MarianneE Skrevet 21. april 2009 #1821 Del Skrevet 21. april 2009 sant det er skummelt Kit!! du kan laste det ned ansjoni, lett å få tak i nå er jeg hos noen venner, vi skal lage pitapizza og se paradise. og så har jeg kjøpt sjokoladeboller. det skulle jeg jo selvfølgelig ikke gjort, me jeg har sååå lyst påååå det høres kjempe koselig ut! Kos deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. april 2009 #1822 Del Skrevet 21. april 2009 jeg vil også se Harper's Island, men jeg glemmer når det går og hvor.. må jeg laste ned kanskje :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. april 2009 #1823 Del Skrevet 21. april 2009 jeg vil også se Harper's Island, men jeg glemmer når det går og hvor.. må jeg laste ned kanskje :klø: Lurer jeg også på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1824 Del Skrevet 22. april 2009 god morgen alle samme! eller god formiddag våknet kl 9 i dag og var uthvilt, godt altså. lå og døste frem til 10, og så sto jeg opp. har ryddet litt her, vasket tøy, vært å handlet frokost og middag til i kveld og tatt litt oppvask. nå skal jeg spise frokost og se The Hills! Så skal jeg på jobb kl 2 vil ikke det. men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1825 Del Skrevet 22. april 2009 off to work.. vil ikkeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. april 2009 #1826 Del Skrevet 22. april 2009 *trøsteklemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. april 2009 #1827 Del Skrevet 22. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. april 2009 #1828 Del Skrevet 22. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 22. april 2009 #1829 Del Skrevet 22. april 2009 Veldig skummelt! Men mega spennende! I morgen kommer tredje episode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1830 Del Skrevet 22. april 2009 tilbake fra jobb. gikk greit i dag, er gira på å gjøre en god innsats den siste uken jeg har igjen der.. nå har jeg fått en som står sammen med meg også, så jeg ikke står alene hele dag. det er kjekt! syklet superkjapt hjem fra jobb, nå sitter jeg og ser på smaken av Norge og straks skal jeg henge opp klesvasken. heisann jeg glemte å poste innlegget - nå har jeg ryddet på badet og hengt opp klesvasken. nå skal jeg lage meg litt mat, stekt laks med sitronrømme og kokte nypoteter til. nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. april 2009 #1831 Del Skrevet 22. april 2009 Hei vennen Så fin dag det ser ut som du har hatt. Er det like fint vær i Bergen som i Oslo? I dag var den første dagen hvor det var SKIKKELIG varmt i solen, hvertfall som jeg har merket. Ble sittende og vente på neste trikk og enda en trikk og enda en (hihi) bare for å sitte og varme meg i solen. Deilig! Håper du får en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1832 Del Skrevet 22. april 2009 blæ og urk og BLÆÆ!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. april 2009 #1833 Del Skrevet 22. april 2009 Hva er det for noe vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1834 Del Skrevet 22. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 22. april 2009 #1835 Del Skrevet 22. april 2009 Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1836 Del Skrevet 22. april 2009 nææ er ikke noe big deal. bare er litt irritert på det mennesket som liksom skal være min samboer ingen krise.. bare den standard jeg skal ut og ta en eller to øl, så blir det seks-syv og fire timer lengere enn forventet..og så blir jeg sittende igjen og føle meg som en kjipe dama som "blir sur når typen skal ut" .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 22. april 2009 #1837 Del Skrevet 22. april 2009 Æsj, det forstår jeg godt er irriterende! Greit nok å dra ut, men det er jo det å si at man skal bli så-og-så lenge også følger man ikke det opp overhodet, som er ille, synes jeg da. Irriterende når folk ikke gjør som de lover, enten det er en venninne man har avtalt noe med eller en kjæreste sånn som her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1838 Del Skrevet 23. april 2009 ja det er en smuule plagsomt han ringte fem over et, og sa han kom straks hjem.. og hvor er han nå? jeg vet han ikke gjør noe galt eller er med jenter osv, så er ikke det, bare er ja.. irriterende at han er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1839 Del Skrevet 23. april 2009 det er så givende å diskutere med en person som ikke klarer å stå rett og som sier mot seg selv i hver eneste setning! morgendagen kan ikke komme fort nok nå altså. og jeg har selvfølgelig glemt boken min på jobb. dobbeltblæ! natta :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. april 2009 #1840 Del Skrevet 23. april 2009 Skal ikke være greit. Håper dagen i dag blir litt bedre, og at vi kan treffes i kveld Sendt deg pm forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå