Gå til innhold

Til menn.Jenter med blandingsbarn

Gjest Gjest_hm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hm_*

Mange jenter er alenemødre. Har det betydning om x en er en mann av utenlandsk opprinnelse sammenlignet med om x mannen var norsk.

Sagt på en annen måte, man treffer ei jente man liker.

Spiller det noen rolle om hun har barn med Ali eller Anders fra tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Trude_*
Hvorfor ikke spørre på en enklere måte: Er du rasist eller ikke?

Man er da ikke rasist fordi om man mener noe om alenemødre med blandingsbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er da ikke rasist fordi om man mener noe om alenemødre med blandingsbarn.

"Blandingsbarn" tolker jeg som barn av blandingsrase. Hvis det har en betydning for deg om barnet er av blandet rase eller ikke, så er du rasist. Er det vanskelig å forstå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler slettet, se reglerne /Furstina (mod)

...Er det en fra sør amerika etc. så er det derimot helt greit, min personlige mening;)

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann på 43
Mange jenter er alenemødre. Har det betydning om x en er en mann av utenlandsk opprinnelse sammenlignet med om x mannen var norsk.

Har selv vært stefar for ei som hadde pappa fra Chile og jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt at det skulle være noe problem. Hun er verdens vakreste jente uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Blandingsbarn" tolker jeg som barn av blandingsrase. Hvis det har en betydning for deg om barnet er av blandet rase eller ikke, så er du rasist. Er det vanskelig å forstå? :)

Feil. Rasisme betyr at man mener at visse raser er andre raser overlegne. Men det kan være helt andre grunner til at man ikke ønsker å være sammen med en person som har en utenlandsk ekskjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ikke like en bestemt rase er helt lov - faktisk.

Rasisme trer inn først når en annen rase blir forskjellebehandlet på grunn av sin rase - der rettigheter ellers er like for alle.

Det å ikke ha så mye til overs for, eller at man ikke liker, andre, på grunn av utseendet: det er ikke rasisme.

Det er lov å ikke like noe eller noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hm_*

TS her.

Du misforstår litt.(Jeg uttrykte meg litt uklart kanskje).

I en annen tråd fikk kvinner spørsmålet om hun ville være sammen med en muslim. Veldig mange svarte nei.

Men hvilken betydningen har det for en mann om kvinnen har et barn fra tidligere med en f.eks araber/perser.

Menn som henter kona si fra thailand blir gjerne stigmatisert. Endel jenter har fordommer mot menn som tidligere har "måttet" reise til østen for å finne seg kone.

Fordommer og stigmatisering finnes om vi liker det eller ikke.

Et "blandingsbarn" er et synlig bevis på at jenta har vært sammen med en mann av utenlandsk opprinnelse. Noe veldig mange her på KG hadde sagt at det ville de ikke gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en fyr som dumpet dama si på flekken da han fant ut at hun hadde ligget med en pakistaner. Han mente det var kvalmende, og han klarte ikke å tenne på henne etter det. Tror nok det er en del som tenker i lignende baner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for at det har en ganske stor betydning for veldig mange menn ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

For å være helt ærlig så ville jeg overhodet ikke likt det hvis eksen var fra afrika, midt-østen, Pakistan eller lignende. Spesielt hvis det var snakk om en muslim. Det er kanskje rasistisk, men sånn er det nå.

Hvis han var fra Sør-Amerika eller Øst-Asia ville det nok gått helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blandingsbarn! Må si at jeg er fornøyd som jeg er, og mer og mer positive erfaringer etter at jeg blir eldre:)

Det er vel normalt å dumpe dama om hun har vært utro? Men ble hun dumpa fordi hun gjorde det i fortiden så er han fyren en komplett idiot som sikkert ikke noen oppegående damer vil ha likevel!

Tror generelt sett det ikke er lett å være alenemor, og syns ikke man bør se ned på dem uansett. Se om noen menn hadde klart å være alenefar selv, tror de færreste klarer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Maria_*

"Blandingsbarn" er noe av det vakreste jeg ser! :lillesky:

Personlig synes jeg de har en tendens til å få det beste fra begge sider.

