løsningen. til deg vennen!
LekeHusmor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3571 Skrevet 3. november 2009 takk for konstruktive og gode råd Frigg.. setter veldig pris på at du faktisk har tatt deg tid til å lese gjennom hva jeg har skrevet og så komme med råd! det er akkurat sånt jeg trenger, litt hjelp til å se ting i perspektiv.. ikke enkelt nei. har satt tenkingen på hold for nå, fordi nå skal vi på kino og så kose oss med litt god mat ettterpå. imorge er det tilbake til bergen og knallharde uker med jobb, så må nyte den siste kvelden jeg har! jeg og E skal jo egentlig besøke noen venner i London på søndag-onsdag, men nå sier E at han vil avbestille for han sier han ikke har tid og at han igrunn ikke har penger.. great.. jaja.
Gjest Problematique Skrevet 3. november 2009 #3572 Skrevet 3. november 2009 Æsj, så kjedelig at han sier ifra så sent at han ikke vil reise!
LekeHusmor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3573 Skrevet 3. november 2009 det nytter liksom ikke å si det.. er bare det. for vi har bestilt billetter og betalt konsertbilletter ogsånn.. er enig i at det liksom kke føles "nødvendig" med en tur til england nå, føler ikke behovet liksom.. men vi har nå bestilt og betalt turen så.. ja. blæ.
LekeHusmor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3574 Skrevet 3. november 2009 var å så Jenta som lekte med ilden isted, de filmene er såå bra altså! bare var litt skuffet for at de ikke hadde med mer fra når Salander var i karibien. hadde liksom gledet meg til å se det. men kan ikke få med alt heller.
LekeHusmor Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3575 Skrevet 4. november 2009 svært så vanskelig det skulle være å legge seg da.. skal dra kl 11 i morgen så bør være oppe rundt 9 og jeg gjetter av klokkeslettet dette innlegget blir postet at jeg kommer til å være liiitt trøtt.
LekeHusmor Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3577 Skrevet 4. november 2009 Kommet deg opp? jaa.. skal reise om 40 min! streeess!
LekeHusmor Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3578 Skrevet 4. november 2009 tilbake i Bergen! og ouff. i need help! vært å passet datteren til D noen timer og så gikk jeg litt rundt i byen på vei hjem.. kjøpte boken om Nokas-ranet, handlet inn til å lage marokkansk steinbit til middag og kjøpte vin på polet. og mens jeg gikk rundt i høstmørket og den for en gangs skyld ikke regnete luften var så frisk og deilig så begynte jeg å tenke.. jammen.. jeg kan jo trives her. det er jo fint å komme hjem til leiligheten vår, og det er så koselig å kunne sprette inn i E sine jeans istedenfor slitene joggiser.. kanskje jeg liker meg her likavel..
Gjest dalieo Skrevet 4. november 2009 #3579 Skrevet 4. november 2009 Men da kan du jo komme tilbake til Bergen etter du har vært i utlandet da? Utifra det jeg har lest, virker det som om du kommer til å angre mest på å ikke dra, enn å dra Men skjønner at det er kjempevanskelig!
Mischa Skrevet 4. november 2009 #3580 Skrevet 4. november 2009 Enig med dalieo. Det virker som det går opp og ned, og jeg tror det ikke tar lang tid før du er nede igjen.. så jeg tror du bare må ta sjansen på Australia!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå