Gjest Gjest_leah_* Skrevet 22. januar 2009 #1 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg trenger klær! Og finner at det er vanskelig å passe inn i klær fra H&M eller denslags kjeder lenger...str 38 er ikke lenger hva den var! Jeg er 36+ og høy, slank og mørk. Men jeg har barn og er over den tiden da korte topper og lave bukser var pent. Jeg er heller ikke kjerring. Hvilke butikk anbefaler du? Prisklasse gjennomsnitt 400-600 for et plagg. Er ikke snobbete, ikke glad i for mye juggel. Liker klassisk stil. Bukse og jakke, olabukse med topp, gjerne lange kjoler. Og hvilke farger passer mørkt hår (med et og annet grått i)? Lys hud men ikke kefir eller rosa. Jeg har også mer enn en Bcup. Om det har noe å si. Ditt beste tips til butikker for meg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 22. januar 2009 #2 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg syns PM-kjeden har en del fint til voksne damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_leah_* Skrevet 22. januar 2009 #3 Del Skrevet 22. januar 2009 De har utsalg her jeg bor! Skal gå innom. Litt mye pastell og blomster kanskje? Jeg er gammel MC babe... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamilia Skrevet 22. januar 2009 #4 Del Skrevet 22. januar 2009 Er et par år yngre enn deg, og ikke spesielt høy, men ellers matcher beskrivelsen ganske bra. Har shoppet en del i den senere tid på kjeder som Match og B-Young. Jeg finner sjelden mange plagg på hver plass jeg kunne tenke meg til, men et og annet her og der. I tillegg bestiller jeg endel klær på ebay. Farger jeg trives i, er lilla, turkis, dus orange, rosa (ikke babyrosa) og nøttebrunt. Men det er så store variasjoner i hudtoner, at man må nesten bare prøve seg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå