Gjest lucy d-.-b Skrevet 14. mai 2009 #321 Del Skrevet 14. mai 2009 Det hjelper å blir varm i kroppen ja, det merket du vel på meg også på spinninga. Jeg har blitt VELDIG mye bedre, i morgen skal jeg til Nydalen kl 08 og få oppfølgingstime bare for å sjekke at alt ser ok ut. Jeg føler meg bra, har fortsatt en kul på ryggen men gjør ikke så vondt. Flink at du løp 60 min, tar du det helt uten stopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #322 Del Skrevet 14. mai 2009 Det hjelper å blir varm i kroppen ja, det merket du vel på meg også på spinninga. Jeg har blitt VELDIG mye bedre, i morgen skal jeg til Nydalen kl 08 og få oppfølgingstime bare for å sjekke at alt ser ok ut. Jeg føler meg bra, har fortsatt en kul på ryggen men gjør ikke så vondt. Flink at du løp 60 min, tar du det helt uten stopp? Selvsagt Det er jo hele poenget med løpinga mi. Synes egentlig 60 min går ganske fort også. Nå har jeg løpt rolig disse to dagene her da. Det gjør litt vondere de dagene jeg løper hardt i 70 min, men jeg kan jo ikke ta pause når jeg deltar i løp Har planer om å utvide til 90 minutter én gang i uka i løpet av juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 14. mai 2009 #323 Del Skrevet 14. mai 2009 Så flink du er! Hører du bare musikk når du løper? Jeg syns det er ok, men litt kjedelig i lengden. Kjøpte en lydbok, det var egentlig ganske ålreit å høre på når jeg løp.. Jeg falt jeg nå, med 50 kg deisa jeg i bakken når jeg skulle ta knebøy. Kult.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #324 Del Skrevet 15. mai 2009 Så flink du er! Hører du bare musikk når du løper? Jeg syns det er ok, men litt kjedelig i lengden. Kjøpte en lydbok, det var egentlig ganske ålreit å høre på når jeg løp.. Jeg falt jeg nå, med 50 kg deisa jeg i bakken når jeg skulle ta knebøy. Kult.. Au, det hørtes vondt ut. Hvordan gikk det? Hører bare på musikk ja, men deler opp tida hvis du skjønner, som regel i 5 minutters intervaller. Da løper jeg f.eks i 4 min, og øker farten litt for hvert minutt, også hviler jeg et minutt, eller jeg løper med stigning på 1 i 5 minutter mens jeg øker eller senker farta for hvert minutt, også øker jeg til 2, og øker eller senker farta. For min del er cluet at jeg ikke må tenke at usj, nå skal jeg løpe så lenge, og det er jo fryktelig kjedelig. Jeg er innstilt på at dette her skal gå greit, nå skal jeg løpe 60-70 minutter, og da skal jeg gjennom 10 min oppvarming fra rolig jogg, også skal jeg ... hva jeg nå har bestemt meg for, om det er intervalltrening, hardkjør, eller langkjøring, også har jeg 5 eller 10 min nedtrapping. Bortsett fra de første gangene hvor jeg rett og slett måtte gi meg før tida (hadde satsa hardt på 70 min) pga. vondt så har jeg ikke hatt noe problem For meg ville hele poenget forsvunnet hvis jeg delte det opp. Men så har jeg vært vant med å løpe en 30 -45 min etter styrketrening osv. også da, stort sett hele tida mens jeg har trent, så jeg har ikke sett på det å løpe 60-70 min som noe avskrekkende når jeg ikke skal trene styrke først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #325 Del Skrevet 15. mai 2009 Dagens treningsøkt: 15 min oppvarming på tredemølle 70 min styrke rygg, skuldre og triceps Klarte å øke på stående roing og nedtrekk i dag, fra 27,3 til 32,6 på nedtrekk, og fra 27,7 til 30 på stående roing. Ellers gikk ting stort sett som forrige gang, bortsett fra tricepspress som var et helvete, og skulderpress som var enda mer helvete. Har tatt skulderpress som nest siste øvelse i det siste, og det er tydeligvis ikke noen god idé. Skulderpressen gikk dritt i dag, heretter skal den taes tidligere. Hadde håpet at jeg skulle orke å jogge etter styrken i dag. Jeg var jo så tidlig ferdig på kurs, men det orket jeg heller ikke. Alt-i-alt bare sånn passelig fornøyd med økta i dag. Veldig fornøyd med