Gå til innhold

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner frustrasjonen din godt..

Jeg og kjæresten har flyttet inn i en råfin leilighet, men får ikke lov å henge opp skruer på veggene, bildene som henger er ikke helt min stil, men har egentlig ikke råd til noe nytt.. Enkelte møbler er kjempeflotte, men har en sofa som er grusom og en stor kurvstol jeg absolutt ikke liker, men får ikke lov å sette de ned i boden pga fukt. Pluss at gulvet er veldig slitt..

Men er jo en råflott peis, stoooooor og kjempeflotte skap og bad, men har jo ikke fått bestemt noe selv... Så man får bare gjøre det beste ut av det, har blant annet malt en gammel ikea-kommode som kjæresten hadde fra før og den er NYDELIG nå :) SYnes også det er deilig å finne ut av hva slags løsninger som passer oss og ikke passer oss, slikt er det fint å være litt på leiemarkedet :)

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
:kyss2: Tenker på deg og leiligheten. Vi har akkurat vært på Ikea og byttet ut endel ting i stua, det er så deilig! Man blir jo aldri helt fornøyd (selv om vi faktisk eier leiligheten vår), jeg tror jeg må vente til jeg blir stor og får mitt eget selvtegnede hus og da kanskje en gang etter jeg har blitt millionær og kan kjøpe det jeg vil ha så blir jeg fornøyd. Muligens.. :fnise:
Skrevet

:sukk:

gråe tanker, ha dere vekk..

jeg vil vekk fra bergen.. vil ikke bo her mer. er lei.. lei av jobben og lei av byen. jeg drømte aldri om å bo her. føler meg som en ungdom som venter på å bli stor så hun kan flytte hjemmefra og komme seg vekk.. tenker at jeg kan holde ut ut året, og så begynne på nytt til høsten et annet sted men tilogmed det føles bare helt uoverkommelig.

har jo ikke lyst å reise vekk fra E heller, men samtidig så tenker jeg.. hva er det egentlig vi har sammen? iblant (og dette høres helt absurd ut og jeg syns det er ekkelt å bare tenke det) så føles det mer som han er storebroren min eller bestekameraten min liksom. som jeg ønsker nærhet og kjærlighet fra, men ikke som jeg ser på med sug i magen og tenker at jeg ikke kan holde meg unna.

jeg er så glad i E, men vi er så forskjellige.. jeg begynner å lure på om det kan vare i lengden, om det er så bra som det burde være.. :(

kjempegod timing da, å flytte inn i ny leilighet.. flott altså lekehusmor.

og vet jeg er råtten som er så dårlig på å stikke innom hos dere alle, og jeg skriver ikke dette her for å få masse støtte og sympati osv, men jeg må bare få det ut et eller annet sted.

føler meg ensom. jeg har ingen ekte, gode venninner/venner :(

Skrevet

Om du ikke rekker over alle dagbøker her inne spiller ingen rolle, vi har alle perioder der ting går litt over styr, og som vi ikke har tid eller ork til å følge med hos alle.

Og er det et sted du kan få ut alt grums uten at noen ser rart på deg, så er det absolutt her inne :klemmer:

Utover det hadde jeg egentlig ikke så mange tips og råd å komme med, men jeg føler med deg. Jeg har hatt sånne tanker mange ganger selv, og det er absolutt ikke noe gøy :klem:

Skrevet

Vi har alle våre perioder hvor vi hr det travelt; alle vet at du er midt i flytting og da rekker man ikke å lese hundreogørten dagbøker om gangen!

Ellers så har jeg ikke så mye smart å komme med... Men du vet jeg er her for deg, uansett :klemmer:

Skrevet

:klemmer:

Du må ikke tenke på det med dagbøkene, absolutt ikke, jeg tror alle her inne forstår deg veldig veldig godt :Nikke:

Håper du finner ut av alt.. jeg tenkte samme tankene lenge med eksen, og det endte med å bli slutt. Vi var så forskjellige, jeg følte aldri at han forsto meg helt. Men vet jo ikke hva som er det rette for deg. Har dere pratet om det? Har han det likt?

Jeg tror du hadde hatt kjempegodt av å komme deg bort altså, men forstår jo at det er vanskelig når du har E der.. Føler med deg, det er vanskelig å gå rundt og tenke sånn.

Skrevet

Jeg henger meg på de andre her for de sier så mye klokt. :klemmer:

Skrevet

ok. litt lysere i dag. solen skinner ute, og jeg skal på skolen! har ikke vært der på lenge pga ferie og så flyttingen; blir litt flaut å komme tilbake.. men jeg må gjøre det! jeg skal gjøre en solid innsats for å se om jussen er noe for meg. jeg har gått glipp av 4 forelesninger, det er jo selvfølgelig ikke bra, men det er tidlig i semesteret og jeg regner med at jeg skal klare å ta det igjen!

i kveld kommer internettet vårt, er bare på et lånt nett nå, og det er så ustabilt :dåne: så fort det er på plass skal jeg ta meg en runde hos dere alle, gleder meg, det blir nesten som å treffe gamle venner igjen :nigo:

ellers har jeg en heftig kleshaug som venter på å bli sortert.. urk! får bare sette i gang, det er ingenting som blir gjort av seg selv :gjeiper:

håper alle har en fin dag, jeg har hvertfall det litt bedre i dag, ikke så gråe tanker.. og det føles godt!

Skrevet

Så godt å høre at du har en bedre dag i dag lekis. :klemmer:

Skrevet

Det er bra du føler det litt lettere i dag! :klemmer:

:kose:

Skrevet

grei dag, vært på skolen og det var kjekt, jeg skal klare det altså!

spist middag, hjemmelagde fiskekaker av steinbit, også har jeg ryddet, og så belønnet meg med timesvis med serier etterpå.

har jo kommet ut nye episoder av alt jeg følger med på, og jeg har ikke fått det med meg! :haar:

nå bør jeg igrunn legge meg, siden jeg skal på jobb kl 10:30 i morgen. blir godt å jobbe litt igjen, få tjent litt penger.. føles som de går fortere ut enn de kommer inn om dagen :dry:

natta! :søvn:

Skrevet

Bare innom for å gi en :klem: på morgenkvisten..

Så bra skolen/studiene virker ok, du får stå på :tommelopp:

Skrevet

Bare innom med en :klem: Håper du får en fin dag! Leit å lese at du ikke alltid har det så bra om dagen og at du sliter med tunge tanker. Få det ut her, vi bryr oss om deg, vet du. :kose:

Skrevet

:dåne:

var på jobb fra 10 til 23:00.. sliiiiten!

skal bare ha meg en brødskive og så legger jeg meg..

Skrevet

guriland, hva skjer med forumet?? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...