Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

nå har jeg sendt inn et bidrag til Sterke Meninger-spalten

Dette leste jeg selvsagt som "sendt inn et bilde til Vi Menn-spalten...". Javel, liksom. Et godt valg, vil jeg si.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for gode ord libe :hug: alltid koselig når du stikker innom!

jeg er på utkikk etter Notting Hill, He's just not that into you, Hvordan bli dumpet på 10 dager-aktige filmer.. anyone? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt på tur dit selv, så istedenfor lasagne i dag ble det kyllingsuppe med kokosmelk og currypasta, frisk chili og ingefær, selleri, paprika og løk. :)

God bedring!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykefilmer?

Music&Lyrics

50 first dates

The Holiday

Love Actually

PS I love you

A walk to remember (bra, men litt trist også!)

Hot chick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykefilmer?

Music&Lyrics

50 first dates

The Holiday

Love Actually

PS I love you

A walk to remember (bra, men litt trist også!)

Hot chick

jeg har sett alle de :grine:

flere, flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dine sko

Mens du sov

Miss Undercover 1&2

Just Married

27 dresses

Made of Honor

Enchanted

Up

Baby Mama

Yes Man

Madagaskar 2

Accidental husband

Marley & Me

Bridewars

A Cup Of Love

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk søte deg!

ser marley and me nå, den er fin altså.. ikke sånn veldig fantastisk bra, men fin film.

og nå har jeg sendt E ut for litt takeaway. pekingsuppe og spicy kyllingkarri. just what I need nå, må få rensket litt opp.

gjelder bare å komme seg gjennom morgendagen nå, og så er det hjem til mor.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Sykefilmer:

Legally blonde 1 og 2.

Sweet home Alabama

An unfinished life (med samme fyr som i sweet home alabama, og uansett hvor dårlig filmen er så er han definitivt verdt det)

Mean girls

10 things I hate about you

Hm, det var de jeg kom på i farta som ikke er nevnt, dessuten så kan the Holiday ses igjen og igjen og igjen, for den er så utrolig søt :strix:

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt på tur dit selv, så istedenfor lasagne i dag ble det kyllingsuppe med kokosmelk og currypasta, frisk chili og ingefær, selleri, paprika og løk. :)

God bedring!

-misa

du snek deg innom; lasagne utgikk her også, ble kylling i karri isteden.. spicy og godt

håper du ikke blir syk du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg anbefaler virkelig alle som er glad i hunder å se Marley and Me. utrolig fin film.. fikk meg til å både le og gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

driver å skrive litt mld på facebook med en jente som også skal til Sydney i februar. fant henne via kilroy sin gruppe. hun er veldig hyggelig ogsånn, og hun skriver også at hun gjerne skulle likt å "ha" noen å bo med på forhånd og ikke minst reise ned med, og jeg føler at jeg har skrevet ganske tydelig at det vil gjerne jeg også. føler at jeg har hintet litt til det liksom, at det hadde vært kjekt. men hun sier liksom ingenting konkret på det.. aah vanskelig å forklare, for hun er ikke avvisende eller negativ, men hun virker liksom ikke interessert i å prøve å bli litt kjent så kanskje vi kunne blitt reisekompiser. og jeg føler det er litt rart å bare spørre: kunne du tenke deg å bli litt bedre kjent, kanskje vi kunne reist ned sammen?

for jeg føler at jeg liksom har skrevet ting som har insinuert det allerede, og at hun kunne "bitt på" hvis hun ville.. :roll: samtidig så svarer hun meg jo og spør om ting og er veldig hyggelig.. merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Og kanskje sitter hun og tenker akkurat det samme som deg :) Så jeg ville bare sagt "vel siden vi begge ønsker oss noen å reise sammen med, så kanskje vi skal bli litt bedre kjent?" eller noe i den duren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i det jeg postet innlegget her fikk jeg en melding til av henne, hvor hun var litt mer "pågående". spurte hva jeg hadde drevet med tidligere ogsånn, gjorde litt mer tegn til å ville bli kjent. så da tok jeg sjansen og skrev litt utfyllende om meg selv, og spurte om det samme tilbake. så med mindre jeg skremte henne kan det jo være at vi kanskje kan reise ned sammen :)

har jo ikke gjort annet enn å mld litt med henne og snoket litt på profilen hennes, og hun virker for meg som en jente som er litt "lik" meg.

utover det så er jeg stappa tett i nesa og har det ikke så veldig kjekt just nu :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg må på jobb, så enkelt er det.. skal åpne, så om jeg blir mer syk nå så sliter jeg.

har som sagt ikke feber, og tviler på at jeg plutselig får det nå, så får bare prøve å få meg en ordentlig natts søvn (noe som innebærer at jeg bør legge meg ganske snart) og så komme meg gjennom timene til jeg kan dra fra jobb. så er det bare slappe av frem til onsdag!

tok forresten mot til meg og skrev til hun på facebook, etter at hun hadde sendt en lang melding om seg selv og jeg følte at vi er ganske like, mye felles interesser og liker alle samme serier ogsånn :gjeiper: så skrev jeg bare om jeg kunne legge henne til som venn, og om alt klaffet, kanskje vi skulle prøvd å reise ned sammen?

føles som jeg har spurt om sjans! kommer til å daue når jeg ser det står 1 new message i inboxen min :dåne:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

føles som jeg har spurt om sjans! kommer til å daue når jeg ser det står 1 new message i inboxen min :dåne:

:fnise: Iiiiiiiik så spennende, får jo nesten sommerfugler i magen selv her! Men det er kjempelurt at du blir kjent med flere før du reiser. Har du snakket med noen andre enn henne?

Spanande!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...