*Enigma* Skrevet 24. april 2009 #1881 Del Skrevet 24. april 2009 bøøøøøøøøøøøøøøøøøø.... jeg kjeder meg på jobb! E og venninne R og S kom innom, men selvfølgelig kom et et lass med kunder just da. blæ! blæblæblæ! Jeg kjeder meg på flyplassen, ikke så mye bedre det :gjeiper: Hvis du vil kan jeg bedrive høytlesning av Lord of the Flies for deg her på kg Det kan kanskje ta litt tid, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1882 Del Skrevet 24. april 2009 det hadde vært veldig interessant! jeg har igrunn boken min, A-Magasinet og nye Costume her som jeg kan lese.. men så var det den samvittigheten som sier at jeg burde gjort noe da .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. april 2009 #1883 Del Skrevet 24. april 2009 glem samvittigheten Skal ut jeg nå, har fått i meg et glass vin allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1884 Del Skrevet 24. april 2009 så deilig! jeg er alene hjemme i kveld, da E skal på Generalforsamling.. så når jeg kommer hjem skal følgende skje: - Se Norske Talenter, støvsuge som en gaaal i pausene, må nok også lage mat mens jeg ser på. - sette på en klesvask mellom nytt på nytt og Norske Talenter-resultatene. - henge opp klesvasken etter senkveld - se harpers island med min kjære når han kommer hjem jeg har en flaske Gini Soave stående som jeg skal kose meg med, altså ikke hele flasken da jeg tenkte å lage en enkel rett, stekt kyllingfilet med bl.a squash, rødløk, hvitløk, cherrytomater og sjampignon, og en saus laget med matfløte, sitron, hvitvin, noe krydder og kyllingkraft. så skal jeg ha fullkornspenne til. og hvitvin daa. håper det blir godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. april 2009 #1885 Del Skrevet 24. april 2009 så deilig! jeg er alene hjemme i kveld, da E skal på Generalforsamling.. så når jeg kommer hjem skal følgende skje: - Se Norske Talenter, støvsuge som en gaaal i pausene, må nok også lage mat mens jeg ser på. - sette på en klesvask mellom nytt på nytt og Norske Talenter-resultatene. - henge opp klesvasken etter senkveld - se harpers island med min kjære når han kommer hjem jeg har en flaske Gini Soave stående som jeg skal kose meg med, altså ikke hele flasken da jeg tenkte å lage en enkel rett, stekt kyllingfilet med bl.a squash, rødløk, hvitløk, cherrytomater og sjampignon, og en saus laget med matfløte, sitron, hvitvin, noe krydder og kyllingkraft. så skal jeg ha fullkornspenne til. og hvitvin daa. håper det blir godt Det hørtes veldig godt ut Høres ut som du har en travel kveld framfor deg da. Du får ikke slite deg ut i pausene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. april 2009 #1886 Del Skrevet 24. april 2009 God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1887 Del Skrevet 24. april 2009 jo takk! jeg vet jeg har skrevet mye om det før, men det er rart med det.. jeg skal jo jobbe i hele morgen, men allikevel får jeg en god følelse av helg hver fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. april 2009 #1888 Del Skrevet 24. april 2009 Det jeg misunner deg, er ikke det at du er så flink til å lage mat, men at du finner på så mye enkelt og spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1889 Del Skrevet 24. april 2009 Det jeg misunner deg, er ikke det at du er så flink til å lage mat, men at du finner på så mye enkelt og spennende! så koselig sagt av deg! takk! mye av det jeg blir mest fornøyd med er ting jeg bare slenge sammen på slump faktisk.. gjelder å bare ha litt ting i skuffer og kjøleskap takk igjen, det var faktisk veldig hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. april 2009 #1890 Del Skrevet 24. april 2009 Ja du er mitt lille mat-idol LekeHusmor Håper jeg kan bli like kreativ i matveien som deg en gang! Jeg kommer meg, sakte men sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1891 Del Skrevet 24. april 2009 takk mischa! det går litt på kunnskap og.. faktisk. jeg leser mye kokebøker og det lærer man av. på lik linje med alt annet. kan virkelig anbefale Hvordan koke vann av Andreas Viestad for de som føler de vil ha litt grunnleggende info og inspirasjon maten ble forøvrig kjempegod, og min kjære kom hjem to timer før jeg trodde! vi har sett harpers. skuuummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 25. april 2009 #1892 Del Skrevet 25. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. april 2009 Forfatter #1893 Del Skrevet 25. april 2009 gørrer meg ihjel på jobb. og når jeg er ferdig her er det rett videre. blæ. dere må være lei av å lese om at jeg syter over jobb har kjøpt meg ny kjole i dag da! eller rettere sagt lånt med meg. en kjempefin en, pudderfarget med chiffon fra St. Tropez... skal nemlig i bursdag i morgen! egentlig har jeg lyst å bare stenge alt og gi faen her, fordi det er 18 grader og skinnende sol ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. april 2009 Forfatter #1894 Del Skrevet 25. april 2009 hvorfor må jeg alltid få vite ETTER at polet har stengt, at jeg skal få fri lørdags kveld allikevel? :dåne: men men. deilig med fri likevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. april 2009 #1895 Del Skrevet 25. april 2009 - Se Norske Talenter, støvsuge som en gaaal i pausene, må nok også lage mat mens jeg ser på. - sette på en klesvask mellom nytt på nytt og Norske Talenter-resultatene. - henge opp klesvasken etter senkveld Fantastisk! Det er sånn jeg og legger opp kveldene mine noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. april 2009 Forfatter #1896 Del Skrevet 25. april 2009 Fantastisk! Det er sånn jeg og legger opp kveldene mine noen ganger. vi er jammen meg effektive! ble en rolig kveld i kveld. hadde ikke noe vin, og ikke noe særlig lyst å gå ut heller. tror kanskje E hadde litt lyst, men han er helt blakk. så det er på tide å face the music vi skal se film og spise god mat; skal lage skinnstekt ørret med ovnsbakte nypoteter, agurksalat, sautert nykål og beurre blanc. om vi har lyst så skal vi knekke en Cloudy Bay til det er en helt nydelig vin, men den koster 250 kr, så jeg gidder ikke akkurat ta med meg den på fylla.. i morgen skal jeg i bursdag til venninne C og E skal sitte barnevakt for sønnene hennes det gleder jeg meg veldig til, det er sånt jeg liker - god mat, vin, gode venner og ja.. koselige kvelder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. april 2009 #1897 Del Skrevet 25. april 2009 dø? har du noen tips til meg hva jeg kan gjøre med torksefilet? har 2 kg i fryseren og tenkte ha det til middag i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. april 2009 Forfatter #1898 Del Skrevet 25. april 2009 er det en hel fisk du har? eller er det fileter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. april 2009 #1899 Del Skrevet 25. april 2009 Er fileter, forsne vel og merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 25. april 2009 #1900 Del Skrevet 25. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå