Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

Jeg sluttet faktisk på p-piller nå til jul og merket en stor forandring på humøret. Det er både jevnere og generelt bedre enn det var før, så jeg tror nok p-piller kan ha en påvirkning.

Ellers synes jeg det høres veldig fornuftig ut å få fortgang i psykolog prosessen, er jo ikke meningen at du skal gå rundt å ha det sånn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk alle sammen. det er koselig at dere bryr dere :hug:

og ja mischa, det føles som det er en grå sky over hodet mitt. og iblant så begynner det virkelig å regne fra den.. samtidig så sprekker det jo gjennom solstråler iblant også, og det er vanskelig å forholde seg til på en måte syns jeg, at jeg ikke BARE er lei meg men at jeg iblant blir glad og føler at ting er bra også. rart..

grafica, takk, ja jeg vet det.. det er liksom bare det at jeg syns det er vanskelig å sette ord på selv. bare er ja.. ouff. men takk :hug:

wolfmoon, ja jeg lurer på om jeg skal slutte på p-pillene. men vet ikke hva jeg skal erstatte de med liksom :klø:

de siste timene på jobb har gått greit, men tregt. er sulten og sliten. gleder meg til å komme hjem og spise middag med kjæresten min og krype opp i armene hans og se TV og så legge meg tidlig. begynner nemlig kl 9 tirsdagonsdagtorsdag, da det viser seg at sjefen nå er sykemeldt pga polypper i nesen ellernoe :vetikke:

vi så forresten De Gales Hus igår, vanvittig bra! har noen av dere sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være at du er ganske sliten? jeg får en dårlig periode når jeg jobber mye og blir sliten...

Og er ikke den filmen ganske skummel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra å høre at du har det så tøft nå vennen. :klem: Du kan bare sende meg en pm også om du trenger å lufte litt - og ikke her. Jeg vet hva du mener med det å ha en grå sky over hodet, noen ganger pøser det og noen ganger er det solsprekker der - er ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være at du er ganske sliten? jeg får en dårlig periode når jeg jobber mye og blir sliten...

Og er ikke den filmen ganske skummel?

jeg er nok litt sliten ja. men får bare stå på nå. snaaart påskeferie! 10 dager hjemme, vekk herfra og 5 av de i barcelona.

filmen er ikke skummel nei, det er en litt ja.. seriøst komedie-drama. veldig, veldig fin syns jeg da.

selvom jeg ikke er sånn utrolig fan av hun ingrid olsebø eller hva hun heter.. syns hun er litt wannabe ane dah torp i skuespillerstilen :ler:

Ikke bra å høre at du har det så tøft nå vennen. :klem: Du kan bare sende meg en pm også om du trenger å lufte litt - og ikke her. Jeg vet hva du mener med det å ha en grå sky over hodet, noen ganger pøser det og noen ganger er det solsprekker der - er ikke lett.

takk :hug: det er fint å vite at dere er her for meg.. gjør ting litt lettere. har liksom ingen jeg kan prate med her i hverdagen, IRL da. snakket mye med min kjære igår, og det var veldig fint.. men det er liksom ikke så enkelt fordi det påvirker jo han når jeg blir deprimert og lei, så jeg prøver å ikke ta det til han hveeer gang da.

snakket også med mamma og prøvde å forklare hvoradn jeg følte det, og hun forsto hun også. sa ikke så mye, og bare sa at hun gledet seg til å få meg hjem. er glad for at vi har et så godt forhold, og at hun vet/forstår at det ikke har noe med henne og alt det bra hun gjør for meg at jeg har det slik som jeg har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det ikke er bare bare å snakke med E om dette. Man bør ikke bruke sin kjære for mye til sånne ting har jeg lært, selvom de vil høre og ta del så kan det bli for mye av det gode. Om du vil snakke på msn så send meg en pm. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har det ok nå :kose: Kos deg med kjæresten i kveld! Og det er bare å poke på meg på msn hvis du har det kjipt, jeg sa jo ikke så mye i går, men lytter gjerne. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa meg Lekehusmor. Det høres ut som om dette er en blanding av p-piller, at du er veldig sliten og at du har fått en depresjon. Jeg var langt nede for et par år siden og da gjorde jeg ikke stort annet enn å være lei meg og plutselig gråte. Hadde noen få lysglimt innimellom heldigvis.

Jeg går også på Cerazette og jeg tror nok at jeg også reagerer på de ift humør. Så hvis du tror at det kan være pillene som gjør det så slutt på de. Hva med å prøve p-plaster eller p-ring??? Jeg reagerte nesten ingen ting på de ;)

Håper virkelig at du finner ut av dette, for det tar så mye energi og det er ikke ok å ha det slik.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

P-plaster vil jeg ikke anbefale, makan til herk, de datt av for ingenting og jeg følte meg ikke trygg på de... Ekkelt!

Kose på verdens beste, søteste, fineste Lekehusmor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-plaster vil jeg ikke anbefale, makan til herk, de datt av for ingenting og jeg følte meg ikke trygg på de... Ekkelt!

Kose på verdens beste, søteste, fineste Lekehusmor :klemmer:

Jeg anbefaler det på det sterkeste ;)

Jeg hadde ikke noe problemer med plastrene og jeg følte meg veldig trygg på de ettersom jeg så prevensjonen hele tiden :ler:

Men man må nesten prøve for å finne ut hva som passer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg liksom beit og klemte leppa og slo meg med flaska. utrolig klønete :ler: det blir vel også første og siste gang jeg skriker BALLESTEIN høyt i mitt liv.

.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg liksom beit og klemte leppa og slo meg med flaska. utrolig klønete :ler: det blir vel også første og siste gang jeg skriker BALLESTEIN høyt i mitt liv.

.. :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...