Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller alle de høyrevridde forumsrasistene på stort sett alle norske fora venneløse samfunnstapere?

Man må jo ha gjort det rimelig dårlig i livet for å være så besatt av rase, opprinnelsesland og "sossialisme" som disse.De fremstiller alt som om vi var på randen av en borgerkrig med muslimer og andre innvandrere. Sosialistene trekker selvfølgelig i trådene, og har et ønske om å ruinere dette landet for å fylle egen lommebok. Diktator Ztoltenberg og hans lakei Jonaz Gahr Ztøre har skakkjørt Norge, fra å være et av verdens rikeste land er vi nå en bananrepublikk invadert av muslimer med en BNP på linje med Øst-Europeiske nasjoner.

Få dere et liv, tapere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så er man imot sosialistsidens innvandrerpolitikk, så er man automatisk en rasistisk taper?

Du generaliserer jo vel så mye som enkelte høyreekstremister.

Skrevet (endret)
Så er man imot sosialistsidens innvandrerpolitikk, så er man automatisk en rasistisk taper?

Du generaliserer jo vel så mye som enkelte høyreekstremister.

Les tråden min igjen. Jeg er selv imot sosialistenes innvandringspolitikk, men det var ikke det jeg reagerte på, jeg reagerte på måten de fremstiller innvandringsproblemet, politikken regjeringen har ført, og Norge som samfunn.

Noter deg også den delen hvor jeg nevner at disse er besatt av RASE og NASJONAL TILHØRIGHET. Man må være en rimelig stor taper om alt man kan være stolt av er en hudfargen sin og hvor man er født, to ting man ikke har noen som helst kontroll over.

...du bekrefter mine fordommer

Endret av Furstina
Skrevet (endret)
Les tråden min igjen. Jeg er selv imot sosialistenes innvandringspolitikk, men det var ikke det jeg reagerte på, jeg reagerte på måten de fremstiller innvandringsproblemet, politikken regjeringen har ført, og Norge som samfunn.

Noter deg også den delen hvor jeg nevner at disse er besatt av RASE og NASJONAL TILHØRIGHET. Man må være en rimelig stor taper om alt man kan være stolt av er en hudfargen sin og hvor man er født, to ting man ikke har noen som helst kontroll over.

...du bekrefter mine fordommer.

Hvilke fordommer er det jeg bekrefter? At høyreekstreme (som jeg ikke er en del av) ikke har venner?

Ordlegging er kanskje ikke din sterkeste side, iom at du må ty til spydigheter.

Endret av Furstina
Skrevet

Min oppfatning av rasister er at de har en innsnevret oppfatning av verden, og har kun utgangspunkt i sin egen kultur. Dem har kanskje tendenser til ikke å være åpen til noe nytt, men å holde på det gamle "trygge". En form for "rase innadventethet" kanskje?

Tviler på at en internasjonalistisk person som feks liker å reise mye og bo i andre land bruker å være rasistiske, i og med at dette hadde ført til ulemper for individet på evt reiser og bosettelse.

Men fins vel ulike grader av rasister, og mennesker er vel av natur laget for å ha en type "tilhørighet", og det skal kanskje litt til for å overkomme dette!

Skrevet

Det er et faktum at det hersker store biologiske forskjeller mellom menneskerasene, og at evner og adferd i stor grad kan tilbakeføres til disse medfødte, genetiske raseforskjellene.

At folk da innser at deres egen rase står overfor en stor trussel er naturlig, likeså at de velger å reagere.

TS har sannsynligvis tapt en del debatter i politiske fora mot oppegående nasjonalister, og vil nå avreagere som en unge i trassalderen for å få ut frustrasjonen over ikke å strekke til i en politisk debatt.

Skrevet
At folk da innser at deres egen rase står overfor en stor trussel er naturlig, likeså at de velger å reagere.

Hva er det du er redd for, egentlig?

Skrevet
Er det bare meg eller alle de høyrevridde forumsrasistene på stort sett alle norske fora venneløse samfunnstapere?

Man må jo ha gjort det rimelig dårlig i livet for å være så besatt av rase, opprinnelsesland og "sossialisme" som disse.De fremstiller alt som om vi var på randen av en borgerkrig med muslimer og andre innvandrere. Sosialistene trekker selvfølgelig i trådene, og har et ønske om å ruinere dette landet for å fylle egen lommebok. Diktator Ztoltenberg og hans lakei Jonaz Gahr Ztøre har skakkjørt Norge, fra å være et av verdens rikeste land er vi nå en bananrepublikk invadert av muslimer med en BNP på linje med Øst-Europeiske nasjoner.

Få dere et liv, tapere.

Du har rett, det er en gruppe (eller en person som skriver jævla mange innlegg) som har antipatier mot både sosialisme, innvandring og raseblanding.

Kan jeg tippe at det skyldes at disse blir stemplet som onde av svært mange i samfunnet som har monopolisert synet på hva som er rett og galt?

Skrevet
Det er et faktum at det hersker store biologiske forskjeller mellom menneskerasene, og at evner og adferd i stor grad kan tilbakeføres til disse medfødte, genetiske raseforskjellene.

TS har sannsynligvis tapt en del debatter i politiske fora mot oppegående nasjonalister, og vil nå avreagere som en unge i trassalderen for å få ut frustrasjonen over ikke å strekke til i en politisk debatt.

Nøyaktig hva er du egentlig redd for?

Kan du ikke bare leve ditt liv med en hvit kvinne og få hvite barn, og ferdig med det? Eller er du virkelig en mann? På et kvinneforum?

Det er små biologiske forskjeller, ikke store nei!

Les den du:

http://www.thetech.org/genetics/ask.php?id=32

Og den kanskje...(Om din teori hadde blitt for ekstrem)

http://www.thetech.org/genetics/ask.php?id=131

Skrevet
Nøyaktig hva er du egentlig redd for?

Det er mange som frykter at deres eget folk og kultur skal bli fortrengt, utvannet og så dø ut.

Den store fiolosfen Edmund Burke (som regnes som konservatismens grunnlegger) så på et folk som en ubrutt kjede der hver generasjon bygde forrige generasjons erfaringer, kunnskap og verdier og overlot "stafettpinnen" videre til den neste.

Sett fra et slikt perspektiv er vi en del av noe større enn oss selv, en nasjon, et samlet folk, der vårt liv (delvis). Man identifiserer seg da i stor grad med tidligere generasjoner. Ved at folket dør ut, mister man da også en del av en selv. Mange føler at de jobber hardt for å etterlate seg en verdifull arv til sine etterkommere og landsmenn som man identifiserer seg med, fremfor å overgi alt som nordmenn (både nålevende og tidligere generasjoner) til Muhammed og Ali.

Kan du ikke bare leve ditt liv med en hvit kvinne og få hvite barn, og ferdig med det? Eller er du virkelig en mann? På et kvinneforum?

Det akter jeg da også å gjøre.

At jeg, som mann, er på et kvinneforum har (som jeg tidligere har nevnt i andre tråder) å gjøre med at jeg ønsker å oppsøke og reparere feminister.

Det er små biologiske forskjeller, ikke store nei!

Les den du:

http://www.thetech.org/genetics/ask.php?id=32

Og den kanskje...(Om din teori hadde blitt for ekstrem)

http://www.thetech.org/genetics/ask.php?id=131

Såklart det er store forskjeller!

Alle organismer tilpasser seg sitt miljø, det er elementær biologi.

Det er derfor en naturvitenskapelig NØDVENDIGHET at forskjellen mellom negrene og hvite er like stor som forskjellen i miljøet i Afrika og i Europa.

Mennesker deler 98% av sitt arvemateriale med sjimpanser, så dersom en forsker sier at vi er "99% like" eller noe i den retning så er det irrelevant, og politisk inspirert propaganda for å forlede folk til å tro at de REELLE forskjellene mellom rasene er langt mindre enn hva tilfellet er.

Visse fakta:

1) IQ er i meget stor grad medfødt.

2) De forskjellige rasene har svært variabel IQ. Snittet for Afrikanere bosatt i Afrika er f.eks. på rundt 70. Mennesker med 70 i IQ blir i Vesten stemplet som tilbakestående i mild grad ("borderline retarded").

3) Enkelte sykdommer rammer utelukkende svarte (f.eks. sigdecelleanemi).

På den annen side er over 90% av verdens befolkning laktoseintolerante, mens de fleste skandinaver kan bøtte nedpå melk (selv drikker jeg i underkant av tre liter om dagen). Dette fordi vi har gener som gjør at vi tåler laktose i langt større grad, som følge av miljøtilpasning (de som ikke tålte melk hadde en tendens til å dø ut her i Norden).

At indianerne døde som fluer som følge av sykdommer vi i Vesten bare ristet av oss har å gjøre med forskjeller i immunforsvaret, igjen et eksempel på betydningen av rasebiologiske forskjeller.

Skrevet

Er du klar over hvor mange laktoseintolerante nordmenn det finnes her i landet?

Skrevet
Den store fiolosfen Edmund Burke (som regnes som konservatismens grunnlegger) så på et folk som en ubrutt kjede der hver generasjon bygde forrige generasjons erfaringer, kunnskap og verdier og overlot "stafettpinnen" videre til den neste.

Hvorfor kan ikke denne stafettpinnen funke globalt da? Om Ola finner ut at det å respektere damer er fint, så kan ikke Ali adoptere de verdiene? Hjelper ikke at vi i norge sitter og har det bra i skogflekken vår, når det er en milliard problemer utenfor.

At jeg, som mann, er på et kvinneforum har (som jeg tidligere har nevnt i andre tråder) å gjøre med at jeg ønsker å oppsøke og reparere feminister.

Og det gjør du ved å gnåle om at blonde damer ikke burde pule negere?

2) De forskjellige rasene har svært variabel IQ. Snittet for Afrikanere bosatt i Afrika er f.eks. på rundt 70. Mennesker med 70 i IQ blir i Vesten stemplet som tilbakestående i mild grad ("borderline retarded").

Næh, så rart de scorer lavt med tanke på de sosiale tilstandene der nede. Hvordan skal du ha tid til å lese algebra når du sliter nok med å skaffe mat til familien?

Dette fordi vi har gener som gjør at vi tåler laktose i langt større grad, som følge av miljøtilpasning (de som ikke tålte melk hadde en tendens til å dø ut her i Norden).

Det finnes stammer i afrika som tåler melk.

Skrevet
Hvorfor kan ikke denne stafettpinnen funke globalt da? Om Ola finner ut at det å respektere damer er fint, så kan ikke Ali adoptere de verdiene? Hjelper ikke at vi i norge sitter og har det bra i skogflekken vår, når det er en milliard problemer utenfor.

Fordi stafettpinnen er genetisk. Det er mitt kjøtt og blod som skal arve det jeg etterlater meg.

Og det gjør du ved å gnåle om at blonde damer ikke burde pule negere?

Jeg har mer enn én agenda gående.

Næh, så rart de scorer lavt med tanke på de sosiale tilstandene der nede. Hvordan skal du ha tid til å lese algebra når du sliter nok med å skaffe mat til familien?

Og hvem er årsak i de tilstandene? Jo, det er de selv ansvarlig for!

Vi hadde slett ikke bedre forutsetninger her i Vesten for 10 000 år siden, tvert i mot, vi har hardere klima, dårligere jordsmonn og mindre naturressurser.

Dette førte imidlertid til at kun de smarteste overlevde, så på sikt ble vi rikere som følge av at vi utviklet høyere og høyere IQ.

Det har blitt skrevet en bok som heter "IQ And the Wealth of Nations" som tar for seg sammenhengen mellom verdiskapning og IQ på nasjonalt nivå.

Det finnes stammer i afrika som tåler melk.

Ja, det finnes andre folkeslag som også har utviklet laktosetoleranse som følge av at de i likhet med oss har hatt et kosthold bestående av mye melk. Å være laktosetolerant er ikke unikt for nord-europeere, men det er uforholdsmessig mange som tåler laktose her. Dette er noe som er nedarvet og som skiller oss fra de fleste andre folkeslag i verden.

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Jeg tror at en del innvandringsfiendtlige blander begrepene rase og kultur.

Jeg har ingen som helst problemer med å se at det er forskjell på norsk kultur og f.eks. somalisk kultur. Dette gjelder da religiøs kultur, arbeidskultur osv. Jeg ser også helt klart at det å gjøre knefall for de som kommer inn i vårt land som flyktninger og si at vi må tilpasse vår kultur til deres kultur er å utradere vår egen. Et godt og ferskt eksempel på dette er at man nå ønsker å endre blasfemi paragrafen slik at det skal bli forbudt å komme med "kvalifiserte" negative utsagn som kan oppfattes støtende om en annen persons religion. For noe vrøvl ...

Det å oppleve andre sin kultur enn sin egen kan være positivt. Men når noen kommer hit til landet så kommer de til Norge. Til vår kultur. Jeg er meget stor tilhenger av at de da værsågod får følge de regler og lover som finnes i dette landet og hvis deres religion eller kultur ikke passer med vår så er det de som kommer hit som må tilpasse seg.

Dette har INGENTING med hudfarge å gjøre.

Hvis jeg flytter til Tyskland eller India så må jeg mest sannsynlig lære meg det lokale språket og tilpasse meg dette landets kultur, jeg kan ikke forvente at alle forstår min norsk eller min norske arbeidskultur. Så enkelt er det. Og så vanskelig.

Gjest Kynisk Nihilist
Skrevet

Unnskyld, dette er en høna eller egget debatt. Støtter innsigelsen til konservativ mann her. Selvfølgelig, en mongo-kultur har andre seleksjonsmekanismer, men det er også en grunn til at denne mongo-kulturen ikke har forandret seg slik vår har. Hva det er, er ikke like godt å si. Miljøet, eller små genetiske forskjeller.

Gjest Kynisk Nihilist
Skrevet
Hvis jeg flytter til Tyskland eller India så må jeg mest sannsynlig lære meg det lokale språket og tilpasse meg dette landets kultur, jeg kan ikke forvente at alle forstår min norsk eller min norske arbeidskultur. Så enkelt er det. Og så vanskelig.

Vel, jeg er uenig. Jeg tilpasser meg ingen. Om jeg bor i Tyskland, så tåler jeg heller at folk ikke liker meg, istedenfor å gjøre det til et ideal å bli mest mulig lik den fuckings fascistiske autoritetstro kulturen de har der nede. Er det bare i Norge jeg har "rett" til å være meg selv, fordi jeg ble født her?

Skrevet

Dette er bare ren løgn! Skulle tro at det nå var allmenn kunnskap at det ikke er større genetiske variasjoner mellom "rasene" enn innad. Dette er grunnen til at begrepet "rase" ikke brukes av biologer for å skille mellom forskjellige mennesketyper. Det finnes bare én menneskerase! Slutt å ljuge!

Skrevet
Vel, jeg er uenig. Jeg tilpasser meg ingen. Om jeg bor i Tyskland, så tåler jeg heller at folk ikke liker meg, istedenfor å gjøre det til et ideal å bli mest mulig lik den fuckings fascistiske autoritetstro kulturen de har der nede. Er det bare i Norge jeg har "rett" til å være meg selv, fordi jeg ble født her?

:skratte: fuckings fascistiske autoritetstro kulturen?

Skrevet
Dette er bare ren løgn! Skulle tro at det nå var allmenn kunnskap at det ikke er større genetiske variasjoner mellom "rasene" enn innad. Dette er grunnen til at begrepet "rase" ikke brukes av biologer for å skille mellom forskjellige mennesketyper. Det finnes bare én menneskerase! Slutt å ljuge!

Du tar feil!

At det er store forskjeller innad i menneskerasene er irrelevant.

Man kan ikke se på DNA under ett og si "det genet var felles, det også" osv. for så å tallfeste de.

Grunnen til dette er at man da plasserer gener som styrer irrelevante ting (som fasongen på tåneglene dine) med langt viktere ting (som temperament, IQ osv.).

Det er for øvrig IKKE korrekt at vitenskapsmenn har avskaffet rasebegrepet.

En kjent forsker som har brukt mye tid på raseforskning er Dr. Rushton, som blant annet har skrevet boken "Race, Evolution and Behaviour":

" J. P. Rushton's book Race, Evolution, and Behavior collected and analyzed many of the data sets on race differences in brain size and intelligence and personality and temperament first noted by Darwin, Galton, and other 19th century visionaries. Using evidence from psychology, anthropology, sociology and other scientific disciplines, Race, Evolution, and Behavior shows there are at least three biological races (subspecies) of man - Orientals (i.e., Mongoloids or Asians), Blacks (i.e., Negroids or Africans), and Whites (i.e., Caucasoids or Europeans)."

http://www.charlesdarwinresearch.org/reb.html

Et sitat fra Rushton er for øvrig dekkende for det vitenskapelige miljøet syn på raseforskjeller (fritt sitert):

"Det finnes intet tema der avviket mellom hva forskere mener og hva politikere og allmenheten forfekter enn temaet raseforskjeller blant mennesker".

Selv om mange biologer unngår ordet "rase" av politiske årsaker og i stedet snakker om "menneskegrupper" og "etniske grupper", så er fortsatt snakk om det samme: genetiske forskjeller mellom ulike folkegrupper.

Det er et faktum at snitt-IQ for forskjellige folkeslag er som følger:

1) Orientalere - 105

2) Hvite - 100

3) Arabere, indere, pakistanere - 85

4) Negroide - 70-75

Her er for øvrig et kart som viser den geografiske fordelingen av IQ i verden:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:AverageIQ-Map-World.png

Som vi ser går skillelinjene for IQ langs etniske linjer. Det er jo et tankekors.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...