økninga, men mindre fornøyd med dårligere performance på enkelte øvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. mai 2009 #326 Del Skrevet 15. mai 2009 Au, det hørtes vondt ut. Hvordan gikk det? Står litt mer utførende i boka, men har brannsår på kneet og en litt skadeskutt selvtillit i knebøy akkurat nå.. Jeg trener i morgen lørdag kl 12 spinn sport, hvertfall hvis jeg rekker. Skal til frisøren kl 10, så håper det skal gå fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #327 Del Skrevet 17. mai 2009 Står litt mer utførende i boka, men har brannsår på kneet og en litt skadeskutt selvtillit i knebøy akkurat nå.. Jeg trener i morgen lørdag kl 12 spinn sport, hvertfall hvis jeg rekker. Skal til frisøren kl 10, så håper det skal gå fint. Koselig å se deg på treninga i går. Du ble kjempefin på håret! Godt å se at brannsårene var borte, og at det som kanskje ble verst såret var stoltheten. Med tanke på hvor galt det kunne gått er det helt utrolig at det gikk så bra som det gjorde Gårsdagens trening: 25 min sykling til/fra. Måtte en liten tur innom Majorstua på veien hjem, så da ble det en liten omvei. 5 min på tredemølle 20 min mageøvelser (crunch, skrå crunch, liggende benhev og planke) Godt fornøyd med planken i går 3x45 sek, med 20 sek pause mellom. 55 min sport spinn. Var veldig godt fornøyd med spinningtimen i går. Instruktøren var utrolig god, hun spilte bra musikk og jeg fikk pusha meg ekstra. Hun er bedre som sportinstruktør enn på active synes jeg. Kanskje fordi jeg egentlig synes activetimene er for lite slitsomme, og for korte? Er nok det som egentlig er grunnen. De er jo ment for folk som ikke har trent like mye kondisjon som meg. Men jeg skulle ønske hun kunne få en fast sporttime. Likte absolutt timen i går, den var inspirerende, og jeg fikk tatt meg skikkelig ut. Rart det der, jeg har følt jeg har fråtset denne uka, likevel viste vekta -400g Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #328 Del Skrevet 18. mai 2009 Er sånn mellomfornøyd med dagens treningsøkt. Det ble 10 min på ergometersykkel og ca 80 min med styrke 5 x 4-6 reps, bryst, biceps og mage. Skylder på at formen ikke er helt på topp, og håper fredagen går bedre. I morgen og onsdag blir det kondisjonstrening, torsdag blir det nok ingen trening, i alle fall ikke på senteret. Jeg skal ta toget kl 11, og senteret åpner kl 10. Jeg er ikke videre happy for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 18. mai 2009 #329 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei Nesten koseligere å poste her inne enn i min egen bok nå. Gledgruer meg til å reise på fredag, og ha litt panikk for treningen. Det er visstnok et styrkerom på hotellet, men det er lite og dårlig, og utendørs er det forurensning som astmaen ikke er så glad i. Jeg har satt meg benkmål som jeg må nå! Jeg klarte forresten 35kg i dag i benken, så nå jobber jeg meg oppover. Jeg merker god fremgang, men føler at utgangspunktet er litt dårlig så jeg blir så lei meg når jeg ikke klarer ting (selv om jeg har kommet et godt stykke allerede). Jeg skal opp til 37,5kg på to uker, vi gjerne fortsette den trenden, og så får vi se hvor langt det holder før kroppen sier stopp. Jeg gidder ikke presse den mer enn nødvendig, det handler ikke om estetikk for meg på overkroppen lenger (det målet har jeg nådd) så det er mer min stahet og at det er morsomt med nye utfordringer.. Håper virkelig vi sees denne uka, men jeg er litt redd det ikke går, for i morgen er det idrettsdag på jobben og da er jeg redd jeg ikke rekker spinningen Onsdag skal jeg trene active kl 20 med ei venninne som har fått gavekort av meg, men kanskje jeg kan kjøre styrke først (hvis du er der?