LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1841 Del Skrevet 23. april 2009 det går greit altså, måtte bare få ut litt frustrasjon i natt :gjeiper: sovnet ganske seint igår så sov til 11:30 i dag. blææ. har begynt å føle meg "dårlig" når jeg sover så lenge. nå skal jeg snart på jobb også, jobbe til 8 og så treffe Enigma! det blir litt spennende og mest sannsynlig veldig hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. april 2009 #1842 Del Skrevet 23. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1843 Del Skrevet 23. april 2009 :klø: hva er det som foregår altså. alle som jobber her blir jo syke, utenom meg! nå måtte hun som har blitt hentet inn for å hjelpe meg gå hjem også, for hun var blitt syk og fått halsbetennelse. dette er en sak for Dr. House.. kjedelig på jobb som vanlig, men har funnet meg en fin topp jeg vil ha da. sommerlig og fin. er litt spent på i kveld kjenner jeg, blir rart å treffe en person som jeg på en måte vet så mye om men som jeg aldri har møtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1844 Del Skrevet 23. april 2009 egentlig er jeg litt skuffa idag, for søkertallene fra Samorda har kommet og jussen er det som har økt mest.. det er over 1500 stk som har juss i bergen på førstevalget sitt, og det er bare 350 plasser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. april 2009 #1845 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg krysser fingrene for at du får plass på jussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1846 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) vel da er det bare å sette seg godt til rette Nótt, for jeg får ikke svar før i juli tror du vil bli sliten i fingrene! det lukter på senteret her. jeg har egentlig aldri vært noe fan av popcorn. så det gjør ingenting. jeg er sliten og har lyst å gå fra jobb nåå Endret 23. april 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. april 2009 #1847 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg krysser alltid håret så da kan jeg jo krysse det for deg helt frem til juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 23. april 2009 #1848 Del Skrevet 23. april 2009 Uffa vennen Teit at alle blir syke altså!!! Ikke lenge igjen til du er ferdig der da, da blir det bare B&M hele veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1849 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg krysser alltid håret så da kan jeg jo krysse det for deg helt frem til juli. takk søta. Uffa vennen Teit at alle blir syke altså!!! Ikke lenge igjen til du er ferdig der da, da blir det bare B&M hele veien! ja det er litt slitsomt. blææ. men på mandag er sjefen tilbake, og på torsdag er jeg i prinsippet ferdig! så får bare holde ut. i morgen skal jeg jobbe fra 09-18, og så lørdag er det først 12-18 her og så 18:30-01 på lørdagen. søndag har jeg FRI og skal i busdagsmiddag kl 19 til venninne C, noe som blir veldig kjekt. mandag begynner jeg 13, men jeg prøver å få fri fordi det er menysmaking på bølgen og det burde jeg være med på når jeg tross alt skal jobbe der utover. håper jeg får ordnet det. nå begynner jeg å bli kraftig sulten, har bare spist et eple og en banan etter frokost i dag! gleder meg til mat etter, og så håper jeg at ikke det lave-blodsukker-grinete-humøret mitt skremmer enigma avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. april 2009 #1850 Del Skrevet 23. april 2009 Snart ferdig i jobben nå, så bare hold ut!!! Kos deg med Enigma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1851 Del Skrevet 23. april 2009 ja så sulten som jeg kommer til å være så kommer jeg ikke til å bry meg om hun er et trehodet troll engang - før jeg eventuelt har fått i meg litt mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. april 2009 #1852 Del Skrevet 23. april 2009 Kun en uke igjen i butikken nå vennen. Og du må spise mer enn så lite i løpet av en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1853 Del Skrevet 23. april 2009 ja jeg vet, men jeg spiste en stor sandwich med cæsarsalat på til frokost da. og frokosten ble inntatt kl 12:30.. men uansett, jeg tok ikke med meg lunsj fordi jeg trodde jeg skulle få anledning til å kjøpe det men så ble jo hun jeg jobbet med syk og måtte gå hjem og da ja.. da ble det banan og eple. så jeg gleeeder meg til middag etterpå, tror jeg har lyst på sushi. heldigvis har de mye annet godt der også, så jeg håper Enigma også finner noe hun liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. april 2009 #1854 Del Skrevet 23. april 2009 egentlig er jeg litt skuffa idag, for søkertallene fra Samorda har kommet og jussen er det som har økt mest.. det er over 1500 stk som har juss i bergen på førstevalget sitt, og det er bare 350 plasser Mesteparten av dem er sikkert talentløse bortskjemte dritunger som er mer opptatt av å imponere med en "fin" studietittel. Ser du på dem, så smelter de i sola. Helt sant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1855 Del Skrevet 23. april 2009 takk kjære. men jeg vet ikke om det hjelper på samorda.. hehe. snart ferdig på jobb, og snart treffe enigma! er så sulten at jeg ikke er nervøs lenger. men jeg kommer nok til å jabbe som en gal i begynnelsen, gjør alltid det når jeg er nervøs jeg driver å pønsker på ytterjakke. den går til rett under rumpa, er dobbeltspent, med krage og ja.. litt sånn klassisk, men samtidig tøff pga et par detaljer.. men.. sort eller beige? føler beige er mer vår, samtidig som jeg på en måte ikke kler beige så godt fordi jeg er blond og lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. april 2009 #1856 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg ville gått for sort, rett og slett fordi jeg synes det er finest i sånne klassiske klesplagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1857 Del Skrevet 23. april 2009 ja.. er det jeg tenker og. og jeg syns ikke beige er overstadig fint til blond hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. april 2009 #1858 Del Skrevet 23. april 2009 Da går du for sort - det bestemmer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 23. april 2009 #1859 Del Skrevet 23. april 2009 Gjett hva! Jeg har søkt folkehøgskole! Bare på en, fordi jeg vil inn på en bestemt linje og håper at jeg kommer med! Det vil være den perfekte forberedelsen til Politihøgskolen! Sender deg pm jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. april 2009 #1860 Del Skrevet 23. april 2009 Så moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå