Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dylan thomas

Treningen her i dag besto i å la en 2-åring hoppe på magen min rett etter middag, og så leke fly med henne liggende opp langs leggene.

Utrolig hva som er til å leve med dog, så lenge en vakker eks fortsetter å si: -steike for noen magemuskler du har fått. :briller:

Dessuten blir det ratting i skogen med våpen i hånd hele helgen, så blir vel nok fysisk fostring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min del av pizzaen så hadde jeg: tomatsaus, parmesan, serranoskinke, rødløk og cherrytomater. etter den var stekt så hadde jeg på masse fersk basilikum, salt&pepper, pesto og balsamicokrem. nammmm! :sikle:

nå er jeg god og mett... skal bare hvile litt før vi skal opp til noen venner av oss og drikke litt vin og kose oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så glad for at du har funnet masse motivasjon jeg! Og at du er så klok og at jeg er glad for å ha blitt kjent med deg snupsa! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tre:

see ju l8r, alligeiter!

IIIIIIIK! Treet er tilbake!!! :lete:

Benytter herved anledningen til å unnskylde mitt fravær i bøkene deres, damer. Jeg er en slapp sopp for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Slapp sopp du liksom, du er sprengt bollemage, og jeg tror ikke noen forventer at vi er førsteprioritet i livet ditt, Alice :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg litt bedre samvittighet, Grafica. :kline:

Men jeg er en slapp sopp med nesten en kilo parmesan. Mohahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Men jeg er en slapp sopp med nesten en kilo parmesan. Mohahahaha!

MMM, parmesaaaaan :spise:

----

Lekis, gooood night sweety pie :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Håper du hadde en fin kveld i går...

Også måtte jeg bare si at jeg er veldig imponert over nyinnkjøpt bukse i str 27 altså :jepp: Også må du prøve å holde motivasjonen oppe hvis det blir tungt og trene også, ellers kommer jeg å gir deg en tupp i ræva (som vi sier der jeg kommer fra) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget pizza hørtes digg ut!

Hvordan er du blitt så flink med mat? Er det fordi du har jobbet på Bølgen & Moi, eller er det fordi du liker god mat at du fikk jobben der?

:klø:

Jeg blir hvertfall veldig imponert over middagene du lager og du må gjerne flytte til Oslo en gang og lage mat til meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kos deg i kveld vennen!

:) takk

Jeg er så glad for at du har funnet masse motivasjon jeg! Og at du er så klok og at jeg er glad for å ha blitt kjent med deg snupsa!

åå reka. så søt du er! og takk i lige måde! du er en nydelig jente. ja jeg syns også det er superdeilig å ha blitt så motivert. i dag f.eks skal jeg ikke trene, og jeg merker at jeg syns det er kjipt! :ler:

IIIIIIIK! Treet er tilbake!!!

Benytter herved anledningen til å unnskylde mitt fravær i bøkene deres, damer. Jeg er en slapp sopp for tiden.

treet ja.. det vokser og gror!

ingenting å unnskylde. bare send over litt parm du, så er du tilgitt i evig tid :mrgreen:

MMM, parmesaaaaan ----

Lekis, gooood night sweety pie

ikke spis min parmesan :slår:

håper du sov godt lucy ;)

Håper dere koser dere i kveld! :vin:

ja du det var egentlig skikkelig kjedelig. hehe. jeg var så utrolig trøtt, så drakk et glass tror jeg og så ville jeg hjem. men var der til rundt 1 da, og så sovne jeg på flekken :sove:

Håper du hadde en fin kveld i går...

Også måtte jeg bare si at jeg er veldig imponert over nyinnkjøpt bukse i str 27 altså :jepp: Også må du prøve å holde motivasjonen oppe hvis det blir tungt og trene også, ellers kommer jeg å gir deg en tupp i ræva (som vi sier der jeg kommer fra) :fnise:

ja det var helt ok - litt kjedelig ;)

forhåpentligvis skal motivasjonen holde seg oppe, jeg ser ingen grunn til at den skal synke enda hvertfall! jeg får så mye mer energi av det, det er utrolig deilig! og som skrevet over, i dag skal jeg ikke trene pga jeg jobber til 8, og det er kjiiipt :trene: forhåpentligvis ser jeg litt resultater etterhvert også, og da regner jeg med at motivasjonen bare vil stige enda mer.

Hjemmelaget pizza hørtes digg ut!

Hvordan er du blitt så flink med mat? Er det fordi du har jobbet på Bølgen & Moi, eller er det fordi du liker god mat at du fikk jobben der?

:klø:

Jeg blir hvertfall veldig imponert over middagene du lager og du må gjerne flytte til Oslo en gang og lage mat til meg :hoppe:

hmm. nei jeg vet ikke egentlig. bare har blitt veldig interessert i matlaging og vin osv de siste 4-5 årene.. og når man interesserer seg for noe, vil man jo gjerne lære mer om det, utforske det liksom. og etter at jeg begynte på bølgen har det gått til et nytt nivå liksom, for der lærer jeg jo enda mer :) fikk vel jobben fordi jeg var veldig interessert i å lære ja. og fordi jeg er så søt og blid :lillesky: haha!

når jeg flytter til oslo, for det vet jeg at jeg skal, så kan jeg invitere deg på middag :kokk:

Ha det fint i helgen.

takk i lige måde DT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin dag! God helg!! :klemmer:

jo takk du! blir en litt kjedelig dag føler jeg, for jeg får ikke trent! :ler: hvem hadde trodd at jeg skulle bli sånn!

skal jobbe fra 13-20, så blir det vel hjem å spise noe god mat og se på gullrekka.. hehe. skal jo jobbe igjen kl 12 i morgen, så blir vel ikke det helt store. hadde egentlig litt lyst å gå på kino.. men samtidig så er det jo faktisk en del bra på TV.

ikke enkelt :vetikke:

merker at jeg ikke har spesielt lyst å dra på jobb nå.. har mer lyst å dra å trene, komme hjem og fikse her og lage noe digg mat ellernoe. men men! trenger pengene :jepp:

fire uker til påskeferie i dag! søren..trodde det var tre :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende at du er så motivert! Keep up the good work. Godt det ikke bare er meg som er bitt av basillen, jeg begynte å føle meg litt rar skjønner du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...