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #330 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg synes bare det er koselig når folk poster i boka mi jeg, så det er bare å fortsette Du får gjøre det beste ut av det styrkerommet som er. Veit hvor demotiverende det er når man er på ferie og håper å få trent, også er treningsrommet så dårlig at man mister lysten til å trene. Men det kan jo hende du kan få til noe brukbart likevel, som regel er det litt enklere å få noe fornuftig ut av treningsrommet når man er god på frivekter Jeg er usikker på spinninga i kveld. Ryggen og skuldrene er vonde etter behandlinga. Han fant noen punkter som gjorde så inni h*****e vondt, det strålte både oppover og nedover, og bein og armer dovna bort mens jeg lå der. Han sa det var lenge siden han hadde sett en rygg som var så ille som det min er. Egentlig er det litt godt å få det bekreftet, fordi jeg føler meg litt hypokonder når det gjelder ryggen, nakken og skuldrene mine. Han knakk i går også. Nå satt det dypere enn forrige gang, da han nesten ikke trengte å trykke engang. Det ble mye triggerpunktbehandling i går, og mindre massasje. Det verste er jo at jeg ligger der og hyler og ynker meg (fy f**n som jeg hater at jeg ikke klarer å holde kjeft), og han sier at du, du vet at jeg ikke tar i voldsomt hardt engang? I tillegg blir jeg frustrert når behandlinga kjennes i beina osv, både rett etterpå og så lenge som til morgenen etter. Det føltes som om jeg hadde gangsperre da jeg våkna i morges. Det løste seg heldigvis opp da jeg fikk gått litt. Puta er jeg i det minste veldig, veldig fornøyd med. Jeg kan legge meg med spenningshodepine, og den er stort sett borte neste dag. Tror rett og slett jeg bare skal løpe litt i dag. Ser ikke for meg at en extremetime på spinningsykkelen blir særlig behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. mai 2009 #331 Del Skrevet 19. mai 2009 Rekker ikke spinning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. mai 2009 #332 Del Skrevet 19. mai 2009 Huff, den ryggen hørtes virkelig ikke god ut! Håper du får deg en god økt i dag likevel, det er utrolig kjedelig at treningen ikke går som planlagt pga en umedgjørlig kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #333 Del Skrevet 19. mai 2009 Rekker ikke spinning.. Jeg var heller ikke på spinning Huff, den ryggen hørtes virkelig ikke god ut! Håper du får deg en god økt i dag likevel, det er utrolig kjedelig at treningen ikke går som planlagt pga en umedgjørlig kropp Ryggen er ikke god nei, men forhåpentligvis blir den bra etterhvert. Blir så himla frustrert når styrketreninga ikke går som jeg vil. Jeg skal jo helst være superwoman! I dag ble det 70 min jogging på tredemølla. Ble god og varm, løp tilsammen 11,9 km, nådde 10 etter 58:02. Ganske greit fornøyd med det med tanke på at jeg aldri slet med å holde tempoet oppe. Litt hardere enn langkjøring, men ikke noen knallhard slite-seg-helt-ut-økt heller, hvilket jeg tar som at jeg begynner å bli i rimelig god form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. mai 2009 #334 Del Skrevet 19. mai 2009 FLINKIS! Huff, jeg føler meg alltid så dum når jeg trener alene og PT er i nærheten, jeg føler at han sjekker om jeg gjør ting riktig og hvor tungt jeg løfter også blir jeg så HIMLA nervøs! Jeg unngår ham konsekvent og tar øvelser i rare rekkefølger bare for å slippe å sitte ved siden av ham og løfte. Men, i dag bomma jeg stygt og ble sittende rett ved siden av, han bare dukket opp fra intet.. Jeg må skjerpe meg litt, for jeg får så fryktelig prestasjonsangst. Det burde jo ikke være slik.. Så kom i tillegg han høye golf-far med musklene og pumpet litt, og da gikk jeg nesten og gjemte meg. LOL. Skjerpings! Når trener du i morgen? Hvis jeg er kjempeheldig kan jeg dra fra jobben halv tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #335 Del Skrevet 19. mai 2009 FLINKIS! Huff, jeg føler meg alltid så dum når jeg trener alene og PT er i nærheten, jeg føler at han