Jeg er fordomsfri, så jeg ville nok ikke reagert, nei...

Må bare legge til at krysningen; søramerikaner og arisk er best! :gjeiper:

Er tante til ei lita jente som er det. Fint krøllete mørkebrunt hår, store sorte øyne, og gyllen naturlig hud. Har noen sett på 7th heaven? Hun likner på "Ruthie"! Kjempeskjønn :) Jeg vil også ha en slik unge :kgbaby: , men jeg er gift med en fiskebolle/bleikfis(som blir blå på vinteren), så lite sansynlig--

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Personlig synes jeg de har en tendens til å få det beste fra begge sider.

Jeg er fordomsfri, så jeg ville nok ikke reagert, nei...

Nå finnes det forsvinnende få norske menn som har barn med pakistanske kvinner. Så kvinner vil ikke få dette å tenke på.

Mindre en 10 norske menn har giftet seg med pakistanske kvinner de siste 10 årene. Koranen forbyr det. Men pakistanske gutter kan ligge med så mange vantro kvinner de ønsker fordi da øker antall muslimer. Antallet jenter som faller disse guttene er betydelig. Men siden guttens familie kanskje regner disse lite ærbare vantro kvinnene som lite aktuelle svigerdøtre så ender de kanskje opp som alenemor til Mohammeds barn.

Tviler sterkt på at Ali ønsker å oppdra Mohammeds barn.

Men vil de Anders.

Et barn er et barn og er uansett uskyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ærlig innrømme at mitt første instinkt når jeg ser unge, (se opp for stereoptyper forut) bimboer med hoftebukser, langt blondt hår og fake LV-veske, og en vakker, lite nurk med tydelig utelandsk far, så tenker jeg "jaja, ble DU lurt på ferie, da!?"...

Samtidig er det jo selvsagt mellomting her da, mange er jo f.eks adopterte, mor har bodd i utlandet etc etc etc. Men på en viss type jenter, tenker jeg at de lot seg lure av en eller annen ekkel, sleip fyr på ferie, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg kjenner en fyr som dumpet dama si på flekken da han fant ut at hun hadde ligget med en pakistaner. Han mente det var kvalmende, og han klarte ikke å tenne på henne etter det. Tror nok det er en del som tenker i lignende baner.

Dette er jo helt klart rasisme. Om han synes det var spesielt kvalmende utelukkende basert på at det var en pakistaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finnes det forsvinnende få norske menn som har barn med pakistanske kvinner. Så kvinner vil ikke få dette å tenke på.

Mindre en 10 norske menn har giftet seg med pakistanske kvinner de siste 10 årene. Koranen forbyr det. Men pakistanske gutter kan ligge med så mange vantro kvinner de ønsker fordi da øker antall muslimer. Antallet jenter som faller disse guttene er betydelig. Men siden guttens familie kanskje regner disse lite ærbare vantro kvinnene som lite aktuelle svigerdøtre så ender de kanskje opp som alenemor til Mohammeds barn.

Tviler sterkt på at Ali ønsker å oppdra Mohammeds barn.

Men vil de Anders.

Et barn er et barn og er uansett uskyldig.

Men dreier det seg altså kun om muslimer? Mange norske menn som har barn med asiatiske damer og afrikanske damer - men det blir kanskje noe heeelt annet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dreier det seg altså kun om muslimer? Mange norske menn som har barn med asiatiske damer og afrikanske damer - men det blir kanskje noe heeelt annet det?

Ja, det er vel stort sett kun islam som forbyr troende kvinner å være sammen med ikke-troende. Det er i hvert fall der det er mest utbrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel stort sett kun islam som forbyr troende kvinner å være sammen med ikke-troende. Det er i hvert fall der det er mest utbrett.

jeg tenkte mest på om det var kun hvis far var muslim at du hadde problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...