Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet

God helg, kjære LekeHusmor. Håper du får kost deg skikkelig. :klem: Tenker masse på deg om dagen.

Skrevet (endret)
:) Endret av LekeHusmor
Gjest Grafica
Skrevet

Vennen :klemmer: Uff hadde jeg sett dette før hadde jeg logget på msn med en gang. Send meg en melding eller noe i morgen om du trenger noen å rante til hvis jeg ikke er på msn :hug:

Skrevet

nå har jeg da altså mamma, tante, onkel + et vennepar av de på besøk. veldig koselig! de bor på hotell da. igår var vi å spiste på Naama sushi, det var knallgodt, men utroooolig varmt!

i dag har jeg fri lørdag for første gang på eeeevigheter, og det føles deilig å bare skulle være turist :nigo:

vi skal på fløien, spise lunch ute, shoppe litt og kose oss og så skal vi spise på B&M i kveld.

håper alle får en fin helg! :klemmer:

Skrevet

Håper du har det fint, og at du får en flott dag i morgen. Tenker på deg, vennen :klem:

Skrevet

Så ha en nyyyydelig sommer lekehusmor, kos dere og nyt det!

:kose:

Skrevet

Håper du får en fin dag :klem: Hadde du det fint med familien i helga? :)

Skrevet

hei alle sammen.

vil bare skrive og si at jeg følger med hos dere, selvom jeg ikke skriver så mye. er ikke noe galt eller noe sånt, bare er ikke så mye å skrive iblant.. litt KG lei liksom, men ikke lei av dere da :)

har ikke lyst å slette dagboken min, fordi jeg skriver jo her i blant, men tenkte jeg bare ville skrive og forklare hvorfor jeg er såpass inaktiv. i den grad jeg har forklart det :ler:

men jeg syns det er veldig hyggelig å se at dere titter innom hos meg og skriver selvom jeg ikke er her så mye.

kommer nok til å skrive her mer iblant :)

:hjerte:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Hei :hug:

Det forstår vi alle godt. Det er jo ikke alltid vi er like aktive her vi heller, og nå som det er sommer og sol og ting skjer så er det enda vanskeligere. Jeg er så heldig at jeg sitter på jobb med lite å gjøre :lol:

Håper du får en fin dag :klem:

Skrevet

ja så ble det litt skriving likevel :)

E har dratt hjem for sommeren, og jeg er igjen her i Bergen. har vært på jobb i dag, det begynner å roe seg betraktelig på jobb også. deilig er det.. og på søndag har jeg 10 dager ferie! :hoppe: skal noen dager til skagen, og så være 4 dager hjemme. blir kjekt.

funderer på hvorfor verken norwegian eller sas har noen formiddagsfly onsdag 15 juli.. bare morgenfly og fly kl 13:40 :klø: jeg skulle gjerne hatt et som gikk i 11 tiden :rope:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Mårn gumman :hug:

Deilig med 10 dager ferie, det skulle jeg også ha hatt nå. Må vel bare smøre meg med tålmodighet.. Si ifra hvis du har lyst til å treffes når du er hjemme, hadde vært veldig hyggelig! I tillegg er jeg i Bergen 10-12 juli, men det er kanskje akkurat når du er i Oslo? :klø: Orker ikke regne på datoer nå, for tidlig på morgenen :lol:

Håper du får en fin dag!

:klem:

Skrevet

nei så teit lucy! det er da jeg er hjemme ja.. typisk! :sur:

i natt sov jeg alene, det var rart å våkne, drømte at jeg ble sammen med en annen fyr :overrasket: så da var det merkelig å våkne å ligge alene, strakk meg etter E men han var ikke der. heldigvis er han bare hjemme på ferie da.

nå må jeg jakte på den stroppeløse bh'en min før jeg fikser meg og går ut, skal møte D til en kaffe før jeg begynner på jobb kl 15, og så skal vi ut en tur og feire en annen kollega i kveld etter jobb, så må ha alt klart med meg!

må huske:

- kjole

- stroppeløs bh

- bridget jones magic truse

- sminke

- hårspray

- liten veske

- visakortet mitt

- sko (kanskje jeg bare går i de fra før av)

- henge opp vasken før jeg går

Annonse
Skrevet

Håper du får en fin dag, LekeHusmor :klem:

Skrevet

Bridget Jones magic-truse? :fnise: Hvis jeg kunne påstått at trusene mine var magiske, så skulle de fått være så svære og hudfargete de bare ville. Magisk truse ftw!

Det eneste magiske med trusene mine, er at de forsvinner opp i rumpa mens jeg går.

Håper du koser deg ute på kollega-feiring! Ikke drikk så mye vin at du og trusen begynner med trylleshow foran hele forsamlingen, da.

"And for my next trick I`ll need some magic underwear... Oooh, guess what? Tadaa!" :skaal:

(Jeg snakker av erfaring).

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Skrevet

Milla-mors erfaringer er vist temmelig omfattende!

:fnise:

Deilig med Skagentur!

Aldri vært der, men i følge min mor er det vist nydelig der!

Håper du koser deg- det fortjener du.

:klemmer:

Skrevet
Bridget Jones magic-truse? :fnise: Hvis jeg kunne påstått at trusene mine var magiske, så skulle de fått være så svære og hudfargete de bare ville. Magisk truse ftw!

Det eneste magiske med trusene mine, er at de forsvinner opp i rumpa mens jeg går.

Håper du koser deg ute på kollega-feiring! Ikke drikk så mye vin at du og trusen begynner med trylleshow foran hele forsamlingen, da.

"And for my next trick I`ll need some magic underwear... Oooh, guess what? Tadaa!" :skaal:

(Jeg snakker av erfaring).

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

:skratte:

Håper du har det bra! :klemmer:

Skrevet

Bare en kort tur innom for å vise at du ikke er glemt selv om du ikke skriver ;) Håper du har det bra og at du får en strålende helg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...