sjekker om jeg gjør ting riktig og hvor tungt jeg løfter også blir jeg så HIMLA nervøs! Jeg unngår ham konsekvent og tar øvelser i rare rekkefølger bare for å slippe å sitte ved siden av ham og løfte. Men, i dag bomma jeg stygt og ble sittende rett ved siden av, han bare dukket opp fra intet.. Jeg må skjerpe meg litt, for jeg får så fryktelig prestasjonsangst. Det burde jo ikke være slik.. Så kom i tillegg han høye golf-far med musklene og pumpet litt, og da gikk jeg nesten og gjemte meg. LOL. Skjerpings! Når trener du i morgen? Hvis jeg er kjempeheldig kan jeg dra fra jobben halv tre Jeg tror ikke PT-en din sjekker hva du gjør, og gjør han det så gjør han det jo bare for å være sikker på at du gjør det riktig så du ikke skader deg Men han golffyren kan gi hvem som helst komplekser. Skal vel trene rett etter jobb i morgen regner jeg med. Dvs. sånn rundt 16-17 alt ettersom når jeg får gått fra jobb. Det blir nye 60-70 min på tredemølla, orker ikke kjøre styrke på rygg, skuldre og nakke enda. Det får bli på fredag. Torsdag får jeg jo ikke trent på senteret i alle fall, ettersom de ikke åpner før kl 10 og jeg må ta toget kl 11. Frustrerende! Tar meg vel en joggetur ute i frisk luft da i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 20. mai 2009 #336 Del Skrevet 20. mai 2009 Hm, hadde du på deg et grått treningsantrekk i går?? Jeg var nemlig også der da D og golf-far () trente. Jeg hadde på meg blå overdel og halvlang tights. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. mai 2009 #337 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Hm, hadde du på deg et grått treningsantrekk i går?? Jeg var nemlig også der da D og golf-far () trente. Jeg hadde på meg blå overdel og halvlang tights. -misa IIIk Ja.. Hihi. huff, jeg kan ikke helt huske hvem som hadde på hvilke klær, men det var jo ikke så mange der så jeg tipper jeg la merke til deg. Du får komme bort og si hei hvis du ser meg en dag. Det er temmelig dust av meg å bli helt opphengt i hvor og hvordan og hvor mye jeg løfter når supermenneskene er i nærheten, men jeg klarer bare ikke koble helt ut. Endret 20. mai 2009 av lucy d-.-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #338 Del Skrevet 20. mai 2009 IIIk Ja.. Hihi. huff, jeg kan ikke helt huske hvem som hadde på hvilke klær, men det var jo ikke så mange der så jeg tipper jeg la merke til deg. Du får komme bort og si hei hvis du ser meg en dag. Det er temmelig dust av meg å bli helt opphengt i hvor og hvordan og hvor mye jeg løfter når supermenneskene er i nærheten, men jeg klarer bare ikke koble helt ut. Skjønner godt at det er vanskelig jeg, jeg blir litt opphengt i sånne ting selv i blant. Særlig er det vanskelig å koble ut hvis noen av PT-ene er i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 20. mai 2009 #339 Del Skrevet 20. mai 2009 Skjønner godt at det er vanskelig jeg, jeg blir litt opphengt i sånne ting selv i blant. Særlig er det vanskelig å koble ut hvis noen av PT-ene er i nærheten. Jeg tror det rett og slett er en selvtillitsgreie. I allefall for meg. I tillegg jobber jeg jo ganske hardt, og da føler jeg meg dum hvis jeg ikke klarer å vise til resultater. Igjen min dumme innbilning av at han "følger med". Mest sannsynlig bryr han seg ikke, har vel nok med sine egne muskler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #340 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg tror det rett og slett er en selvtillitsgreie. I allefall for meg. I tillegg jobber jeg jo ganske hardt, og da føler jeg meg dum hvis jeg ikke klarer å vise til resultater. Igjen min dumme innbilning av at han "følger med". Mest sannsynlig bryr han seg ikke, har vel nok med sine egne muskler Skulle vel ikke forundre meg det Selv om jeg tror han liker jenter som trener ganske hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg