Suzy Skrevet 27. juni 2003 #1 Del Skrevet 27. juni 2003 Sinnssykt fin avatar!!!! Jeg lo så jeg nesten ikke klarte å gå ut av kinosalen da jeg så den... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. juni 2003 #2 Del Skrevet 27. juni 2003 Ja, den er helt konge!!! Får lyst til å løpe rundt og skrike aaaaaaaahhh ....iiiiiihhhhhhh hele dagen! hehe... Har jeg fortalt at jeg har gått på skole på Elverum forresten?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juni 2003 Nei det har du ikke fortalt! Likte du deg her? Ikke svar om du skal si noe stygt om elverumsingene! Ble helt inspirert jeg gitt - kanskje jeg skal leie film i kveld - le litt? Han er best når han skal tø opp nøtta si over bålet og den blir til et digert popcorn... Det ansiktsuttrykket *tørker lattertårer* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. juni 2003 #4 Del Skrevet 27. juni 2003 Var to fine år ja! Var i avisen et par tre-fire ganger også jeg.... hehe... Men det er laaaaangt til havet da!.... :-? Liker best når han blir kastet ut over stupet, får tak i ei nøtt og blir SÅ lykkelig... før han ser ned og: Aaaaaangst!.... hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 27. juni 2003 Savner vel ikke havet når du har Sagtjernet! Avisen også... nå ble jeg skikkelig nysgjerrig! :-? Også et stort øyeblikk - enig - ble så imponert over animasjonen av denne figuren. Han er et ekte ekorn, masse rykkete, raske bevegelser, men selvfølgelig med et følelsesspekter som Donald Duck Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. juni 2003 #6 Del Skrevet 27. juni 2003 Friidrett -94-95 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 27. juni 2003 Hm.... *tenker knallhardt* :-? Dette finner jeg ikke ut av. Kommer sterkere tilbake når jeg har tenkt litt mer, Lasse :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. juni 2003 #8 Del Skrevet 27. juni 2003 Tips: Kjenner du noen i Friidrett/avis-familien Lyngstad kanskje?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 27. juni 2003 Jepp! Dvs kjenner i form på hils med - ikke kjenner godt Faktisk kjenner jeg Ole K. Lyngstad bittelitt - vært der på jobbintervju Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. juni 2003 #10 Del Skrevet 27. juni 2003 Kjente O.K, Anders og Hanne godt jeg ja... Treffer du Hanne får du hilse spesielt da, så får du se på hvordan hun reagerer og rapportere hit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #11 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg gjetter på Faglærer idrett...... Altså kropperne på bord to og tre fra kantinedisken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. juni 2003 #12 Del Skrevet 27. juni 2003 Jepp!!!... Jeger en kropper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #13 Del Skrevet 27. juni 2003 Bord 2 eller bord 3? Når jeg ser på avataren din er det ikke så vanskelig å se at det er langt borti ti år sia.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 27. juni 2003 De satt på bord 3.... Administrasjonen på bord en - rett ved disken. Der har jeg sittet Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #15 Del Skrevet 27. juni 2003 Kropperne måtte ha to bord i min tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. juni 2003 #16 Del Skrevet 27. juni 2003 hallo.... Grunnfag satt ved ett bord, 2. ved et annet og 3. ved et eget.... Menger seg ikke med hvem som helst da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #17 Del Skrevet 27. juni 2003 Du sier noe... det gjorde ikke vi heller Men så hadde vi vindusbord, vi da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. juli 2003 #18 Del Skrevet 2. juli 2003 Restitusjon er viktig, og vi hadde kortest vei til disken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå