Gjest dylan thomas Skrevet 4. mars 2009 #1001 Del Skrevet 4. mars 2009 superonsdag vettu!! neida, men jeg har visst kommet opp i 50 sider i denne tredje versjonen av min dagbok. og det kan ikke gå upåaktet hen! ellers for min egen private del er onsdag gjerne dagen hvor jeg sørger for å ha litt vin tilgjengelig og gjerne lager noe god mat - det er nemlig favoritt TV-kvelden min. Jeg har en chablis i kjøla, men det har jeg hatt siden jeg flyttet inn hit og ut fra et annet sted, og den er et symbol, så den blir vel liggende. En Munkholm Münchener kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2009 #1002 Del Skrevet 4. mars 2009 Chablis er nydelig! Jeg tar et glass jeg, chianti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 4. mars 2009 #1003 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er ingen vinelsker, men hvitt går, og chablis er kurant. Jobber med å lære meg rødt også, men virker som jeg reagerer på garvesyra eller noe, for blir nesten slått ut av hodepine av ett glass. Det finnes ikke dårlig chablis, sa en vakker kvinne en gang. Og etter en kveld hvor hun og et par venninner knerta 5 flasker etter jobb ble hun jaggu gravid også. Chablis vil du ikke høre et vondt ord om herfra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2009 #1004 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Nei, dårlig chablis finnes ikke! Itailensk rødvin blir jeg aldri tung i hodet av. Da må jeg drikke jævlig mye i så fall. Endret 4. mars 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 4. mars 2009 #1005 Del Skrevet 4. mars 2009 Så flink du er til å trene Bare husk å hvil kroppen din også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 4. mars 2009 #1006 Del Skrevet 4. mars 2009 syns det er gøy å lage ting fra bunnen av, og liker ikke tilsetningsstoffer og posevarianter er litt hitler på det der.. Der er vi ganske så like gitt! vi har vært sammen så lenge, og gjennom så mye, at jeg vil egentlig syns det er ganske så rart om vi ikke skal klare dette. han støtter meg jo 100% og syns det er veldig gøy på mine vegne at jeg skal gjøre dette som er en av drømmene mine. med internett i leiligheten er det jo relativt OK å holde kontakten også, med msn og skype osv. heldigvis er det jo bare 11 uker, ikke et år Det kommer til å gå kjempebra! Så klart dere kommer til å savne hverandre og innimellom føle at det er snakk om årevis og ikke noen uker, men det er forbigående. Det er så bra at du drar og får gjort dette; det er så lett å velge minste motstands vei og bare gjøre det kjente og enkle. Du kommer ikke til å angre, det er jeg sikker på! i tillegg i dag har min kjære samboer hatt en litt røff dag, så jeg har handlet inn til å lage god middag. spaghettini med bolognese med hvitløk, rødløk, chili, tomat og div andre krydderier, masse deilig fersk mozarella og selvfølgelig mengder av revet parmesan. og en valpolicella-vin til NAM! Jeg elsker bolognese. gleder meg til å kose meg i kveld, med goood samvittighet siden jeg har trent! var like deilig i dag som forventet, gikk litt mer gjennom programmet mitt og stilte inn vekter ogsånn. Så flink du er! Så utrolig flink du har vært, og beklager å måtte si det, men jeg tror du kommer til å bli støl i morgen For ikke å snakke om i overimorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #1007 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Du.... Idag så jeg deg på coveret til en DVD gitt. Tenke seg til. LekeHusmor pingvinen er moviestar! mistenker at det var Happy Feet du så? Jeg er stolt av deg som trente idag! tusen takk! Jeg og Smulen så deg på barne-tv i dag! Du er så søt! nåååh. så koselig! var det pingu jeg spilte i dag? Jeg har en chablis i kjøla, men det har jeg hatt siden jeg flyttet inn hit og ut fra et annet sted, og den er et symbol, så den blir vel liggende. En Munkholm Münchener kanskje... chablis er til for å drikkes! ikke spares! men klart, om den har en stor symbolsk effekt, så får den vel spares da.. Chablis er nydelig! Jeg tar et glass jeg, chianti. personlig er jeg ikke noe fan av chablis. foretrekker heller soave med rødvin derimot - holdt meg til naboen til din vin i kveld jeg, valpolicella Jeg er ingen vinelsker, men hvitt går, og chablis er kurant. Jobber med å lære meg rødt også, men virker som jeg reagerer på garvesyra eller noe, for blir nesten slått ut av hodepine av ett glass. Det finnes ikke dårlig chablis, sa en vakker kvinne en gang. Og etter en kveld hvor hun og et par venninner knerta 5 flasker etter jobb ble hun jaggu gravid også. Chablis vil du ikke høre et vondt ord om herfra... prøv deg på rødvin uten sulfiter, og med lite garvesyre. kan også være et trisk å ha godt med vann til forstår at chablis er hellig for deg.. Nei, dårlig chablis finnes ikke! Itailensk rødvin blir jeg aldri tung i hodet av. Da må jeg drikke jævlig mye i så fall. i agree! Så flink du er til å trene. Bare husk å hvil kroppen din også da. har jo hvilt i to år jo! Der er vi ganske så like gitt! Det kommer til å gå kjempebra! Så klart dere kommer til å savne hverandre og innimellom føle at det er snakk om årevis og ikke noen uker, men det er forbigående. Det er så bra at du drar og får gjort dette; det er så lett å velge minste motstands vei og bare gjøre det kjente og enkle. Du kommer ikke til å angre, det er jeg sikker på! NAM! Jeg elsker bolognese. Så flink du er! For ikke å snakke om i overimorgen! takk for gode ord - både om det ene og det andre. håper og tror du har rett ang mitt utenlandsopphold. merker når jeg legger meg om kvelden, inntil min kjære, at jeg tenker at det skal bli rart å legge seg for seg selv og leve et separat liv i 11 uker - men søren heller altså. det er ikke så lenge! og jeg er en person som forteller og deler og lar andre ta del i det jeg gjør og det jeg driver med, så det kommer helt sikkert til å gå helt fint. med "nåtidens" teknologi også, så er det jo enda lettere. skype, msn, facebook, sms, mail osv. og ikke minst skal han komme på besøk :rødme: det eneste jeg syns er litt vondt å tenke på er sånn hvis han skal ut og jeg er der nede, og så blir det dumt mellom oss, og så får man ikke ordnet opp og så er man 10000 mil unna.. men vi har allerede snakket om det, og det er jo fortsatt 6 mnd til jeg drar, så vi burde klare å få ordnet opp i den dumme "greia" der før den tid. ser ikke bort i fra at det blir mye kompiser og øl når jeg er i Barca, og det må han få styre selv - jeg vil bare at vi skal kommunisere og ha en fin tone. men som jeg har sagt tidligere, så tror jeg nesten at han kommer til å "slite" mer enn meg.. jeg kommer jo til å oppleve nye ting hver dag, se nye folk osv.. mens han skal bo her hjemme, i vår leilighet, med de samme rutinene som vi pleide å ha osv. så forhåpentligvis savner han meg masse :rødme: men det jeg faktisk er oppriktig bekymret for er at han kommer til å spise 3 forskjellige måltider om igjen og om igjen mens jeg er vekk; Grandiosa MED paprika, Grandiosa UTEN paprika og Grandiosa Lørdagspizza. så jeg må gjøre noe grundig matopplæring før jeg drar edit: utilgivelig orddelingsfeil. Endret 4. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #1008 Del Skrevet 4. mars 2009 se litt på Letterman og så leggetid. Rene Zwelleger er der nå - jeg liker hun så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mars 2009 #1009 Del Skrevet 5. mars 2009 se litt på Letterman og så leggetid. Rene Zwelleger er der nå - jeg liker hun så godt! Hun er så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 5. mars 2009 #1010 Del Skrevet 5. mars 2009 på favoritt husmora! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. mars 2009 #1011 Del Skrevet 5. mars 2009 Bare innom for å ønske deg en god dag. Var på seminar i går, og deretter på trening og så rett på konsert, så fikk ikke tid til å være på kg. Det går helt sikkert fint med deg og E selv om du reiser bort, det er jo bare 11 uker, det er ingenting Du får lære ham å lage pølser/karbonader/fisk med posepotetmos også, for ikke å snakke om toroposer, så klarer han seg sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #1012 Del Skrevet 5. mars 2009 Hun er så søt! i know! på favoritt husmora! ååå. tilbake på favorittjanne! Bare innom for å ønske deg en god dag. Var på seminar i går, og deretter på trening og så rett på konsert, så fikk ikke tid til å være på kg. Det går helt sikkert fint med deg og E selv om du reiser bort, det er jo bare 11 uker, det er ingenting Du får lære ham å lage pølser/karbonader/fisk med posepotetmos også, for ikke å snakke om toroposer, så klarer han seg sikkert takk for det! dagen har vært bra så langt hvertfall skal stikke innom hos deg for å høre hvordan konserten var! ja tror nok det går fint, kommer nok til å savne han masse, men det ER faktisk bare 11 uker og når han i tillegg kommer til å komme på besøk hvertfall en gang, så er det jo ikke mer enn kanskje 5 uker, altså litt over en mnd, vi ikke får sett hverandre. og ja jeg er stygt redd det blir mye posemat :gjeiper: får begynne å skolere han allerede nå.. og lage et lite oppskriftshefte til han! --- jaja. nå står jeg på jobb og inntar frokosten. to skiver grovt brød med grov leverpostei, og en yoghurt. ikke samtidig da og mye vann, kjenner at jeg drakk litt vin igår sov så dårlig i natt, superirriterende! blåset sånn så vinduet sto og slo, så akkurat i det jeg holdt på å sovne så smalt det til og vi måtte opp å fikse det. irriterende, for jeg var egentlig stup trøtt når jeg la meg! men men. sovnet vel rundt 2 tiden og så våknet jeg kl 7 av naboen over.. GUD JEG ER SÅ LEI AV DET! :dåne: savner å kunne få sove uten å bli vekket hveeer bidige morgen. det gikk så bra en stund, så lurer på hva som plutselig har skjedd nå :klø: anywho, så småsov jeg en time til og så var det opp. men hjalp faktisk på å gå til jobb, er så deilig med tørre gater, sol, blå himmel, vår på vei og litt energi! treningsbagen er pakket og klar og jeg gleder meg faktisk til å gå å trene etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #1013 Del Skrevet 5. mars 2009 YEAH! jeg kommer inn i str 27 i alle de tre buksene jeg har prøvd i dag! så selvom jeg ikke begynte å trene skikkelig før denne uken, så kan det se ut som at turgåingen min og det bevisste kostholdet har hjulpet litt! ny bukse innkjøpt! superfin jeans, i sånn klassisk jeansfarge, bootcut. har ønsket meg en bootcut bukse lenge, syns det er så stilig, spesielt til lave sko om sommeren ogsånn. og det hele iiii str 27! skal innrømme at jeg gjerne kan ta av noen cm til før den ser superfin ut på, fordi for øyeblikket tyter det litt ekstra ut over kanten men i'm getting there! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. mars 2009 #1014 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jøss.. det tok ikke lang tid før du smatt inn i bittesmå bukser Jeg har brukt 27 én gang og da var jeg altfor tynn Spiste godt og mosjonerte mye, men alle andre trodde jeg hadde spiseforstyrrelser Det er blitt mye vanskeligere å gå ned i vekt siden Jeg går bare opp jeg Åååhhhh deprimert... Endret 5. mars 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #1015 Del Skrevet 5. mars 2009 Jøss.. det tok ikke lang tid før du smatt inn i bittesmå bukser Jeg har brukt 27 én gang og da var jeg altfor tynn Spiste godt og mosjonerte mye, men alle andre trodde jeg hadde spiseforstyrrelser Det er blitt mye vanskeligere å gå ned i vekt siden Jeg går bare opp jeg Åååhhhh deprimert... du da du er jo i gang du også! vi skal bli finfine bikni-babes! det skal sies at jeg er veldig liten da, jeg er 162 høy og generelt en "petite" eller hva de kaller det.. smale, høye hofter og smale skuldre og ja.. liten E sier at jeg er den minste personen han har sett. det er litt drøyt syns jeg da. jeg har lagt på meg veldig merkelig - på overarmene, bittelitt på lårene og resten på magen. skikkelig ølvom, jeg ser direkte gravid ut! så det siste året har jeg ikke følt meg så veldig petite og lekker, mer som en liten stubbe og det skal også sies at jada, jeg fikk på meg buksene, men jeg er avhengig av å ha en ganske løs overdel hvertfall de nærmeste mnd MEEEN jeg fikk de på meg, uten å måtte bruke tang osv! jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 5. mars 2009 #1016 Del Skrevet 5. mars 2009 27? Er det sånn jeansstørrelse som hos oss gutta? Jeg har gått fra 34/35 til 30/31 der siden desember nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2009 #1017 Del Skrevet 5. mars 2009 Litt på tynne flisa! Du spilte Pororo på tv i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 5. mars 2009 #1018 Del Skrevet 5. mars 2009 Størrelse 27 Ja, da trenger du jammen meg ikke å slanke deg.... Føler meg blube feit her jeg sitter nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. mars 2009 #1019 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg også *drømmer seg tilbake til 4. klasse når jeg kunne gå i så små klær* Seriøst, så tynn har jeg aldri vært!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #1020 Del Skrevet 5. mars 2009 uff jenter da. det var ikke sånn ment! men som jeg sa, så er jeg veldig liten. liten benbygning også. derfor høres det så tynt ut. jeg er jo bitteliten, 162 høy bare, og veeldig smale hofter! så ikke føl dere svære! nå har jeg kommet fra jobb og trening - feels so good! kjørte samme programmet i dag, bare 20 min oppvarming isteden for 15. var så rød i trynet når jeg gikk hjem møtte min kjære på veien og så har vi vært innom polet og kjøpt inn litt vin til å fylle vinstativet, og så har vi handlet mat. nå har vi lagd hjemmelagd pizza sammen, superkoselig den står i ovnen og snart er det mat! er såå sulten har endelig fått lønn, utrolig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå