loffen Skrevet 4. april 2009 #1661 Del Skrevet 4. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. april 2009 #1662 Del Skrevet 6. april 2009 Åå, håper du koser deg i Barcelona!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. april 2009 #1663 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg så Lene fra Paradise Hotel her om dagen :gjeiper: Måtte bare dele det med deg! Hun forsøker å kamuflere seg, har farget håret kullsvart! Tror kanskje hun bor i nærheten av meg et sted, hun har jo flyttet inn med Nanna og Iris om jeg har lest og tolket Se og Hør riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. april 2009 #1664 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg så Lene fra Paradise Hotel her om dagen :gjeiper: Måtte bare dele det med deg! Hun forsøker å kamuflere seg, har farget håret kullsvart! Tror kanskje hun bor i nærheten av meg et sted, hun har jo flyttet inn med Nanna og Iris om jeg har lest og tolket Se og Hør riktig Kjendishistorie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 6. april 2009 #1665 Del Skrevet 6. april 2009 Savner deg, håper du STOOOORkoser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 6. april 2009 #1666 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg så Lene fra Paradise Hotel her om dagen :gjeiper: Måtte bare dele det med deg! Hun forsøker å kamuflere seg, har farget håret kullsvart! Tror kanskje hun bor i nærheten av meg et sted, hun har jo flyttet inn med Nanna og Iris om jeg har lest og tolket Se og Hør riktig lol Jeg er så glad jeg ikke er dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 6. april 2009 #1667 Del Skrevet 6. april 2009 .. og.. Håper du har det knall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. april 2009 #1668 Del Skrevet 7. april 2009 ja de som vil får bare slenge seg på den 12! skal bare møtes uformelt og ja.. si hei bli med du og mischa! så langt er det meg, enigma, lucy og kit. :slår: Jeg er jo også med på treffet den 12. da. God påske og håper du har det fantastisk i Barcelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. april 2009 #1669 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg begynner å ta et hint her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 7. april 2009 #1670 Del Skrevet 7. april 2009 *Dødsmisunnelig på Lekis som er i Barcelona* Håper du koser deg i søkk og kav med og dagen lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. april 2009 #1671 Del Skrevet 7. april 2009 vi skal kanskje møtes en liten gjeng i oslo..! bare å bli med, hadde vært hyggelig å møte deg ja de som vil får bare slenge seg på den 12! skal bare møtes uformelt og ja.. si hei bli med du og mischa! så langt er det meg, enigma, lucy og kit. Er mye mulig at jeg også blir med på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. april 2009 #1672 Del Skrevet 7. april 2009 Er mye mulig at jeg også blir med på treffet. Nótt, jeg liker sitatet ditt.. Akkurat sånn jeg lever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 9. april 2009 #1673 Del Skrevet 9. april 2009 Hallo dere! Vi må jo ha bord da! Er det noen som har bestilt? :klø: Håper du kååser deg i Barca! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. april 2009 Forfatter #1674 Del Skrevet 12. april 2009 hei. sorry at jeg skriver så sent, det er dårlig gjort - vet det. det har vært tungt de siste dagene, og jeg får ikke kommet meg på treffet i kveld heller. beklager så mye, jeg hadde veldig lyst å møte dere alle men det lar seg bare ikke gjøre for meg nå. kan være jeg blir fraværende en stund. men jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. april 2009 #1675 Del Skrevet 12. april 2009 Hei vennen! Trist å høre at du har det tungt Har tenkt masse på deg i påsken, lurt på hvordan du har det! Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. april 2009 #1676 Del Skrevet 12. april 2009 Så dumt at du har det tungt akkurat nå da vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. april 2009 #1677 Del Skrevet 12. april 2009 Håper du ikke blir borte lenge. Leit å høre at du har det tungt. Håper ting ordner seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 12. april 2009 #1678 Del Skrevet 12. april 2009 Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 12. april 2009 #1679 Del Skrevet 12. april 2009 Hei. Trist å høre at du ikke har det noe bra. Vi kommer til å savne deg i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. april 2009 #1680 Del Skrevet 12. april 2009 Hei vennen Leit å høre at du har det tungt nå! Håper jeg kanskje får tak i deg på msn en dag, om du trenger noen å prate med. Glad i deg og tenker på deg, jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå