Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen til E.

Og jeg synes det høres riktig ut å velge Barcelona som første valg. Ha en flott dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle oppdatere meg litt, men så har du skrevet så sjukt masse at jeg har lissom ikke tid nå. Men, lykke til med valget ditt.

Jeg hadde aldri klart og bestemt meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barcelona er søkt på! :jepp:

ooh for en dag! vært på kurs fra 9-14. morsomt egentlig, har lært litt av hvert. jeg har et rundt ansikt, og jeg bør holde meg til kalde farger. jeg bør også fokusere mer på midjen min, og ikke bruke klær for å gjemme meg bort :gjeiper:

så har jeg vært å handlet da. skal jo bake kake og muffins, og så skal jeg lage indisk mat til i kveld. kjøttet ligger til marinering allerede, og den syrlige agurk-raitasalaten er ferdig også. nå skal jeg snart gå i gang med å bake kaken, skal lage en sjokoladekake med mørkt trekk og vaniljekrem inni. veldig god :sikle:

fant ut at jeg hadde en byttelapp på H&M til 300 kr, så har vært innom og fått plukket med meg en fin cardigan i gave til E også. koselig at han får NOE på dagen sin liksom, selvom jeg er ganske blakk.

har også vært innom polet, og kjøpt to flasker vin. en til maten, Gentil Hugel. har lest mye om den rundt omkring på KG, så gleder meg til å prøve den. og så en "enklere" merlot, til å ha til kakene og kos bare.

E kommer hjem 7, så har tre og en halv time på meg. burde gå greit! må lage en liten tidsplan:

16:00 - bake kake, pynte kake

16:45 - gjøre klar litt mer til maten, steke naanbrødene jeg har bakt

17:00 - lage muffins

17:30 - støvsuge og rydde fort

18:00 - dusje

18:30 - begynne på maten og dekke på mens jeg gjør det

19:00 - spise

sånn ca hvertfall. det burde vel gli greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh.. så trøtt jeg egentlig er :Gjesp:

har veeeeeldig lyst å bare ta meg en liiiten halvtime på sofaen :rolleyes:

men må hvertfall få bakt kake først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16:00 - bake kake, pynte kake

16:45 - gjøre klar litt mer til maten, steke naanbrødene jeg har bakt

17:00 - lage muffins

17:30 - støvsuge og rydde fort

18:00 - dusje

18:30 - begynne på maten og dekke på mens jeg gjør det

19:00 - spise

nå er jeg litt bak ja. men det burde gå greit. skal bare løpe fort gjennom dusjen! :jepp: og så begynne på maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Håper dere får en kjempekoselig kveld ja :)

-------------

Også må jeg bare kommentere det du sa om at du tror problemene dine blir bedre hvis du reiser, vel jeg har vært der og gjort det, og jeg følte at det hjalp meg veldig på veien til å bli bedre. Det hjalp veldig (for meg) å starte helt på nytt med blanke ark hvor ingen kjente meg og de problemene jeg hadde slitt med før. Og nå har du jo søkt også, dette blir bra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du fikk på deg noen klær også, selvom det ikke sto noe sted på den planen din. Hvis ikke vil jeg jo si at det var en fantastisk fin bursdagsgave til E - deg naken når han kommer hjem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nòtt, u got me! :ler: jeg sto i bare forkle når han kom hjem. da smilte han godt :ler:

nå har vi spist deilig mat, kylling tandoori, med agurk-raitasalat til, hjemmelagd mango chutney med chili, hjemmebakte naanbrød med koriander og ris til :spise: og drukket en veldig god vin fra Alsace, Gentil Hugel. nam nam, perfekt til indisk, sterk mat! han har fått gaver, og er veldig fornøyd. om en halvtimes tid så kommer to vennepar av oss for å spise kaker og drikke vin. jeg har lagd sjokoladekake, muffins og vannbakkels :nigo:

og wolfmoon, så bra å høre! nå ble jeg lettet :nigo: takk for at du delte med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nòtt, u got me! :ler: jeg sto i bare forkle når han kom hjem. da smilte han godt :ler:

:skratte: Jeg er sabla god til å gjette altså. :fnise: Regner med at han var storfornøyd da ja. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Oooh, fancy ;)

Bare hyggelig å dele, er jo det som er så fantastisk med KG, man finner ut at man ikke er så alene om ting som man faktisk føler seg. Og tiltross for at jeg liker å være spesiell, så er det en deilig følelse at andre vet hvordan man har det fordi de har gått igjennom det samme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er storimponert over skjema og gjennomføring - at det ikke var meninga å ende opp i den bekledningen (eller mangel på sådan) trenger jo ingen å vite. :fnise:

Tror jeg hadde :dåne: sånn midt mellom naanbrød og muffins et sted.

Har lest og oppdatert meg i boka di selv om jeg ikke har skrevet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...