alexandra86 Skrevet 21. januar 2009 #1 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei Jeg vurderer å kjøpe meg en bikini fra Victoria secret. Men jeg er litt usikker på størrelsen på bikinien. Jeg bruker her hjemme small i truse og 70A( 75A) i bh. hvilke størrelse blir det på victoria secret siden? Kjedelig å kjøpe en for stor bikini. :gjeiper: Jeg lurer også på hvor mye man må betale i frakt og eventuelle fraktgebyr. Håper noen kan svare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cottoncandy Skrevet 21. januar 2009 #2 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg har to bikinier fra Victoria's Secret, de er helt normale i størrelsen så vil tro du kan velge samme str. som her hjemme 70A er 32A, 75A er 34A. Er en stund siden jeg har handlet derfra nå, men frakten har de gangene jeg har handlet der kommet på rundt 30 dollar. Handler du for over 200 kr må du også regne med toll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 #3 Del Skrevet 21. januar 2009 mål deg og omregn det til usa inches på onlineconversion.com noen bikini overdeler har cup ,da blir det regnet annerledes.men skjekk size kartet deres. bestillte selv i går.de tar ca 12 dollar pr plagg.dyrt vis du kjøper truser til 5 dollar og skal betale 12 dollar i porto.men det gjør vell ingen.men flott å få bikini som nesten ingen har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 21. januar 2009 #4 Del Skrevet 21. januar 2009 Får man vite samlet sum før man betaler? 12 dollar var mye..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isprinsessen82 Skrevet 22. januar 2009 #5 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har kjøpt flere Victorias Seccret bikinier, med overdel enten i trekant eller halterneck modell og bikini tanga m knyting i sidene.. Jeg bruker vanligvis str 65 E/F / 70 DD/E i bh`er, og 36 i truser, og jeg har str S i både bikini toppene og trusene fra VS.. (men burde kanskje hatt M i toppen, for S er bittelitt liten til meg.. Tror jeg er midt i mellom S og M..).. Hvis du bruker 70A i bh str, tror jeg str S kanskje blir litt stor til deg, ville heller satset på en bikini topp i XS.. Kommer litt an på hvilken bikni du skal ha også, om du vil den skal sitte stramt m minimal dekning, eller om du vil den skal være litt romsligere.. Men selv føler jeg VS bikiniene er litt større i størrelsene enn H&M bikinier, så ville enten tatt samme str du bruker i H&M bikinier,, eller 1 str mindre.. Se på størrelses-kartet til bikinien du har valgt, og velg den str som ligger nærmest bryst/midje/hofte målene dine.. (1 inch = ca. 2.54cm) Håper du finner ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alexandra86 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 22. januar 2009 Takk for alle gode svar. jeg har blitt mye klokkere. :-) Og så fant jeg ut i går kveld at str står bak på BH- lappen.. :gjeiper: (70A=32A) Men nå kommer det andre problemet :gjeiper: når jeg bruker str36 i truser her i norge og liker at trusene er litt små(ikke hotpants:gjeiper: ) Hvilke str skal jeg da ha på bikini trusene på VS? xs? Er det da low-rise bottom som er den trusen som ligner mest? Takk for all hjelp folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 22. januar 2009 #7 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg vil også kjøpe bikini fra VS, men den går over 200kroners grensa Er det noen som har en rabattkode jeg kan få!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 22. januar 2009 #8 Del Skrevet 22. januar 2009 Er det 200 UTEN frakt som er grensen for toll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 22. januar 2009 #9 Del Skrevet 22. januar 2009 Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg ovenfor Skrevet 22. januar 2009 #10 Del Skrevet 22. januar 2009 Vil det da lønne seg å bestille flere ganger under 200, eller ta alt i ett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 22. januar 2009 #11 Del Skrevet 22. januar 2009 Tja. Nja. Veit ikke helt hvordan det regnestykket der er. Men frakten er jo på nesten 200,- så vil tro det ikke skiller mye i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 22. januar 2009 #12 Del Skrevet 22. januar 2009 Link til rabattkoder for VS, men vet ikke om frakten gjelder for internasjonal shipping. http://www.retailmenot.com/view/victoriassecret.com Jeg har nylig kjøpt 6 nye bikinier derfra, bare så synd det er så lenge til sommern! Bruker for øvrig 75B og 36 i truse og har XS i overdel og S i underdel. XS i underdel blir faktisk litt for liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 22. januar 2009 #13 Del Skrevet 22. januar 2009 Er det en fast pris for frakt, eller kommer det an på plaggene? Hvor mye betalte du i frakt for 6 bikinier? Har funnet mange fine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 22. januar 2009 #14 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har venner i USA jeg sender dem til, som så sender meg en pakke når jeg har handlet det jeg vil. Merker det som gave og blir da tollfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 22. januar 2009 #15 Del Skrevet 22. januar 2009 Det var veldig lurt. Synd jeg ikke kjenner noen i USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå