Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

oh happy days

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg driter i vekten, jeg har bare lyst å se fierce ut i bikini på stranden i september :lur:

Gjest Grafica
Skrevet

Men Lekis, da gir jeg deg oppgaven 30 treninger før 10.09! Det blir trening litt over annenhver dag, YOU CAN DO IT! En trening er en stund på treningssenteret, en økt på Wii'en eller når du går tur for å gå tur, ikke fordi du må gå et eller annet sted :ler: You up for it?

Skrevet (endret)

vet du hva..

yes i am!

jeg skal søren meg klare det!

30 trening før 10 september! :hoppe:

dvs at jeg må trene ca 3 ganger i uken!

skal jo på ferie ogsånn også, så her må jeg virkelig stå på! men jeg skal klare det! :trene:

Endret av LekeHusmor
Gjest Grafica
Skrevet

Wohoooo! Jeg skal være din personlige cheerleadertropp!

:duskedame:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame: GO LEKIS! :duskedame:

:duskedame: U CAN DO IT! :duskedame:

Skrevet

Dette klarer du fint, LekeHusmor :klem: Håper uka di blir fin! Følger med deg og tenker på deg selv om jeg ikke alltid skriver så mye :klem:

Skrevet

:danse: :danse: :danse:

Go Lekis, go Lekis, go Lekis!!!!

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

30 før 10. klarer du lett som en plett :duskedame:

Endret av Ansjoni
Skrevet

30 treninger før 10 september - blir spennende å følge deg nå. :jepp:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

30 treninger, det klarer du LekeHusmor :duskedame:

Håper du får en fiiin dag :klem:

Skrevet

:Gjesp:

skikkelig trøtt jeg. ble liggende å lese til kl 3 i natt. og så opp nå..

skal dra tilbake til bergen om noen timer, flyet går 12:50.

så er det jobb kl 16.

nå går det igrunn slag i slag; til helgen kommer mamma, tante ++ på besøk i bergen og jeg skal ha FRI :nigo:, så søndagen etter det igjen har jeg 9 dager ferie, så er det jobb i to uker ca og så er det ferie igjen, så er det bryllup i Kristiansand, så skal jeg jobbe 3 uker så er det hjem hit igjen for et annet bryllup og så etter det er det to uker og så reiser vi til Kreta.. etter det derimot, blir det stille :ler:

Skrevet

Åååååh, jeg vil også til Hellas! Psst! Lag plass til meg i kofferten... Jeg blir med, jeg blir med.

Vi skulle egentlig dra til Lesbos på torsdag, men det kræsjet så veldig med jobben. Heldigvis er det jo så fint vær nå at det egentlig går helt fint å være i gamle Norge. Jaaada, ikke noe lyst til å reise bort... Hehe, jeg lurer vel ingen her, akkurat.

Lykke til med treningsmålet ditt, forresten! Det kommer til å gå kjempefint. Og husk at et mål er noe å strekke seg etter, ikke et fasitsvar på hva som er bra nok.

Gjest skorpio
Skrevet

Åh, Kreta er fantastisk! Hvor skal du hen?

Guri, du får kjørt deg om dagen! Jeg blir helt svett bare å lese det jeg!

Skrevet

Bare innom med en :klem: før jeg legger meg. Håper du får en fin dag i morgen :)

Skrevet

Har ikke skrevet her på ei stund, men følger med fordi :)

Hvordan går det jobb?

Annonse
Skrevet

sol sol sol i bergen!

og jobb jobb jobb på meg..

har fått sittet ute noen timer og lest hvertfall. deilig.

nå er det avgårde på jobb, blir vel full rulle i dag med uteservering og greier.

ha en fin dag alle asmmen! :nigo:

Skrevet

:Gjesp:

10,5 timer med jobb. føler det er alt jeg skriver om her inne.

i morgen skal jeg ike jobbe så lenge, slutter kl 18 for i helgen kommer nemlig mamma, onkel, tante + et vennepar av de på besøk! det blir veldig kjekt, skal ut å spise hver kveld og gjøre masse gøy :)

jeg har endelig FRI en helg, første gang siden april! :hoppe:

Skrevet

Hahaha, første gang siden april?? Det er det verste jeg har hørt på mange minutter. Da får du kose deg massemasse med besøk og fri, og så antar jeg at neste gang blir uti september en gang.

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...