Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Eden

Hei snuppa! Hvordan står det til med deg? Det er en stund siden det har vært aktivitet her inne nå ser jeg? Er alt bra?

Jeg håper du ikke jobber aaaalt for mye, man må slappe av også må du huske på! :klem:

Nå må jeg tilbake til gjestene mine, men gi lyd fra deg da, slik at jeg ikke blir bekymret! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hellu allesammen. jeg er her, men bare har ikke så mye å skrive fortiden.

hadde en fin helg, var veldig deilig med fri. var på cafe og spiste ute med venner. sjefen er syk igjen, så jeg fikk vite kl 12 i natt at jeg måtte begynne 9 isteden for 1 i dag, og jeg slet med å sove, så jeg tror jeg sov ca tre timer i natt. litt trøtt..

skal trene etter jobb og så hjem å få skikk på økonomien. aksjeutbyttet fra mammas firma har nemlig kommet i dag, så da har jeg 30 000 på konto! :duskedame:

skulle selvfølgelig ønske jeg kunne gått å brukt de på noe gøy fremfor å betale regninger, men den gang ei. jeg er igrunn veldig heldig som har muligheten til å få slike summer inn på konto uten videre. har en veldig generøs og snill mamma!

11 dager med jobb nå - så er det 10 dager ferie. blir godt.

ps: jeg følger med hos dere alle selvom jeg ikke skriver så mye her.

:klem: til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekis! :strix:

Så flott at du får penger som du kan nedbetale gjeld med! :hoppe:

Men jeg syns det er ille at du blir oppringt på natta med beskjed om å jobbe fra kl 0900!! :kjefte: Med 3 timers søvn hadde jeg ikke greid å stå oppreist..

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fungerer ikke med mindre jeg får 6 timers søvn! Blir fysisk kvalm av å være trøtt.

Stakkars deg som har syk sjef.. pass på at du ikke blir utnyttet fordi du har vært snill og sagt ja da! Blir jo ofte sånn at man spør de som sier ja.. Du har faktisk lov å si nei :kjefte:

:klem:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ser det ut som sjefen skal være sykemeldt noen dager, kanskje ut uken. så jaja. blir mye tidlig på meg, men samtidig får jeg trent når jeg jobber tidlig så det er jo en good thing.

a4-dag, jobbet, trent, handlet, laget fiskegrateng til middag, sett litt Desperate Housewives på dataen og bør vel begynne å vurdere å legge meg snaaaAaaAaart....

og ja; kjøpt meg ny kjole :) kan se bilde i shoppingboka mi.

(vet jeg er gørr om dagen, bare har liksom ikke noe å skrive føler jeg :Gjesp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

IDIOTNABO!! jeg er så lei av å ikke kunne sove godt en eneste natt.

vel. fint vær i dag da, det er deilig. kanskje jeg skal gå en tur etter jobb.. er helt kjørt i kneet mitt, gjør vondt når jeg bøyer meg eller går nedover. merkelig.

jeg fikk igjen 3100 kr på skatten :duskedame:

hadde håpet det skulle være mer, men så kom jeg på at jeg igrunn studerte i fjor så :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få igjen på skatten da :) Selv om det "bare" var 3100 kr så er jo ikke det ille når du studerte i fjor. Håper du får en fin dag :klem:

Kneet ditt kan nok protestere litt fordi du har trent mye i det siste. Ta en rolig økt på ellipsemaskin eller sykkel, ikke noen tredemølle hvis kneet ditt er vondt. Ellipse og sykkel er fint fordi du ikke får noe særlig belastning i kneet. Hvilke beinøvelser gjør du, viktig å få trent støttemuskulatur hvis du har litt problemer med knærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få igjen på skatten da :) Selv om det "bare" var 3100 kr så er jo ikke det ille når du studerte i fjor. Håper du får en fin dag :klem:

Kneet ditt kan nok protestere litt fordi du har trent mye i det siste. Ta en rolig økt på ellipsemaskin eller sykkel, ikke noen tredemølle hvis kneet ditt er vondt. Ellipse og sykkel er fint fordi du ikke får noe særlig belastning i kneet. Hvilke beinøvelser gjør du, viktig å få trent støttemuskulatur hvis du har litt problemer med knærne.

nei det er sant det :) gøy å få igjen uansett!

svarer på spm i treningsboka di jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk:

i dag har vi hatt en sånn inspektør i leiligheten og bygget vi bor i.. han har påvist at det er alvorlig tilfelle av fukt og muggsopp på soverommet, og middels tilfelle i resten av leiligheten.

vi burde altså ikke sove på soverommet.. har jo ikke gjort det på en stund heller men.

blir så matt. vet ikke helt hvor vi skal begynne og hva vi skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjefen min på mexx har fått kyssesyken og er sykemeldt i to uker, i første omgang.. :sukk:

stakkars henne.

så da må jeg ta over og få skaffet folk som kan jobbe for henne og sørge for å styre sjappa! skal bli interessant. jeg som syns jeg jobbet nok allerede :ler:

det er i slike situasjoner det er kjedelig å bare være fire stk som jobber her. de to andre er jo skoleelever og kan ikke jobbe på dagtid, så jeg blir nå stående her alene :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, kjedelig da. Både mugg og syk sjef. Når det gjelder leiligheten leier dere vel bare, så da er ikke dere ansvarlige. Når det gjelder sjefen så får vi håpe hun kommer snart tilbake. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo vi eier ser du.. E som eier den, han kjøpte den i august 2007. så det er vi som må fikse alt.. stress :dåne:

sjefen blir nok ute en stund.. men får se det positive i det - mer trening og mer penger! blir kjedelig å stå opp tidlig hele tiden, men får være flink å legge meg så jeg kommer i en god rutine også.

noen som har tips til enkle og praktiske lunsjer jeg kan lage kvelden i forveien og ta med meg på jobb? kommer til å stå alene stort sett så da får jeg ikke anledning til lunsj.

bruker å ta med middagsrester, men er jo ikke alltid det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo vi eier ser du.. E som eier den, han kjøpte den i august 2007. så det er vi som må fikse alt.. stress :dåne:

sjefen blir nok ute en stund.. men får se det positive i det - mer trening og mer penger! blir kjedelig å stå opp tidlig hele tiden, men får være flink å legge meg så jeg kommer i en god rutine også.

noen som har tips til enkle og praktiske lunsjer jeg kan lage kvelden i forveien og ta med meg på jobb? kommer til å stå alene stort sett så da får jeg ikke anledning til lunsj.

bruker å ta med middagsrester, men er jo ikke alltid det lar seg gjøre.

Aah, trodde dere bodde på studenthybel siden den var så liten jeg. Da blir det straks litt verre ja. Uff, så kjedelig da :troest:

Mer trening og mer penger er jo bra ;) Det å stå opp tidlig blir en vane etterhvert, så det klarer du sikkert fint. Greit å få inn gode rutiner på den måten.

Salater med couscous, bulgur o.l, altså uten salatbladene, kan du jo fikse kvelden før. Kanskje du kunne laget pizzasnurrer/piroger/frokostmuffins o.l en helg og fryst det ned. Bare å ta ut kvelden før, så tiner de jo. Bruker du lefser/tortillas eller lignende så blir ikke de tørre på samme måte som brød blir, heller ikke blir de ekle av å ligge ferdigsmurt i kjøleskapet, så det kan du smøre på kvelden og bare ta med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det positive er masse penger :nigo: Så da får du nyte det når du får lønning, kjøpt deg noke du ønsker deg, det fortjener du!!!

Mugg og sopp er noe dritt, men dekker ikke forsikringen en del av det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...