Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica

Neinei! Jeg tenkte kanskje hun angret på det hun skreiv og sletta boka. Hun står fortsatt som moderator på profilen hennes hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble bekymret, etter det hun skrev sist jeg var innom dagboka hennes nemlig.

Spør på personlige meldinger jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er etterlyst ser jeg. :) Jepp, jeg slettet den nye dagboka mi fordi jeg trengte å tenke litt. Som jeg skrev i det siste innlegget i boka mi er jeg ikke sikker på hvor skuffet jeg skal bry meg om å være. Føler at jeg ble litt punktert - men så tenker jeg at det ikke burde komme som en overaskelse at folk juger så det renner her inne. Kommer sterkere tilbake. :)

I mellomtiden kan vi jo :kline: litt/mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt har ordnet seg lekis. :klemmer:

Alice: jeg sier som Grafica - hvordan skal vi få vite hvordan det går med bolla uten boka di???? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Jeg er etterlyst ser jeg. :) Jepp, jeg slettet den nye dagboka mi fordi jeg trengte å tenke litt. Som jeg skrev i det siste innlegget i boka mi er jeg ikke sikker på hvor skuffet jeg skal bry meg om å være. Føler at jeg ble litt punktert - men så tenker jeg at det ikke burde komme som en overaskelse at folk juger så det renner her inne. Kommer sterkere tilbake. :)

I mellomtiden kan vi jo :kline: litt/mye.

Nå ble jeg jo ikke nysgjerrig i det hele tatt, som ikke har fått med meg den nye boka :sjenert: Håper det er bra med deg iallefall :) Og :kline: kan vi jo alltids :nigo:

Og Lekehusmor: Så bra det ble en slik flott og fin avslutning på gårsdagen! Han er en ekte romantiker innerst inne, han godeste E! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å se at du enda er i live alice! :klemmer:

håper alt er bra med deg og bolla.

nå driver jeg å stuller og steller her hjemme, etter en særdeles koselig morgen :rødme: våknet kl 10 begge to og var uthvilte, så deilig altså!

nå skal jeg pakke ferdig, og så skal jeg støvsuge og ta oppvasken, så blir det så fint her..

må nesten lage en liste ;)

og jeg trenger også en pakkeliste!

to do:

- pakke

- rydde

- støvsuge

- vaske fort over badet

- ta oppvasken

- spise god frokost og se på Grey's :)

- notere ned ref. nr på flyet.

pakkeliste:

- klær

- superundertøy

- mobillader

- ipod + lader

- bøker

- toalettsaker

- kuldekremen min

- presangene til mamma og tante

- kamera + lader

- solbriller

- inhalatoren min

- sov-i-ro ørepropper

jeg tror jeg dropper å ta med meg noen form for smykker. jeg har nemlig en tendens til å glemme sånne ting på ferier.. og jeg finner ikke kjede mitt :( jeg vet det er her i leiligheten, men jeg finner det bare ikke altså :vetikke: må lete litt. isåfall tar jeg med meg det og den ene ringen min, som jeg har på meg uansett hva jeg gjør. men klokken og de litt større ringene tror jeg at jeg lar ligge.

vurderer å ta taxi til flyplassen, det koster bare 100 kr mer, og da slipper vi å gå i et kvarter og drasse på bagene våre gjennom snøen.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som vet hva den sangen på den cola reklamen som går på tv nå om dagen heter?

litt sånn happy, en mann og en dame som synger begge to.. noe sånn liiiivin' tatata.. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to do:

- pakke

- rydde

- støvsuge

- vaske fort over badet

- ta oppvasken

- spise god frokost og se på Grey's

- notere ned ref. nr på flyet.

pakkeliste:

- klær

- superundertøy

- mobillader

- ipod + lader

- bøker

- toalettsaker

- kuldekremen min

- presangene til mamma og tante

- kamera + lader

- solbriller

- inhalatoren min

- sov-i-ro ørepropper

så deilig det skal bli med FERIE!

jeg tar ikke med eplet mitt, så kommer nok ikke til å oppdatere meg så mye.. men stikker nok innom en liten tur, da eplet til E skal være med ;) ønsker hvertfall alle en GOD VINTERFERIE! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

God ferie, jeg har også tatt vinterferie nå. Deilig å vite at man slipper å stå opp tidlig og mase rundt i kulda hvis man ikke har lyst :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

jeg skal på fjellet alice :fnise:

nå er jeg heime hos mor! trivelig. så er det avreise om 20 min! solen stråler og alt er klart for en deilig uke med vinterferie.

håper alle har en bra helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ferie LekeHusmor! Heldig du er som har vinterferie.. det har nemlig ikke jeg :trist:

Håper du og kjæresten får en fin tur sammen, det trenger dere :Nikke:

Godt med avbrekk fra hverdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...