Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. oktober 2009 #3121 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har en fantastisk håndkrem. creme mains hand cream fra L'Occitane den inneholder b.la sheabutter og lukter behagelig lavendel. Anbefales virkelig! Den bruker jeg også! VELDIG bra! Shea er gull for hendene! --- Håper du har en fin helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 4. oktober 2009 #3122 Del Skrevet 4. oktober 2009 God kveld, vesle rumpetroll Ja, du er nydelig på håret, så det synes jeg absolutt du skal beholde. Altså... Du hadde vel aldri tenkt til å fjerne håret, men jeg mener frisyren. Beholde den. Liksom. Og ja... Nei, nå glemte jeg hva jeg skulle si. Alzheimeren kommer tidlig i år. Som jula på kjerringa, for å si det sånn, høhø! (Har aldri forstått hvorfor det er en grisevits...). Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. oktober 2009 #3123 Del Skrevet 4. oktober 2009 Så søt du er! Og så bra du er fornøyd med håret Med god grunn that is, fordi det ble veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 4. oktober 2009 #3124 Del Skrevet 4. oktober 2009 Synes TBL var så skuffende, skikkelig dårlig! Håper du har det bra snupps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. oktober 2009 #3125 Del Skrevet 4. oktober 2009 Håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3126 Del Skrevet 4. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3127 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) jeg ELSKER TWILIGHT!!! og jeg vil så veldig gjerne pleasepleaseplease gifte meg med edward cullen! hvorfor kunne de ikke lagd en uhyre detaljert tv-serie av bøkene isteden, så jeg kunne siklet og kost meg episode etter episode? Endret 4. oktober 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. oktober 2009 #3128 Del Skrevet 4. oktober 2009 Skulle de laget tv-serie, så ville jeg definitivt hatt noen andre personer i hovedrollene. Liker verken Bella eller Edward i filmen, og har ingen som helst tiltro til kjemien mellom dem, men det er kanskje bare meg da Ellers vil jeg gjerne gifte meg med Edward Cullen fra bøkene, slik han ser ut oppi mitt hode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. oktober 2009 #3129 Del Skrevet 5. oktober 2009 Skulle de laget tv-serie, så ville jeg definitivt hatt noen andre personer i hovedrollene. Liker verken Bella eller Edward i filmen, og har ingen som helst tiltro til kjemien mellom dem, men det er kanskje bare meg da Ellers vil jeg gjerne gifte meg med Edward Cullen fra bøkene, slik han ser ut oppi mitt hode Må si meg enig med deg der altså Wolfmoon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 5. oktober 2009 #3130 Del Skrevet 5. oktober 2009 Må signere wolfmoon jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3131 Del Skrevet 5. oktober 2009 Robert Pattinson funker helt fint for meg altså selvom jeg hadde sett for meg Edward Cullen som Ed Westwick aner ikke hvorfor.. tror dere det fins gutter som Edward der ute? som er så gentlemen og virkelig vil gjøre alt for kjæresten sin? Føler gutter av "vår tid" ikke er i stand til å føle slikt jeg.. (bitterhet! haha!) vel. GUD så trøtt jeg er. jeg må bli flinkere å legge meg tidlig. la meg jo rett før tolv igår, men ble liggende å lese Panserhjertet til halv to :dåne: det nytter ikke å måtte slite øynene opp kvart på 11 da altså. merker jeg blir litt rar i hele kroppen! så får prøve å komme meg i seng litt tidligere, bør være i søvn rundt halv 1.. da våkner jeg rundt halv 10, og det føles godt i dag skal jeg jobbe noen timer fra halv 4 til 8 ca, og så være litt med noen venninner fra jobben etterpå blir koselig.. før det skal jeg betale regninger, må jo det nå som jeg har fått lønn, og det er alltid like morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. oktober 2009 #3132 Del Skrevet 5. oktober 2009 tror dere det fins gutter som Edward der ute? som er så gentlemen og virkelig vil gjøre alt for kjæresten sin? Føler gutter av "vår tid" ikke er i stand til å føle slikt jeg.. (bitterhet! haha!) nei, det finnes jo ingen slike gutter i virkeligheten! spesielt norske gutter tør jo faen ikke sjekke opp jenter med mindre de er drita fulle heller! (om mulig enda mer bitter.. :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. oktober 2009 #3133 Del Skrevet 5. oktober 2009 Robert Pattinson funker helt fint for meg altså selvom jeg hadde sett for meg Edward Cullen som Ed Westwick aner ikke hvorfor.. Det er to heite karer Åssen er panserhjerte? Like bra som de andre Harry Hole? Kos deg på jobb og med veninner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. oktober 2009 #3134 Del Skrevet 5. oktober 2009 jeg ELSKER TWILIGHT!!! og jeg vil så veldig gjerne pleasepleaseplease gifte meg med edward cullen! hvorfor kunne de ikke lagd en uhyre detaljert tv-serie av bøkene isteden, så jeg kunne siklet og kost meg episode etter episode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. oktober 2009 #3135 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gi meg Ed Westwick anyday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3136 Del Skrevet 5. oktober 2009 Synes TBL var så skuffende, skikkelig dårlig! Håper du har det bra snupps neei! det er jo gøy! nei, det finnes jo ingen slike gutter i virkeligheten! spesielt norske gutter tør jo faen ikke sjekke opp jenter med mindre de er drita fulle heller! (om mulig enda mer bitter.. ) I hear ya, sister! Det er to heite karer Åssen er panserhjerte? Like bra som de andre Harry Hole? Kos deg på jobb og med veninner! So far, so good! Klarte nesten ikke legge fra meg boken i natt. har bare lest 100 sider da. men godt fornøyd så langt Gi meg Ed Westwick anyday oh yes! -- ææ. må ha meg ny leppopmade eller hvordan det skrives. den jeg har fra bodyshop (kokkosgreia) funker overhode ikke. jeg må ha noe som ikke bare fukter leppene, men som FIKSER de! de flasser og er så tørre og det er vondt tips anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. oktober 2009 #3137 Del Skrevet 5. oktober 2009 jeg har og tørre flassende lepper. Den lille vite tuben med leppekrem fra eh... Bitex, nei.. Blistex!!! Den er utrolig god på mine lepper, og koster ikke mer enn rundt 40kr. Anbefales! Skal vi se... Nå har jeg anbefalt håndkrem og leppepomade, hvis du lurer så synes jeg Biotherm har verdens beste body lotion (Dove sin på krukke om du har dårlig råd), Scholl sin fotkrem mot sprukne hæler er bra og Body Shop sin skrubkrem er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. oktober 2009 #3138 Del Skrevet 5. oktober 2009 jeg har og tørre flassende lepper. Den lille vite tuben med leppekrem fra eh... Bitex, nei.. Blistex!!! Den er utrolig god på mine lepper, og koster ikke mer enn rundt 40kr. Anbefales! Slenger meg på MarianneE sin anbefaling her, har prøvd mange forskjellige leppepomader - men er den jeg alltid kommer tilbake til. Den hjelper noe helt fantastisk - du må bare gi den tid til å funke. Er ingen mirakelkur over natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 5. oktober 2009 #3139 Del Skrevet 5. oktober 2009 Samme her, Blistex er den beste lypsylen jeg har prøvd! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. oktober 2009 #3140 Del Skrevet 5. oktober 2009 Føler meg som et geni.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå