Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

nei forsikringen dekker ikke noe :( eneste som kan hjelpe oss er visst hun E kjøpte av har eierskifteforsikring.

kommet hjem fra jobb, handlet til middag og gått tur med E. koselig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.. Da kan det blir en dyr affære.. får håpe hun har det da!! *kryssefingrene*

Skulle gjerne gått tur jeg og, men orker rett og slett ikke, er drit trøtt i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har det.

så da er det bare for mølla å begynne å kverne.

det er litt håpløst altså - vanskelig å vite hvor man skal begynne!

men vi har nå hvertfall kommet i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med muggen da.. rett og slett muggent :sukk:

Blir nesten litt stresset ved tanken på å kjøpe leilighet for det er så mye som kan være galt som jeg ikke klarer å finne ut av på egen hånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er litt stress!

blææ.

nå skal jeg lage middag. marokkansk kyllinggryte med couscous.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Hei vennen :klemmer: Beklager at jeg har vært så stille de siste par dagene, er ikke helt i form om dagen og orker ikke å skrive så mye, men jeg følger med og tenker på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mugg ja....det er ikke det du har reagert på og klødd sånn av da? :klø:

Selvangivelse og skatt er et eget kapittel for seg for meg og de andre på jobben i år. Ingen av oss har fått oppført noe inntekt og innbetalt skatt for i fjor :overrasket:

Så det blir jo noe å ordne opp i :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan godt være det jeg har reagert på. spesielt med tanke på at jeg sover dårlig.. nå får vi se hva de sier; gleder meg til det blir en ordning på det!

nå har jeg betalt regninger for 23 000 kr. sinnsykt at jeg har klart å opparbeide meg sånn gjeld! noen av regningene vet jeg ikke hva er en gang :vetikke: men det er hvertfall betalt, og det føles godt.

i tillegg fikk jeg bare tlfregning på 350 kr denne mnd, det var bra! pleier å ha på 700-800 kr. lønte seg å bytte til Hello tydeligvis :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Oki! Dette er ikke en sunn dessert, så det er sagt :fnise:

Fyll:

Ca 500gram bjørnebær (kan erstattes av andre typer bær og frukt)

Saften fra 1 sitron

litt sukker

Crumble:

100g mel

100g smør

100g sukker

Ta en ildfast form (uhm, min er vel litt mindre enn et A4 ark, og ti cm høy, den kan være litt lavere), legg bærene oppi og strø 3-4 ss sukker over dem. La det trekke inn litt, før du heller sitronsaften over.

Bland mel og sukker i en bolle, del smøret i små biter og kna det inn slik at det blir en "smulete" konsistens på det. Dette er den grisete og ekle delen av jobben :P

Strø melsukkersmørblandinga over bærene i et godt og tjukt og helst litt ujevnt lag. La det hele stå 30-40 minutter på 180 grader midt i ovnen.

Tadaa! Serveres med vaniljesaus eller vaniljeis :sikle: Aller helst med engelsk custard, men dèt får man ikke kjøpt her i landet dessverre...

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven det hørtes godt ut :nigo:

det må jeg lage til påske!

jeg har nemlig godte-kake-dessert-altmuligusunt-fri frem til påske :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Jo, jeg så det på lørdag! Men da satt jeg på data på nettcafè og var ikke logga inn, og så har jeg glemt å kommentere det, unnskyyyyyyld! Den er kjempesøt :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oki! Dette er ikke en sunn dessert, så det er sagt :fnise:

Nå vet ikke jeg hvor mange du regner denne til, men deler du den på 4 er den ikke så helt ille kcal-messig ;) Den hørtes forresten helt nydelig ut. Tror jeg skal teste denne, og servere med mammas hjemmelagde vaniljekrem :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...